Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
tvé argumenty nemohu neslyšet, ale stejně se mé srce technika strojaře bouří myšlence, že 14 deci objemu má hýbat se dvěma tunama...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
To je pak ona typicka situace kdy srdce bije pro neco jineho nez by volila hlava.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Moje srdce technika se zase bouří, když slyším, že na ježdění po městě do práce v obsazení jedním člověkem je potřeba dvoulitr.
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
sumce taky nechytáš na háček na okouny.... (vím, že to pokulhává, ale nesce se mi vymýšlet lepší přirovnání)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Taky bych se toho na normální ježdění nebál. V Doblu (1.45 tuny) máme slaboučkou 1.4 (75 koní) a na normální ježdění je to úplně dostačující. Ve městě je to díky krátkým převodům v pohodě a na dálnici se to na těch 130-140 taky rozhoupe. Nejdřív jsem se s tím bál jet na dovču do itálie, že budeme na dálnici za šneky a nakonec i v plným obsazení to proběhlo úplně v klidu. Každý předjíždění si člověk halt musí rozmyslet a nebo nepředjíždět .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
jenomže leguán má extrémně dlouhé převody, teda aspoň ten náš.... ve 140 na 6 to točí pod 3tis....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Tak to bys asi dostal technický infarkt, kdybys věděl čím jezdí půlka naší rodiny AchjoHonza42 píše:Moje srdce technika se zase bouří, když slyším, že na ježdění po městě do práce v obsazení jedním člověkem je potřeba dvoulitr.
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Spis o vyhled a celkovy posed. Nastupovani mi nedela problem, ale treba z passata nebo ted jsem jel v superbu a ja z tech aut nevidim, koukam akorat ma stinitka. Musim mit sedacku strasne nizko a pripadam si pak jak ve formuli.k86 píše:mam 194cm a chapu teda ze jde spis o nastupovani?mandrinka píše:Hele žádnou logiku to nemám, ale měřím dva metry a bolí mě záda a prostě se mi v těhle autech líp sedí, uvažoval jsem i nad Passatem, ale do města je zbytečně moc dlouhý a vlastně jezdím skoro pořád sám, max. ve dvou, a nepřišlo mi, že bych měl kolem hlavy moc místa.k86 píše:Ty si chces koupit SUV a chces jen predni pohon?
Co to je za logiku?
EDIT:
Dobře se mi teď jelo v suzuki SX4 a béčkovém Mercedesu.
Naposledy upravil(a) mandrinka dne pát 26 úno 01:31, celkem upraveno 1 x.
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Pockej, takze i pres ten problematicky motor sis ho koupil znova?pavproch píše:jenomže leguán má extrémně dlouhé převody, teda aspoň ten náš.... ve 140 na 6 to točí pod 3tis....
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
jaký problematický motor? 2.0TSI (kor gen EA888) je to nejlepší, co konzern kdy v benzínech vyplodil
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.