2.0tsi ea888 je naprosto supr motor, kup ten, idealne se 7' DSG.Shr3k píše:Připojím se, co byste koupili... Passat Alltrack 2.0 TSI 162 kW nebo 2.0 TDI 176 kW? Při nájezdu 20-25 kkm ročně je to z hlediska nákladů jedno, spíš co se týče spolehlivosti. Oba motory jdou upravit na cca stejný výkon, kdyby to byl problém. Obojí DSG DQ500. Škodouku zakázala paní.
TDi vs. TSi
Re: TDi vs. TSi
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: TDi vs. TSi
Podle mě se diesel do osobáků nikdy neměl dostat...
Nicméně výhody nafty jsou o něco nižší spotřeba a navíc je nafta iracionálně daňově zvýhodněna ve srovnání s benzínem, z čehož vyplývají relativně o dost nižší náklady na palivo, hlavně při vyšším nájezdu.
Nevýhody dieselu - horší startování při nižších teplotách (dáno ovšem "kvalitou" místní nafty), dlouhé zahřívání, hlučnost, dusivý smrad, riziko velmi drahých oprav...
A v neposlední řadě jako člověk s dýchacímí obtížemi jsem vděčný všem, kteří zvolí do svého osobáku benzínový motor.
Např. v SM (sadomaso/severomoravském) kraji se oficiálně uvádí výskyt astmatických obtíží u cca 30-40 % dětí.
Nicméně výhody nafty jsou o něco nižší spotřeba a navíc je nafta iracionálně daňově zvýhodněna ve srovnání s benzínem, z čehož vyplývají relativně o dost nižší náklady na palivo, hlavně při vyšším nájezdu.
Nevýhody dieselu - horší startování při nižších teplotách (dáno ovšem "kvalitou" místní nafty), dlouhé zahřívání, hlučnost, dusivý smrad, riziko velmi drahých oprav...
A v neposlední řadě jako člověk s dýchacímí obtížemi jsem vděčný všem, kteří zvolí do svého osobáku benzínový motor.
Např. v SM (sadomaso/severomoravském) kraji se oficiálně uvádí výskyt astmatických obtíží u cca 30-40 % dětí.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: TDi vs. TSi
Mam 1.8 TSi (taky EA888) + 6st DSG (DQ250) a s pohonym ustrojim zatim naprosta spokojenost. Hned po nastartovani clovek vi ze je v osobnim voze a ne v traktoru. Dlouhe trasy jsou bez toho duneni dehtochrochtu taky mnohem prijemnejsi. Ja teda tem 7+ automatum moc nefandim. Prece jen pri razeni vam RJ vzdycky na moment sebere plyn a pak s kazdou zmenou prevodu musite plyn i trosku korigovat. Nicmene nez zpatky fofrklacek, to radeji i 9st dvouspojku.
Jakmile si muzes dovolit benzin, nechapu co vubec resis, nafta je vyjma spotreby ve vsech ohledech horsi.
Jakmile si muzes dovolit benzin, nechapu co vubec resis, nafta je vyjma spotreby ve vsech ohledech horsi.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28161
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi vs. TSi
LB: ...ale to asi nebude kvůli dieselovým motorům
Btw: za dýchací problémy mohou pevné částice a těch benzínové motory, produkují nemalé množství také.
Btw: za dýchací problémy mohou pevné částice a těch benzínové motory, produkují nemalé množství také.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: TDi vs. TSi
souhlas jen s dovětkem - ten náš v leguánu (132 kW) je vyloženě pro klidnou jízdu, dyž po něm chcu výkony tak (moc) nejede a hlavně žere....honziss píše:2.0tsi ea888 je naprosto supr motor
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: TDi vs. TSi
Lachende Bestien píše:Podle mě se diesel do osobáků nikdy neměl dostat...
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: TDi vs. TSi
Jo, to je velmi správná myšlenka.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: TDi vs. TSi
Pravda, z mého komentáře by si někdo mohl vyvozovat, že za dýchacími obtížemi stojí především emise z dieselových motorů, což sice nikde netvrdím, ale zároveň ani neuvádím, že největšími znečišťovateli SM kraje je lahodná průmyslová zóna našich milých polskich bratří, pak místní průmysl, dále v cca poslední dekádě čím dál více koktejl jedů z většinou značně nedokonalého spalování tuhých paliv pochybné kvality v domácnostech (kaly, mokré dřevo, až různé ultra-zhovadilosti typu "ostravská briketa" - petka naplněná pilinama/uhelným prachem a vyjetým olejem) v souvislosti se zvyšováním cen elektřiny a plynu a jedy z neustále se zvyšujícího objemu osobní (kdo nemá v rodině aspoň 3 auta, jako by nebyl) a nákladní (bez másla z Belgie nebo česneku z Číny by to nešlo) dopravy (emise z paliva, prachové částice, částice z pneumatik a brzd).řidičBOB píše:LB: ...ale to asi nebude kvůli dieselovým motorům
Btw: za dýchací problémy mohou pevné částice a těch benzínové motory, produkují nemalé množství také.
Opět nikde netvrdím, že benzínové motory produkují po jahodách vonící, pro dýchací cesty neškodné dobroty; přiznám se, že vycházím takřka jen z osobní zkušenosti člověka s chronickými dýchacími obtížemi a teoretické znalosti o přítomnosti jednotlivých jedovatých látek a jejich obvyklém množství v emisích postrádám.
Velmi zjednodušeně řečeno - projede kolem mě nafťák, následuje přidušení; míjí-li mě benzíňák, nic podobného nepociťuju.
Nevylučuju ale i eventualitu, že ačkoli emise z explodujícího benzinu nepůsobí přímé a citelné omezení dýchacího procesu, nemohou tyto částice být z dlouhodobého hlediska srovnatelně nebezpečné.
Daň za pohodlí je vysoká tak či onak.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender