stálá 4kolka do 100t

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
kosto
Autoškolák
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 19 zář 17:54

Re: stálá 4kolka do 100t

Příspěvek od kosto »

Minimalne na Slovensku to tak je. Jednu chybu na Outbacku nam dokonca uz skoro 2 roky nie su schopny opravit v akomkolvek servise na vychodnom Slovensku (pricom autorizovany servis v druhom najvacsom meste na Slovensku sa k danej chybe stavia asi uplne najhorsie, napriek tomu, ze si vzdy zauctuje najviac).
Jediny ako-tak schopny servis, ktory sme nasli, bol este pred casom autorizovany, ale teraz uz nie su oficialnym partnerom Subaru. Vsetky ostatne servisy, ktore sme navstivili, sa nam na to odmietli pozriet.
Napr. oprava zlomeneho plastu v pake redukcnej prevodovky trvala autorizovanemu servisu 3 tyzdne a to nakoniec myslim ani necakali na dorucenie dielu, ale pouzili nejaky z havarovaneho Subaru. Uz len dokopat ich k tomu, aby sa na tu prevodovku boli ochotny vobec pozriet trvalo 3 mesiace, pricom sa stale vyhovarali, ze to nema zmysel, ze treba vybrat motor, rozobrat prevodovku, ze vsak s tym sa este da jazdit, im sa porucha neprejavila...
A podobne sa spravaju aj k uplne novym autam, nie len k starsim. Majitelovi 2mesacneho Forestra s 2.0D povedali, ze tam auto musi nechat minimalne 2 tyzdne lebo musia chybne diely poslat niekde na diagnostiku a pripadnu vymenu + si to samozrejme ma cele zaplatit, ze na to sa zaruka nevztahuje. Tak im za to samozrejme vynadal a na rovinu mu povedali, ze ten motor je zly a nemal si ho kupit. Pricom to bolo v predajni, kde si to auto kupil.
Za vymenu oleja a malu servisnu prehliadku si nauctovali nieco cez 300€ len za pracu!

Blbne nam pravdepodobne starter xenonu (obcas sa xenon nerozsvieti), ten nie su ochotny skontrolovat bez toho, aby sme hned objednali novy. Aj cez neautorizovany servis stoji starter cca. 150€, pricom ale taktiez nevedia zarucit, ze je chyba v nom.

A z clanku, ktory som cital minule o nakupe Subaru v cechach, to tu tiez ovela lepsie nie je.

Inak co sa tyka jazdnych vlastnosti na ceste aj v terene je na tom Subaru uplne super. Zabija to ale neschopnost servisov (na Slovensku). Najlepsi servis na Slovensku, ktory je vychvaleny aj medzi Subaristami, je od nas nepouzitelne daleko.

Napr. zmieneny Ignis 4x4 sme mali v rodine tiez, s nim problem so servisom nikdy nebol. Rovnako ani teraz s SX4. A s oboma sa jazdi najma po ceste, obcas ale aj lahsi teren (teda polne cesty, lesna cesta ku chate a podobne).

Kupovat Subaru za 100 000KC (takze predpokladam, ze kupujuci vela penazi nema) je podla mna a z mojich skusenosti so Subaru absolutny nezmysel.
janci82
Autoškolák
Příspěvky: 30
Registrován: pát 24 úno 12:40

Re: stálá 4kolka do 100t

Příspěvek od janci82 »

Subaru diesel by som tiež nedoporučoval. Vraj spoľahlivé, ale tie prvé Diesel motory od Subaru boli proste na hovno. Diskusie, hlavne zahraničné sú plné KO diesel motorov od Subaru behom prvých 100t km nájazdu, Pokiaľ bolo auto ešte v záruke, vymenilo Subaru Motor, niektorý to stihli aj dvakrát a pred koncom záruky sa ho zbavovali.
Ja som nedávno uvažoval o novom Outbacku Diesel (motor vraj prepracovaný, v podstate ale stále ten istý, vraj neporuchový) ale aj tak som sa práve kvoli tomu rozhodol pre niečo iné. Ktovie čo bude s tými motormi za 3 roky.
Benzín by mal byť OK, tam už Japonci muchy dávno vychytali.
midii
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: stř 29 bře 15:36

Re: stálá 4kolka do 100t

Příspěvek od midii »

díky všem za rady, nechám si to projít hlavou, ale asi nákup svého příštího auta trochu přehodnotím, lépe řečeno, už jsem přehodnotil, mám to tak, že jezdím denně cca 70 km do práce, tedy celkem 70km, a do lesa párkrát za rok. asi kvůli tomu nebudu kupovat auto typu forester. stačí mi něco menčího a připojovací 4x4. myslím že ignis druhé generace by nemusel být špatný, je vyžší, žádné převisy, jsou na něj dobrý recenze, když dám do 1,3 plyn, asi to bude pro mě nejlepší volba. jinak, naftu nechci kvůli filtru pevných částic.
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: stálá 4kolka do 100t

Příspěvek od Londoner »

Dobra volba myslim, ale proc cpat do tak malyho motoru plyn? To prece musi jezdit kolem 7/100 jak nic.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Odpovědět