RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
o rychlost ani tak nejde, jde o filtrování těch ostrých hran, kterých je D1 plná a skáče na nich i A7 na vzduchu. Ten podvozek Giulie je dost tuhý, ne prkenný, ani to nejsou žádné hrozné rány, ale filtrovat to prostě neumí a ty z toho auta cejtíš, jak trpí. V kombinaci s ne zrovna kvalitně zpracovaným interiérem je z toho ve výsledku komfort jak v dodávce. Na obranu Giulie, 18" kola mají automaticky runflaty. Na 17" to je malinko lepší, ale ne o moc. Kupodivu QV na 19" s adaptivními tlumiči je na tom daleko lépe, působí jako úplně jiné auto. Nepředpokládám, že by v ůvaze byla i QV, ale i obyč Giulia může mít za příplatek adaptivní tlumiče.
V každém případě bych doporučil svezení. Nevím, s čím jezdíš teď a třeba by ti nepřišel ten komfort na dálnici vůbec špatný. Zas třeba pozice za volantem, jízda po pěkné silnici a to strmé řízení, by možná stálo i za menší kompromis v komfortu.
V každém případě bych doporučil svezení. Nevím, s čím jezdíš teď a třeba by ti nepřišel ten komfort na dálnici vůbec špatný. Zas třeba pozice za volantem, jízda po pěkné silnici a to strmé řízení, by možná stálo i za menší kompromis v komfortu.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
kazdej ma teda pohodli, hluk, vlastnosti podvozku a tak nastavene uplne jinak, ale me docela vyhovoval golf 6 2.0TDI.
Neni to premie, ani sedan ani RWD, ale takovy GTD.... :-/
Neni to premie, ani sedan ani RWD, ale takovy GTD.... :-/
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
No tak jestli tu porovnavame A7 na vzduchu, tak muj predchozi prispevek neber vazne
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
V jednom spanelskym golfu ted jezdim, bylo by to stejny auto s jinym motorem.k86 píše:kazdej ma teda pohodli, hluk, vlastnosti podvozku a tak nastavene uplne jinak, ale me docela vyhovoval golf 6 2.0TDI.
Neni to premie, ani sedan ani RWD, ale takovy GTD.... :-/
Add Giulia...vybava Super ma ve std 17" a tlumice jdou prikoupit.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Proto jsem to psal Třeba v kombinaci 17" + adapt. tlumiče to bude i na dálnici "Super". Teď už jen záleží, jestli někde mají takovou předváděčku.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Prechazel jsem z OIIFL 1.9TDI do G6V 2.0TDI CRhonziss píše:V jednom spanelskym golfu ted jezdim, bylo by to stejny auto s jinym motorem.k86 píše:kazdej ma teda pohodli, hluk, vlastnosti podvozku a tak nastavene uplne jinak, ale me docela vyhovoval golf 6 2.0TDI.
Neni to premie, ani sedan ani RWD, ale takovy GTD.... :-/
Add Giulia...vybava Super ma ve std 17" a tlumice jdou prikoupit.
neporovnatelna auta. Skodovka je uzitkac, leonem jsem nejel
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Jel jsem nekolika autama na mqb a hlucnej podvozek ma vsechno. Cupra je na adaptivnich tlumicich treba lepsi nez Octa RS, ale je to tam. Na druhou stranu, na tuto kategorii auta je to akceptovatelne. Obecne mi nevadi tuzsi podvozek, ale nechci aby to bylo slyset, ne jako kdyz se adaptivni tlumice u superba prepnou na comfort, auto se houpe a stejne je to vsechno slyset a cejtit.
S XE tu nikdo nejel?
S XE tu nikdo nejel?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
tak s čimkoliv na vzduchu to porovnávat nejde, ale když porovnám Giu právě na těch 18" runflatech tak byla překvapivě pohodlnější a tlumila nerovnosti líp než nové A4/C250d/320xD, jenom mi přišla trošku "nervóznější" na horších okreskách ve 120+ třeba ve srovnání s audinou. Chce se to s ní svézt, každému sedět nemusí, ale zrovna ve filtrování nerovností mě příjemně překvapila. Slyšet byl motor, ale v dálničních rychlostech minimálně.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
Jo, Superb neni zadna slava. V comfortu na dlouhych nerovnostech se sice jen plavne houpe, ale kazda kratsi/ostrejsi nerovnost tomu nanda uplne stejne, jak s obyc podvozkem. Tam se ta velikost kol proste zamaskovat nepodarila ani trochu.
A to vlastne primo porovnat muzu - Giulia na 19" s adapt. tlumici je rozhodne komfortnejsi, nez Superb s tim samym. Pritom si zachovava daleko vetsi jistotu a ty razy nejsou zdaleka tak ostre, zehli lepe.
A to vlastne primo porovnat muzu - Giulia na 19" s adapt. tlumici je rozhodne komfortnejsi, nez Superb s tim samym. Pritom si zachovava daleko vetsi jistotu a ty razy nejsou zdaleka tak ostre, zehli lepe.
Re: RWD sedan, pohodli, nizke provozni naklady
ona se na nerovnostech ve vyssich rychlostech jakoby vrti, ale pritom nepusti a drzi. To zas treba jak A4, tak C se sice tvari, ze je vsechno v pohode, pritom uz se hrne ven a lze do posledni chvileretron píše:tak s čimkoliv na vzduchu to porovnávat nejde, ale když porovnám Giu právě na těch 18" runflatech tak byla překvapivě pohodlnější a tlumila nerovnosti líp než nové A4/C250d/320xD, jenom mi přišla trošku "nervóznější" na horších okreskách ve 120+ třeba ve srovnání s audinou. Chce se to s ní svézt, každému sedět nemusí, ale zrovna ve filtrování nerovností mě příjemně překvapila. Slyšet byl motor, ale v dálničních rychlostech minimálně.