Co nejlevnější vůz do začátku
Re: Co nejlevnější vůz do začátku
BOB: tak tu už ve slušným stavu za dvacku nekoupíš, GLS je těžká vzácnost.
prostě Pech.
Re: Co nejlevnější vůz do začátku
Co takhle Felicii? Neni to sice žádné "dělo", žádná imidžovka, ale v té cenové relaci by se jich mohlo najít ještě dost v jakž takž obstojném stavu. Levných náhradních dílů plné vrakáče, a spraví to každý Jouda z Horní Dolní v garáži na koleně. Zahraničním autům bych se asi vyhnul, na dýzla ani nepomyslel. Pamatuj na to, že co dva roky budeš muset na technickou...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co nejlevnější vůz do začátku
...jsou i větší vzácnosti - třeba 120LX nebo 135/136GL.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Co nejlevnější vůz do začátku
ty už jsou přímo z říše snů.. LX= LS se vlečenkou, pětikvaltem a čtyřpístama a 135/136 gl/gli zase 130 s upraveným motorem z favorita / vývozka se vstřikováním a katem.
prostě Pech.
Re: Co nejlevnější vůz do začátku
Nicméně fela, pokdu se povede sehnat zahovalá s dobrou kastlí a ideálně 1,3/50kw, tak je to v případě auta za pár korun cesta nejmenšího rizika, za cenu trochy nepohodlí.
prostě Pech.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 28 říj 12:41
Re: Co nejlevnější vůz do začátku
Dodávám, že pokud by tam byl posilovač, tak je to největší luxusPech. píše:Nicméně fela, pokdu se povede sehnat zahovalá s dobrou kastlí a ideálně 1,3/50kw, tak je to v případě auta za pár korun cesta nejmenšího rizika, za cenu trochy nepohodlí.
Re: Co nejlevnější vůz do začátku
Jak už bylo napsáno výše, za tyhle peníze to není otázka vytipovaného modelu, ale vytipovaného kusu jakéhokoli modelu a v každém případě loterie. Osobně bych hledal spíše v soukromé inzerci, ideálně na fanclubech. Felda nebo Fáčko se i mně jeví jako rozumná cesta (např. na skoda-virt.cz), na ty budou asi i nejlevnější díly v případě potřeby. Ale určitě budou možnosti i mimo Škodu. Osobně bych volil spíš dražší (zachovalejší) kusy modelů z první poloviny devadesátejch let než ty levnější z druhý poloviny devadesátejch let, u kterejch hrozí, že budou v horšim stavu. Taky budou konstrukčně o něco složitější. Každopádně auto po fandovi.
Re: Co nejlevnější vůz do začátku
Ahoj,
jelikož se chystám pořídit nové auto (viz vlákno "Velké auto do 130 000kč"), budu prodávat své současné auto, kterým je právě Felda 1,3 50kW.
Abych náš "klenot" popsal...Rok výroby 95, nejvyšší stupeň výbavy GLXi, nyní má najeto poctivých 198 000 km a je ve VELMI dobrém stavu co se týče interiéru, exteriéru i motoru. Kupovali jsme ji do rodiny jako naše první auto v roce 2001, kdy měla najeto 60 000 km. Od té doby s ní jezdila moje máma (později i já), která Feldu doslova hýčkala a jezdila s ní jen málo (viz nájezd - za 14 let jen 140 000 km). Pravidelný servis ve Škodovce samozřejmostí (vše doloženo v papírové podobě), jakýkoliv škrábanec nebo náznak koroze byl ihned dán do pořádku. Střešní okýnko přijde v teplejším půl roce vhod. Jasně, není to auto na dlouhý štreky, ale ještě nikdy nás nenechalo ve štychu, spolehlivost je na jedničku. Rodiče se konečně rozhoupali ke koupi nového auta, takže Feldou teď jezdím denně do práce (20 a 20 km) já. Jelikož měřím dva metry, přece jen sháním něco většího a pohodlnějšího. Můj kamarád automechanik ale říká, že s ní mám jezdit co nejdýl to půjde, že je to zcela bezproblémový auto. Těch 50 000 km vydrží ještě určitě, při patřičné údržbě i víc. Co tě jistě potěší, že údržba je doslova za hubičku a i pěkná spotřeba, jezdím kolem 6 litrů (převážně mimo město). S klidným srdcem můžu říct, že takto zachovalých Felicií u nás už moc nejezdí. Pokud bys měl zájem a chtěl poslat nějaké fotky nebo se na cokoliv zeptat, napiš na: zkundera@seznam.cz Za reklamu se omlouvám, pokud tu nemá co dělat.
jelikož se chystám pořídit nové auto (viz vlákno "Velké auto do 130 000kč"), budu prodávat své současné auto, kterým je právě Felda 1,3 50kW.
Abych náš "klenot" popsal...Rok výroby 95, nejvyšší stupeň výbavy GLXi, nyní má najeto poctivých 198 000 km a je ve VELMI dobrém stavu co se týče interiéru, exteriéru i motoru. Kupovali jsme ji do rodiny jako naše první auto v roce 2001, kdy měla najeto 60 000 km. Od té doby s ní jezdila moje máma (později i já), která Feldu doslova hýčkala a jezdila s ní jen málo (viz nájezd - za 14 let jen 140 000 km). Pravidelný servis ve Škodovce samozřejmostí (vše doloženo v papírové podobě), jakýkoliv škrábanec nebo náznak koroze byl ihned dán do pořádku. Střešní okýnko přijde v teplejším půl roce vhod. Jasně, není to auto na dlouhý štreky, ale ještě nikdy nás nenechalo ve štychu, spolehlivost je na jedničku. Rodiče se konečně rozhoupali ke koupi nového auta, takže Feldou teď jezdím denně do práce (20 a 20 km) já. Jelikož měřím dva metry, přece jen sháním něco většího a pohodlnějšího. Můj kamarád automechanik ale říká, že s ní mám jezdit co nejdýl to půjde, že je to zcela bezproblémový auto. Těch 50 000 km vydrží ještě určitě, při patřičné údržbě i víc. Co tě jistě potěší, že údržba je doslova za hubičku a i pěkná spotřeba, jezdím kolem 6 litrů (převážně mimo město). S klidným srdcem můžu říct, že takto zachovalých Felicií u nás už moc nejezdí. Pokud bys měl zájem a chtěl poslat nějaké fotky nebo se na cokoliv zeptat, napiš na: zkundera@seznam.cz Za reklamu se omlouvám, pokud tu nemá co dělat.