Není...sám jsem byl překvapený, že je schopné jezdit i kolem 6ti litrů a při normální (mé) jízdě kolem 8.honziss píše:Podle uzivatelu na webu je to auto pri klidny jizde relativne usporny, tak snad to neni fama...
Vyber HH na 40tkm/rok
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
bouchani je realita, docela by me zajimalo, odkud presne ty rany lezou. je to kov na kov a nezda se mi, ze by to slo z napravy. spise podezrivam samosvor.charger píše:...že na jakémkoliv horším povrchu se nedá ostře zrychlovat kvůli měkkému uložení přední nápravy a tedy značnému bouchání pod zátěží při přejezdu nerovnosti...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
No podle mě je to úplně stejný zvuk, jako dělají i mnohá auta bez samosvoru, osobně bych to viděl na měkké siláče, možná nejen nápravy, ale i všeho ostatního vepředu. Ale nejsem žádný mechanik, takže je to jen můj dojem.
Ain´t nobody got time for that
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
mekke silentbloky by se asi projevovaly stale, nejen pri zrychleni na nerovnostech. mlatilo by to i pri brzdeni. tohle se objevi v okamziku odlehceni nektereho z kol a soucasne seslapnutem plynu. takze muj podezrely opravdu je samosvor. soucasne je mi to ale divne a rikam si, ze kdyby mel diferak produkovat takove rany "stale", tak se musi za chvili rozpadnout. nekdo by nam to mel vysvetlit
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Kdyby mela byt normalni jizda do 8mi, tak je to krasny. Byl to manual nebo dsg?řidičBOB píše:Není...sám jsem byl překvapený, že je schopné jezdit i kolem 6ti litrů a při normální (mé) jízdě kolem 8.honziss píše:Podle uzivatelu na webu je to auto pri klidny jizde relativne usporny, tak snad to neni fama...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
ja to zitra schvalne zkusim s DSG verzi
definuj ale normalni jizdu
definuj ale normalni jizdu
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Limity max +20 a plynulá jízda bez vytáčení...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Cupra je určitě fajn auto na blbnutí za "pár peněz". Pro denní využití mi vadí pár věcí.
Povinné 19" kola. Lze vyřešit u rozumného prodejce za nějaké konfekční 18".
Pouze 50 litrů nádrž. Podle mě s tím nejde reálně jezdi pod 10 litrů. Takže furt jsem u pumpy.
Problematické zpracování interiéru především pracoviště řidiče.
Podvozek na běžných pražských silnicích vyžaduje větší dávku pozornosti (teda pokud jezdíte hodně na limit).
Líbí se mi samosvor, pohodová dynamika, relativní nenápadnost a neprémiovost auta.
Doporučuji vyzkoušet Golf R, který nabídne dramaticky lepší kultivovanost na rozbitých českých silnicích. Ale tam jsme cenou mimo zadání.
Povinné 19" kola. Lze vyřešit u rozumného prodejce za nějaké konfekční 18".
Pouze 50 litrů nádrž. Podle mě s tím nejde reálně jezdi pod 10 litrů. Takže furt jsem u pumpy.
Problematické zpracování interiéru především pracoviště řidiče.
Podvozek na běžných pražských silnicích vyžaduje větší dávku pozornosti (teda pokud jezdíte hodně na limit).
Líbí se mi samosvor, pohodová dynamika, relativní nenápadnost a neprémiovost auta.
Doporučuji vyzkoušet Golf R, který nabídne dramaticky lepší kultivovanost na rozbitých českých silnicích. Ale tam jsme cenou mimo zadání.