spíš bych napsal že hnije míň...M.Z. píše:S Miatou se jezdí i v zimě, akorát to chce už NC, to nehnije.
Zabavnejsi jezdeni okolo 100t - Mazda 3 vs Astra H 2.0T vs ?
Re: Zabavnejsi jezdeni okolo 100t - Mazda 3 vs Astra H 2.0T
Re: Zabavnejsi jezdeni okolo 100t - Mazda 3 vs Astra H 2.0T
Jeste mu k te vasi slavne Miate nezapomente napsat poznamku, aby se tam vessel a necumel do ramu okna.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Zabavnejsi jezdeni okolo 100t - Mazda 3 vs Astra H 2.0T
Tak to musí samozřejmě zkusit.
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: Zabavnejsi jezdeni okolo 100t - Mazda 3 vs Astra H 2.0T
A to jen proto, že jsou novější. I NC hnije ostudně moc a to i na místech bez kontaktu s povětrnostními podmínkami. Např viko kufru zevnitř...spooon píše:spíš bych napsal že hnije míň...M.Z. píše:S Miatou se jezdí i v zimě, akorát to chce už NC, to nehnije.
2.9T RWD
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát 21 dub 18:20
Re: Zabavnejsi jezdeni okolo 100t - Mazda 3 vs Astra H 2.0T
Zdravím, vzm,
máme trochu stejnej cíl.
Já mám zkušenosti s mazdami, proto bych už nikdy nechtěl torzku, musím mít nezávislé zavěšení vzadu. (výjimka - velmi lehké auto)
Lákají mě jak šestiválce (klidně i větší).
Nebo naopak malá auta s vysokootáčkovými motory.
Moje zjištění:
Toyota Corolla TS (140kW) - krásná šedá myš, papírově jsem si ji zamiloval, dokud jsem v tom neseděl. (vyzkoušen pouze 1 kus, takže něco nemusí platit obecně:) Hrozná zadní náprava, torzka. Hroznej volant moc blízko u palubky. Krátký kvalty a tím pádem hluk, nemožnost klidné jízdy nad 100km/h, šestka je kratší než pětka v běžném autě. Motor je zajímavě děsivý, ve 3000 pohoda, 4000 zrychluje, 6000 zrychluje víc, 6200 kopne a v mžiku tam je 7800 a 145 km/h (na trojku), málem mě to zabilo.
=> můj závěr, chtěl bych ten samý motor ještě vyzkoušet v Celice, která by mohla mít lepší podvozek i posaz za volantem.
Renault Mégane Coupé, 2.0 IDE, přímovstřik, 103 kW - úžasný motor, srandovní auto s přetíženou přední nápravou a zcela nezatíženou zadní. Pro mě blbý posaz za volantem. Nepohodlné na cesty. Zábavné velice. Prováhal jsem dobrou koupi za 25 tisíc.
Ford Mondeo 2. gen 2.5 V6 - papírově jsme si ho zamiloval, při osobním vyzkoušení spíš těžký mastodont. Sedí na silnici asi líp, než oktávka, ale hůř než jiná dobrá auta. Příliš tvrdý plynový pedál (vyzkoušeno vícekrát). Zrychlování má krásný zvuk, ale není nijak prudké, spíš konstantní, nemá sebemenší špičku. Stává 60-80 tisíc.
Focus, motory 1.6 a 1.8 slabé, 2.0 vzácný.
Alfa Romeo 156 - narazil jsem na chcíplé šroty, několikrát. Jednou slušný 2.0 Twin Spark, horší posaz. Jednou skvělý 2.5 V6, navíc teleskopický volant, který u Alfy potřebuji, aby se mi tam dobře sedělo. Mělo několik těchnických podivností a otazníků, koupi jsem prováhal. Stávají 30-90t isíc.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 - rozhodně lepší pocit, jak v Mondeu. Trochu se té koupě bojím.
Co bych rád poznal:
Honda Civic 1995-2000, motory VTi (min 116kW), všechny ostatní motory jsou na mě slabé. Stávají až 120 tisíc. I tyhle staré střepy.
Renault Twingo sport nebo Clio sport
Možná i Ford Fiestu RS
Jakýkoliv zajímavý šestiválec. BMW jsou strašně předražená, ale je spoustu šedých myší, málo rozšířených aut za zajímavé ceny.
Rád bych se i s někým setkal, kdo by o autech pokecal, napište soukromou zprávu. Zdar!
máme trochu stejnej cíl.
Já mám zkušenosti s mazdami, proto bych už nikdy nechtěl torzku, musím mít nezávislé zavěšení vzadu. (výjimka - velmi lehké auto)
Lákají mě jak šestiválce (klidně i větší).
Nebo naopak malá auta s vysokootáčkovými motory.
Moje zjištění:
Toyota Corolla TS (140kW) - krásná šedá myš, papírově jsem si ji zamiloval, dokud jsem v tom neseděl. (vyzkoušen pouze 1 kus, takže něco nemusí platit obecně:) Hrozná zadní náprava, torzka. Hroznej volant moc blízko u palubky. Krátký kvalty a tím pádem hluk, nemožnost klidné jízdy nad 100km/h, šestka je kratší než pětka v běžném autě. Motor je zajímavě děsivý, ve 3000 pohoda, 4000 zrychluje, 6000 zrychluje víc, 6200 kopne a v mžiku tam je 7800 a 145 km/h (na trojku), málem mě to zabilo.
=> můj závěr, chtěl bych ten samý motor ještě vyzkoušet v Celice, která by mohla mít lepší podvozek i posaz za volantem.
Renault Mégane Coupé, 2.0 IDE, přímovstřik, 103 kW - úžasný motor, srandovní auto s přetíženou přední nápravou a zcela nezatíženou zadní. Pro mě blbý posaz za volantem. Nepohodlné na cesty. Zábavné velice. Prováhal jsem dobrou koupi za 25 tisíc.
Ford Mondeo 2. gen 2.5 V6 - papírově jsme si ho zamiloval, při osobním vyzkoušení spíš těžký mastodont. Sedí na silnici asi líp, než oktávka, ale hůř než jiná dobrá auta. Příliš tvrdý plynový pedál (vyzkoušeno vícekrát). Zrychlování má krásný zvuk, ale není nijak prudké, spíš konstantní, nemá sebemenší špičku. Stává 60-80 tisíc.
Focus, motory 1.6 a 1.8 slabé, 2.0 vzácný.
Alfa Romeo 156 - narazil jsem na chcíplé šroty, několikrát. Jednou slušný 2.0 Twin Spark, horší posaz. Jednou skvělý 2.5 V6, navíc teleskopický volant, který u Alfy potřebuji, aby se mi tam dobře sedělo. Mělo několik těchnických podivností a otazníků, koupi jsem prováhal. Stávají 30-90t isíc.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 - rozhodně lepší pocit, jak v Mondeu. Trochu se té koupě bojím.
Co bych rád poznal:
Honda Civic 1995-2000, motory VTi (min 116kW), všechny ostatní motory jsou na mě slabé. Stávají až 120 tisíc. I tyhle staré střepy.
Renault Twingo sport nebo Clio sport
Možná i Ford Fiestu RS
Jakýkoliv zajímavý šestiválec. BMW jsou strašně předražená, ale je spoustu šedých myší, málo rozšířených aut za zajímavé ceny.
Rád bych se i s někým setkal, kdo by o autech pokecal, napište soukromou zprávu. Zdar!