VW transporter t6 vs Transit Custom
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
U nového auta bych za každý měsíc záruky navíc platil zlatem. A nějakej chip za 6 tisíc ti ji rozhodně dost pocuchá
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
To mas asi pravdu, urcite kdyby se neco stalo tak by se na tom tocili a cukali
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Rozhodne bych výkon neřešil chipem a už vůbec ne za 6t.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Jsou prodejci, kteří dělají zvýšení výkonu a drží pak i záruku...Ale to nestojí 6t.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Ani mi nemluv. Po zvážení co všechno můžu v létě páchat za vylomeniny vs. mít chiplý auto, jsem se rozhodl, že budu mít fakt super léto
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Tak ideál by bylo oboje, že
Resp. kolik byla nabídka?
Resp. kolik byla nabídka?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Oboje není v možnostech. Taky mám jenom na jeden angličák
Jestli mě paměť nešálí, tak něco jako 24k bez daně na webu. Poptávat slevičku jsem ani nezkoušel.
Jestli mě paměť nešálí, tak něco jako 24k bez daně na webu. Poptávat slevičku jsem ani nezkoušel.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Bez znalosti životnosti motorizací, konstrukčního provedení apod mohu za sebe z vlastní zkušenosti prohlásit - FORDA NEBRAT !!!!
Máme 5 zánovních Transitů ve VELMI pěkné výbavě. Vnitřek už fakt jako osobák. Rok 2016, najeto aktuálně cca 74 000Km.
Na čelní sklo jsem čekal 3 týdny a nebylo dodáno, takže jsem přesklil mimo autorizovaný servis, už se s tím nedalo jezdit. Teď jsem 3 týdny po záruce na jednom řešil vadný alternátor. ANI SLEVU mi ty kurvy nedaly..Nic. A ještě aby toho nebylo málo, tak ani ten alternátor není dostupný. repas za 6500 bez DPH nebyl vůbec a origoš nový díl za 9900 bez daně na dodání do 14dnů. NIKDO ho v ČR neměl.
U tahačů dostaneš kulanci i po 5 letech na některé konkrétní díly a tady ti Ford nedá ani slevu na díl, který umře na hulváta 3 týdny po záruce ???????? Tak to je na mě moc....
Oprava nabouraných zadních vrat 5týdnů ! Vrata na dodání do 14dnů (přišly za 3 týdny) + lakování apod. 14dní to bylo na karosárně, přitom se měly jen nalakovat vrata dodané z fabriky a nasadit. Servis byl objednaný měsíc dopředu, takže nešlo o termín.Vyměnil jsem už 2 servisy a situace je pořád stejná, naivně jsem si myslel, že jiný servis (větší) bude lepší...A je to přesně naopak.
U dalšího zase závada DPF při 60 000Km. (řešeno v záruce naštěstí), zaplněný byl na 340% (ne, to není překlep). Vypaluje se údajně i na volnoběh, jenže pracuje jako bufík. Má vlastní svíčku a přívod nafty. ten nefungoval = nevypaloval = zaplnil se = nouzový režim. Řešilo se to 6 pracovních dní !
Obávám se, že alespoň ta dostupnost dílů bude na VW násobně lepší. Ford ja KATASTROFA !
Napsal bych i řpesně které servisy to byly, ale tady se bere vše jako reklama a hned se to blokuje, takže to nemá význam.
P.S : Ti kreténi dali servisní interval na to auto 60 000KM ! Takže jsem to zkrátil na 25 000Km a s nikým jsem to ani neřešil. 60 000Km na olej měla Scania R420 Euro 4 a ta má ale sakra 42L oleje v motoru. Ne 6..To chvíli trvá, než se ten olej znehodnotí...A oni ti budou vyprávět, že máš jezdit na olej po 60 000km s motorem, kterej tam je de facto z osobního auta...Atd atd..
Sorry, jsem se u toho příspěvku úplně nasral, ale taková je bohužel skutečná situace s Fordem.
EDIT - P.S : 2 - Na základě vlastní bohaté zkušenosti budu nadále usilovat o nákup vozidel Iveco Daily. Motory jsou naprosto bezproblémové, spotřeba slušná, náhradní díly v globále levné, některé až komicky levné. Například teď balíček olej+filtry, kontrola vozidla na větší model Euro Cargo za 5800Kč bez DPH. Výfukový ventil na 3litr Iveco Daily 230Kč bez DPH (píšu ceny z autorizovaného servisu). Nový DPF filtr pro Iveco Daily 15 000Kč bez PDH apod...Ty auta mají teď aktuálně v rozmezí 450 000Km-550 000Km (v režimu okresní-meziokresní přepravy s 35 zastávkami za směnu, takže příšerný provoz pro to auto) a motor jsme dělali na jednom (asi ze 25), DPF asi na 3autech...Je to už víc dodávka, než ten transporter, nebo Transit, ale navzdory svému Italskému původu je to kvalitní auto.
