Vyber HH na 40tkm/rok

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28158
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od řidičBOB »

honziss píše:Podle uzivatelu na webu je to auto pri klidny jizde relativne usporny, tak snad to neni fama...
Není...sám jsem byl překvapený, že je schopné jezdit i kolem 6ti litrů a při normální (mé) jízdě kolem 8.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od mmira »

charger píše:...že na jakémkoliv horším povrchu se nedá ostře zrychlovat kvůli měkkému uložení přední nápravy a tedy značnému bouchání pod zátěží při přejezdu nerovnosti...
bouchani je realita, docela by me zajimalo, odkud presne ty rany lezou. je to kov na kov a nezda se mi, ze by to slo z napravy. spise podezrivam samosvor.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od charger »

No podle mě je to úplně stejný zvuk, jako dělají i mnohá auta bez samosvoru, osobně bych to viděl na měkké siláče, možná nejen nápravy, ale i všeho ostatního vepředu. Ale nejsem žádný mechanik, takže je to jen můj dojem. :D
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od mmira »

mekke silentbloky by se asi projevovaly stale, nejen pri zrychleni na nerovnostech. mlatilo by to i pri brzdeni. tohle se objevi v okamziku odlehceni nektereho z kol a soucasne seslapnutem plynu. takze muj podezrely opravdu je samosvor. soucasne je mi to ale divne a rikam si, ze kdyby mel diferak produkovat takove rany "stale", tak se musi za chvili rozpadnout. nekdo by nam to mel vysvetlit :)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28158
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od řidičBOB »

třeba se rozpadne... :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od honziss »

řidičBOB píše:
honziss píše:Podle uzivatelu na webu je to auto pri klidny jizde relativne usporny, tak snad to neni fama...
Není...sám jsem byl překvapený, že je schopné jezdit i kolem 6ti litrů a při normální (mé) jízdě kolem 8.
Kdyby mela byt normalni jizda do 8mi, tak je to krasny. Byl to manual nebo dsg?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28158
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od řidičBOB »

6MT
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od mmira »

ja to zitra schvalne zkusim s DSG verzi

definuj ale normalni jizdu :)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28158
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od řidičBOB »

Limity max +20 a plynulá jízda bez vytáčení...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Vyber HH na 40tkm/rok

Příspěvek od x2005 »

Cupra je určitě fajn auto na blbnutí za "pár peněz". Pro denní využití mi vadí pár věcí.

Povinné 19" kola. Lze vyřešit u rozumného prodejce za nějaké konfekční 18".

Pouze 50 litrů nádrž. Podle mě s tím nejde reálně jezdi pod 10 litrů. Takže furt jsem u pumpy.

Problematické zpracování interiéru především pracoviště řidiče.

Podvozek na běžných pražských silnicích vyžaduje větší dávku pozornosti (teda pokud jezdíte hodně na limit).



Líbí se mi samosvor, pohodová dynamika, relativní nenápadnost a neprémiovost auta.


Doporučuji vyzkoušet Golf R, který nabídne dramaticky lepší kultivovanost na rozbitých českých silnicích. Ale tam jsme cenou mimo zadání.
Odpovědět