Trochu bych posečkal, budou zadarmok86 píše:Klidne bych bral tu 1,6ku TDI
TSI vs TDI
Re: TSI vs TDI
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: TSI vs TDI
Švatá pravda! 1.6 TDI je prej slušně poddimenzovaný motor - třeba spojka odchází brzo.Jenyk píše:Trochu bych posečkal, budou zadarmok86 píše:Klidne bych bral tu 1,6ku TDI
http://auto.idnes.cz/ojety-motor-ea-189 ... jetiny_fdv
Fabia II 1.9TDi
Re: TSI vs TDI
S 1,6 TDI nemam problem, je potreba k tomu ale pristupovat tak, ze to je motor zabitej dlouhjema prevodama - mozna proto ta spojka
Jinak po technicke strance myslim, ze je to povedenej motor.
Jinak po technicke strance myslim, ze je to povedenej motor.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: TSI vs TDI
A k tomu se tenkrát koncern nepřiznal. Řešili to případ od případu, žádná svolávačka. Přitom to co píšeš ty, si cvrlikali i vrabci na střeše.Honza42 píše:Ne, naopak.
Nákupčí VW to tenkrát nějak popletl a místo pouzdrového řetězu objednal v čínských pasteveckých potřebách řetězy na uvázání Yaka před hospodou. No a nějak to tam nesedlo.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: TSI vs TDI
Je taky možnost, o které se zatím nikdo nezmínil, pokud ji tady teda vědí, stát může uzákonit, pokud si nenecháš "nové" TDi se špatnými emisemi přeflešovat, či překopat, nemusíš projít přes STK. Pokud to uzákonní. Asi bych raději, než nové C-R TDi, vybral ten benzín. Zichr.
Fabia II 1.9TDi
Re: TSI vs TDI
S tím uzákoněním to asi ne. Spíš přijdou lidi na pravidelnou prohlídku a nový software bude nahrán v rámci toho, aniž by dotyčný něco tušil
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: TSI vs TDI
to by snad bylo v zápisu,ne? nebo budou i nadále zákazníka klamat?
Re: TSI vs TDI
Údajně existuje sada na výměnu řetězu za silnější. Umí to značkové servisy asi za sedmičku (jak jsem přečetl v SM, tak prodávám).jerry píše:A k tomu se tenkrát koncern nepřiznal. Řešili to případ od případu, žádná svolávačka. Přitom to co píšeš ty, si cvrlikali i vrabci na střeše.Honza42 píše:Ne, naopak.
Nákupčí VW to tenkrát nějak popletl a místo pouzdrového řetězu objednal v čínských pasteveckých potřebách řetězy na uvázání Yaka před hospodou. No a nějak to tam nesedlo.
Pokud jde o původní dotaz, jako benzínová hlava bych o naftě vůbec neuvažoval. TSI není žádný zázrak, ale svezení je s tím o hodně lepší. 1,6 TDI v OII byl jeden z mých nejhorších zážitků za volantem. Nejlepší by bylo si je oba vyzkoušet, každý máme jiné preference.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: TSI vs TDI
V zápisu po prohlídce bude napsáno číslo příslušné aktualizace softwaru, předtím nic nebudou oznamovat. Autorizáky to dostanou befelem jako součást prohlídky z MB. Tak to chodí už teď léta. Když jsou nějaké změny softwaru, tak je při prohlídce nahrajou a hotovo.noveautičko píše:to by snad bylo v zápisu,ne? nebo budou i nadále zákazníka klamat?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: TSI vs TDI
Když je řetěz ze správného materiálu, potom je to lepší řešení než řemen.Jenyk píše:Údajně existuje sada na výměnu řetězu za silnější. Umí to značkové servisy asi za sedmičku (jak jsem přečetl v SM, tak prodávám).jerry píše:A k tomu se tenkrát koncern nepřiznal. Řešili to případ od případu, žádná svolávačka. Přitom to co píšeš ty, si cvrlikali i vrabci na střeše.Honza42 píše:Ne, naopak.
Nákupčí VW to tenkrát nějak popletl a místo pouzdrového řetězu objednal v čínských pasteveckých potřebách řetězy na uvázání Yaka před hospodou. No a nějak to tam nesedlo.
Pokud jde o původní dotaz, jako benzínová hlava bych o naftě vůbec neuvažoval. TSI není žádný zázrak, ale svezení je s tím o hodně lepší. 1,6 TDI v OII byl jeden z mých nejhorších zážitků za volantem. Nejlepší by bylo si je oba vyzkoušet, každý máme jiné preference.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.