Koupě silnějšího dieselu

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4083
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od HondaMan »

A jaký je rozdíl v nákladech na 100km v ČR? 2,5 - 4,5 EUR???
Průměrná cena nafty je stále o cca 70 haléřů nižší, nafta žere při neextrémních režimech o cca třetinu/čtvrtinu méně...
Rozdíl ve spolehlivosti není až tak významný. Viz porovnání 2.0TDI vs 1.8TSI.

Kolik kdo znáte lidí, kteří tu pověstnou "trojkombinaci" dělali? Já nikoho. A Turbo, dvouhmotu a přímý vstřik má dnes mnoho benzínových aut. nebo minimálně něco z toho.

A že by to Honda dělala až o tolik lépe?
2.9T RWD
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5836
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od M.Z. »

Psali to v časopise SM :ymparty:
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1944
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od Zajda »

slon píše:2) honda accord i-ctdi. Co som letmo pozeral civiky s tym moztorom tak boli hodne drahe oproti vsetkemu ostatnemu takze mozno to bude rovnako aj pri accorde, no podla toho co som cital opravnene
Honda CR-V 2,2 i-CTDi/103 kW 2008 109.921,-
Honda CR-V 2,2 i-DTEC/110 kW 2010 170.468,-

Ne, to nejsou ceny ojetin, ale někdejší ceny nového DPF podle jednoho srovnávacího článku z roku 2012 :-) Předpokládám, že to půjde řešit druhovýrobou podstatně levněji, ale stejně je to dobrý vtip, i ve srovnání s ostatními výrobci.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
slon
Autoškolák
Příspěvky: 99
Registrován: sob 08 čer 21:01

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od slon »

Zajda píše: Honda CR-V 2,2 i-CTDi/103 kW 2008 109.921,-
Honda CR-V 2,2 i-DTEC/110 kW 2010 170.468,-

Ne, to nejsou ceny ojetin, ale někdejší ceny nového DPF podle jednoho srovnávacího článku z roku 2012 :-) Předpokládám, že to půjde řešit druhovýrobou podstatně levněji, ale stejně je to dobrý vtip, i ve srovnání s ostatními výrobci.
wtf, tak to su ceny fakt z inej galaxie. OP skus autorubik.sk a nieco si tam precitaj o tom co mas zatial vybrane, mozno to pomoze
humidor
Autoškolák
Příspěvky: 47
Registrován: úte 17 pro 16:31

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od humidor »

Mel jsem 2.2 i-ctdi jeste bez DPF (rok 2007) a muzu jedine doporucit. TDI umi jezdit usporneji, ale tenhle motor ma na naftu skoro benzinovou charakteristiku, musi se tocit jako vsechny Hondy. I v servisu mi rekli, ze od roku 2008 se to zacalo srat a opravy byly astronomicky drahy. Takze myslim, ze koupe Accorda je dobra volba - a navic se da sehnat za zajimave penize.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5836
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od M.Z. »

Pokud bych toužil po naftě, určitě bych se nehrnul do japonské ojetiny. Ta jejich cenová politika je na palici.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od Raďas »

řidičBOB píše:
HondaMan píše:A že by 1.8TSI bylo spolehlivější než 2.0TDI se mi nezdá. Jen se o tom ještě v hospodách třetích cenových nezačalo mluvit.
Také mám opačnou zkušenost... 2.0TDI má nalítáno cca 300t a bez jediného problému a 1.8TSI zdechlo poprvé ve 40t km a podruhé (definitivně) ve 180t km.
Mam na 1,8 tsi asi 92t km a zatim jen jedno cidlo (neco jak lambda) za 2k kc. Co se ti posralo ve 40t a co ve 180t, ze to bylo definitivni? Co vim, tak obcas zazlobily rozvody, ale to by melo vcas byt slyset...
Jinak beru jako vyhodu proste jezdeni s benzinem, mel jsem 2x naftu a uz to proste nechci - je to total shit.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16887
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od pavproch »

moje, teda vlastně už kolegovo 1.8TSI (oftáka II, scout) prodělalo nucenou generálku motoru ve 117tis km... kolem pístů už byly vůle že by prostrčil prst a hlavou cedil wolej... od generálky nalítáno asi 3000km a zdá se být OK...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28157
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od řidičBOB »

Raďas píše:Co se ti posralo ve 40t a co ve 180t, ze to bylo definitivni? Co vim, tak obcas zazlobily rozvody, ale to by melo vcas byt slyset...
Ve 40ti se natáhl rozvodový řetěz a trošku si to skočilo - takže šel celý motor. Přijeli hoši ze Š-A, sundali nový motor a starý si naložili.
Ve 180t km se nějak v motoru nepovedl zážeh a tak to zažehlo uvnitř celý... A takhle to vypadalo po rozebrání:
2014-04-18 11.49.06 (kopie).jpg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Koupě silnějšího dieselu

Příspěvek od Raďas »

řidičBOB píše:
Raďas píše:Co se ti posralo ve 40t a co ve 180t, ze to bylo definitivni? Co vim, tak obcas zazlobily rozvody, ale to by melo vcas byt slyset...
Ve 40ti se natáhl rozvodový řetěz a trošku si to skočilo - takže šel celý motor. Přijeli hoši ze Š-A, sundali nový motor a starý si naložili.
Ve 180t km se nějak v motoru nepovedl zážeh a tak to zažehlo uvnitř celý... A takhle to vypadalo po rozebrání:
2014-04-18 11.49.06 (kopie).jpg

Omg, s temahle "modernima" autama aby se clovek bal vubec jezdit aby se neco nedojebalo - tohle nejsou opravy ani za par tisic..
Odpovědět