Rapid Liftback 1,2tsi

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Marti_
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: ned 08 led 11:44

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od Marti_ »

Zajda píše:Když vidím ty ceny ojetin a rychle kouknu do konfigurátoru Škodovky - co takhle Fabia?
Rapida oproti Fabii jsem chtěla kvůli velikosti (rozvor skoro stejný jako u Oct. a hlavně velký kufr u Liftbacku, který potřebuji), ale ještě mrknu na ceny kombi (krátká mi 100% nestačí)..
Pajaa píše:Zkuste se mrknout na skladové vozy Seat Toledo - prvně dělá se na lince jako Rapid, takže je to vyrobeno u nás, a snad 99% dílů je shodných s Rapidem. Hlavně jako značka Seat je o hodně levnější... Mě osobně vždy vyšla shodná konfigurace o cca 30tis méně než u Škodovky.
Děkuji za tip.. Mrkla jsem na ně, ale o tolik levnější mi nepřipadá ..spíš nastejno a hlavně motor stejný jako Rapid, tzn. až nové vozy 2016 mají 1,2tsi s řemenem a ty jsou cenově taky kolem 280tis a výš (zánovní vozy). Potřebuji se vejít do 250 :-\

Dnes jsem přes známého kontaktovala servisního technika z prodejny Škoda tady u nás a ptala se ho na motory a problém s rozvody..řekl mi, že by se těch zesílených už nebál, že ty starší (myslím ty od 2009 do 2011-12) měnili skoro u všech aut (o tom jsem taky dost četla, že si Škodovka svolávala zákazníky a měnila jim řetězy pomalu po najetých 10-15tis.), ale prý s těmi zesílenými problémy nejsou.

Tak snad se mi u zánovního auta jen tak neoodělá, když budu jezdit, jak mám a budu pravidelně každý rok (nebo 10tis.) servisovat. Pokud to budu moct předvídat (zvukem motoru), tak ho samozřejmě vyměnit nechám, ale šlo mi o to, aby se mi to úplně 'nepotkalo', jak mi tu pán taky psal, nebo abych ho neměnila pomalu každý rok..

Naivně jsem si myslela, že když člověk pořídí nový/zánovní vůz, má na x-let při pravidelném servisu klid :-\
Abre
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pát 27 pro 14:19

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od Abre »

Cenikova cena je jedna vec, realita druha.
Seat by, obzvlast u nas v Schadelandu, mel mit vetsi prostor na slevu.
Lina huba, holy nestesti.
Kdybych mel takhle nasponovany rozpocet, ani o Schade neuvazuju, to Toledo je supr tip.
Uživatelský avatar
DaciaFan
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 01 lis 12:04

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od DaciaFan »

Co jsem kdysi koukal, tak Toledo bylo jen lehce levnější, ale mělo třeba vzadu kotouče místo bubnů...
Marti_
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: ned 08 led 11:44

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od Marti_ »

Ano, kotouče vzadu má, dokonce i zadní stěrač :), tak to já na něj mrknu ještě 'víc zblízka'.. Děkuju
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od ctrl_j »

DaciaFan píše:Co jsem kdysi koukal, tak Toledo bylo jen lehce levnější, ale mělo třeba vzadu kotouče místo bubnů...
Slabsi verze 1.2 TSI ma u obou bubny a kotouce jsou za priplatek. U obou.
Silnejsi ma kotouce, u obou.
Nechci tvrdit ze to tak bylo od pocatku veku, ale min. posledni rok ano.

edit: Na ten sterac jsem musel mrknout a je to v Toledu taky za priplatek. Bud v paketu, nebo samostatne.
A ja bych ho nechtel. Krom toho ze u liftbacku je v podstate na nic, tak to jeste blbe vypada.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
bojler
Pan Řidič
Příspěvky: 446
Registrován: sob 01 srp 15:57

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od bojler »

ctrl_j píše:Remen se dava do Rapidu od MY2015, ted si nejsem jist zda to zacali davat hned od cervna, nebo od zari
Od 22. týdne 2015, od začátku MR2016. Změn je mnohem víc než jen motor. Například nová elektrika, přechod na nová rádia atd. atd.
ctrl_j píše:Slabsi verze 1.2 TSI ma u obou bubny a kotouce jsou za priplatek. U obou.
Silnejsi ma kotouce, u obou.
Nechci tvrdit ze to tak bylo od pocatku veku, ale min. posledni rok ano.
V zakladu u Toleda sice neni, ale v akcnim paketu ano. Takze realne v zakladu je.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od ctrl_j »

Rok mam spravne, jen misto „MY“ patrilo rv. (sila zvyku).
S temi kotouci si ale delas srandu, bud v zakladu jsou, nebo ne. Paket, nepaket.
Realne v zakladu nejsou.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Hurec
Autoškolák
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25 říj 15:45

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od Hurec »

Vubec neres a ber jedine tsi s remenem. Ono ty zesilene jsou uz lepsi, ale staci projit forum skodovky a zjisti se, ze je to stejne porad retizek s pochybnym materialem. Rozhodne je lepsi si priplatit.
Ja bych se klidne podival na fabku ci clio.
bojler
Pan Řidič
Příspěvky: 446
Registrován: sob 01 srp 15:57

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od bojler »

Napises "MY2015", rozebiras mesic nabehu a pritom pry myslis nic nerikajici rok vyroby. Jeden z byvalych kolegu byl schopny napsat Ceska narodni banka a.s., tak proc ne. :D

Co se kotoucovych brzd tyka, tak narazit na kus bez nich je dost obtizne. Holou verzi Basis jsem videl jenom jednou a Reference je dostala v akcnim paketu za 0Kc cca pul roku po uvedeni na trh. Ale ano, formalne v zakladu pro 63/66kW nejsou.
Pajaa
Autoškolák
Příspěvky: 61
Registrován: pon 23 bře 14:56

Re: Rapid Liftback 1,2tsi

Příspěvek od Pajaa »

Seat Toledo 1,2 TSI 66kW Reference + Club collection cena 280tis:

ABS
airbag řidiče a spolujezdce
airbagy boční
airbagy hlavové
autorádio
autorádio s Bluetooth
AUX
centrál dálkový
centrální zamykání
deaktivace airbagu spolujezdce
dělená zadní sedadla
denní svícení
el. přední okna
el. zrcátka
handsfree
imobilizér
klimatizace
litá kola
loketní opěrka přední
loketní opěrka zadní
manuální převodovka
Maxi Dot
mlhovky
multifunkční volant
nastavitelný volant
palubní počítač
plní 'EURO VI'
posilovač řízení
protiprokluzový systém kol (ASR)
senzor tlaku v pneu
stabilizace podvozku (ESP)
tempomat
tónovaná skla
USB
venkovní teploměr
výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Nadstandardní výbava v ceně vozu:

Klimatizace, tmavá okna od B sloupku, handsfree bluetooth, 6 reproduktorů, USB, 16'' ráfky z lehkých slitin, rádio media colour s 5'' dotykovým ovládáním, palubní počítač, přední a zadní loketní opěrka, tempomat, senzor únavy řidiče, zadní kotoučové brzdy, mlhovky s integr. funkcí odboč. světel.
Odpovědět