Máme 5 zánovních Transitů ve VELMI pěkné výbavě. Vnitřek už fakt jako osobák. Rok 2016, najeto aktuálně cca 74 000Km.
Na čelní sklo jsem čekal 3 týdny a nebylo dodáno, takže jsem přesklil mimo autorizovaný servis, už se s tím nedalo jezdit. Teď jsem 3 týdny po záruce na jednom řešil vadný alternátor. ANI SLEVU mi ty kurvy nedaly..Nic. A ještě aby toho nebylo málo, tak ani ten alternátor není dostupný. repas za 6500 bez DPH nebyl vůbec a origoš nový díl za 9900 bez daně na dodání do 14dnů. NIKDO ho v ČR neměl.
U tahačů dostaneš kulanci i po 5 letech na některé konkrétní díly a tady ti Ford nedá ani slevu na díl, který umře na hulváta 3 týdny po záruce ???????? Tak to je na mě moc....
Oprava nabouraných zadních vrat 5týdnů ! Vrata na dodání do 14dnů (přišly za 3 týdny) + lakování apod. 14dní to bylo na karosárně, přitom se měly jen nalakovat vrata dodané z fabriky a nasadit. Servis byl objednaný měsíc dopředu, takže nešlo o termín.Vyměnil jsem už 2 servisy a situace je pořád stejná, naivně jsem si myslel, že jiný servis (větší) bude lepší...A je to přesně naopak.
U dalšího zase závada DPF při 60 000Km. (řešeno v záruce naštěstí), zaplněný byl na 340% (ne, to není překlep). Vypaluje se údajně i na volnoběh, jenže pracuje jako bufík. Má vlastní svíčku a přívod nafty. ten nefungoval = nevypaloval = zaplnil se = nouzový režim. Řešilo se to 6 pracovních dní !
Obávám se, že alespoň ta dostupnost dílů bude na VW násobně lepší. Ford ja KATASTROFA !
Napsal bych i řpesně které servisy to byly, ale tady se bere vše jako reklama a hned se to blokuje, takže to nemá význam.
P.S : Ti kreténi dali servisní interval na to auto 60 000KM ! Takže jsem to zkrátil na 25 000Km a s nikým jsem to ani neřešil. 60 000Km na olej měla Scania R420 Euro 4 a ta má ale sakra 42L oleje v motoru. Ne 6..To chvíli trvá, než se ten olej znehodnotí...A oni ti budou vyprávět, že máš jezdit na olej po 60 000km s motorem, kterej tam je de facto z osobního auta...Atd atd..
Sorry, jsem se u toho příspěvku úplně nasral, ale taková je bohužel skutečná situace s Fordem.
EDIT - P.S : 2 - Na základě vlastní bohaté zkušenosti budu nadále usilovat o nákup vozidel Iveco Daily. Motory jsou naprosto bezproblémové, spotřeba slušná, náhradní díly v globále levné, některé až komicky levné. Například teď balíček olej+filtry, kontrola vozidla na větší model Euro Cargo za 5800Kč bez DPH. Výfukový ventil na 3litr Iveco Daily 230Kč bez DPH (píšu ceny z autorizovaného servisu). Nový DPF filtr pro Iveco Daily 15 000Kč bez PDH apod...Ty auta mají teď aktuálně v rozmezí 450 000Km-550 000Km (v režimu okresní-meziokresní přepravy s 35 zastávkami za směnu, takže příšerný provoz pro to auto) a motor jsme dělali na jednom (asi ze 25), DPF asi na 3autech...Je to už víc dodávka, než ten transporter, nebo Transit, ale navzdory svému Italskému původu je to kvalitní auto.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Za cca 18 let, co kupuji koncern, se mi snad jednou stalo, že nějaký díl, co nebyl skladem a tak nebyl druhý den ráno z MB, spadl do zpoždění a byl cca za 5 dní z Říše. A to jsem řešil škody po nehodách za >400t nebo výměny TSI motorů
To je jinak jeden z důvodů, proč se koncernu držím.
To je jinak jeden z důvodů, proč se koncernu držím.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Tak to je prvni rozumny argument pro koncern
Ja byl bez auta mesic pri vymene pulky motoru. Mel sem teda nahradni zdarma.
K chipu. Pokud je nekdo schopen zjistit jaky rozdily mezi tema 2.0TDI sou tak to muze byt dobra varianta. Nektery motory sou snad identicky akorat maj jiny SW. Plati to pro moji 1.4T ktera je 92/110kw stejna, u VW to tusim byl 1.6TDi 55/66/77kw atp
Ja byl bez auta mesic pri vymene pulky motoru. Mel sem teda nahradni zdarma.
K chipu. Pokud je nekdo schopen zjistit jaky rozdily mezi tema 2.0TDI sou tak to muze byt dobra varianta. Nektery motory sou snad identicky akorat maj jiny SW. Plati to pro moji 1.4T ktera je 92/110kw stejna, u VW to tusim byl 1.6TDi 55/66/77kw atp
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw