Koupě silnějšího dieselu
Re: Koupě silnějšího dieselu
A jaký je rozdíl v nákladech na 100km v ČR? 2,5 - 4,5 EUR???
Průměrná cena nafty je stále o cca 70 haléřů nižší, nafta žere při neextrémních režimech o cca třetinu/čtvrtinu méně...
Rozdíl ve spolehlivosti není až tak významný. Viz porovnání 2.0TDI vs 1.8TSI.
Kolik kdo znáte lidí, kteří tu pověstnou "trojkombinaci" dělali? Já nikoho. A Turbo, dvouhmotu a přímý vstřik má dnes mnoho benzínových aut. nebo minimálně něco z toho.
A že by to Honda dělala až o tolik lépe?
Průměrná cena nafty je stále o cca 70 haléřů nižší, nafta žere při neextrémních režimech o cca třetinu/čtvrtinu méně...
Rozdíl ve spolehlivosti není až tak významný. Viz porovnání 2.0TDI vs 1.8TSI.
Kolik kdo znáte lidí, kteří tu pověstnou "trojkombinaci" dělali? Já nikoho. A Turbo, dvouhmotu a přímý vstřik má dnes mnoho benzínových aut. nebo minimálně něco z toho.
A že by to Honda dělala až o tolik lépe?
2.9T RWD
Re: Koupě silnějšího dieselu
Psali to v časopise SM
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Koupě silnějšího dieselu
Honda CR-V 2,2 i-CTDi/103 kW 2008 109.921,-slon píše:2) honda accord i-ctdi. Co som letmo pozeral civiky s tym moztorom tak boli hodne drahe oproti vsetkemu ostatnemu takze mozno to bude rovnako aj pri accorde, no podla toho co som cital opravnene
Honda CR-V 2,2 i-DTEC/110 kW 2010 170.468,-
Ne, to nejsou ceny ojetin, ale někdejší ceny nového DPF podle jednoho srovnávacího článku z roku 2012 Předpokládám, že to půjde řešit druhovýrobou podstatně levněji, ale stejně je to dobrý vtip, i ve srovnání s ostatními výrobci.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Koupě silnějšího dieselu
wtf, tak to su ceny fakt z inej galaxie. OP skus autorubik.sk a nieco si tam precitaj o tom co mas zatial vybrane, mozno to pomozeZajda píše: Honda CR-V 2,2 i-CTDi/103 kW 2008 109.921,-
Honda CR-V 2,2 i-DTEC/110 kW 2010 170.468,-
Ne, to nejsou ceny ojetin, ale někdejší ceny nového DPF podle jednoho srovnávacího článku z roku 2012 Předpokládám, že to půjde řešit druhovýrobou podstatně levněji, ale stejně je to dobrý vtip, i ve srovnání s ostatními výrobci.
Re: Koupě silnějšího dieselu
Mel jsem 2.2 i-ctdi jeste bez DPF (rok 2007) a muzu jedine doporucit. TDI umi jezdit usporneji, ale tenhle motor ma na naftu skoro benzinovou charakteristiku, musi se tocit jako vsechny Hondy. I v servisu mi rekli, ze od roku 2008 se to zacalo srat a opravy byly astronomicky drahy. Takze myslim, ze koupe Accorda je dobra volba - a navic se da sehnat za zajimave penize.
Re: Koupě silnějšího dieselu
Pokud bych toužil po naftě, určitě bych se nehrnul do japonské ojetiny. Ta jejich cenová politika je na palici.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Koupě silnějšího dieselu
Mam na 1,8 tsi asi 92t km a zatim jen jedno cidlo (neco jak lambda) za 2k kc. Co se ti posralo ve 40t a co ve 180t, ze to bylo definitivni? Co vim, tak obcas zazlobily rozvody, ale to by melo vcas byt slyset...řidičBOB píše:Také mám opačnou zkušenost... 2.0TDI má nalítáno cca 300t a bez jediného problému a 1.8TSI zdechlo poprvé ve 40t km a podruhé (definitivně) ve 180t km.HondaMan píše:A že by 1.8TSI bylo spolehlivější než 2.0TDI se mi nezdá. Jen se o tom ještě v hospodách třetích cenových nezačalo mluvit.
Jinak beru jako vyhodu proste jezdeni s benzinem, mel jsem 2x naftu a uz to proste nechci - je to total shit.
Re: Koupě silnějšího dieselu
moje, teda vlastně už kolegovo 1.8TSI (oftáka II, scout) prodělalo nucenou generálku motoru ve 117tis km... kolem pístů už byly vůle že by prostrčil prst a hlavou cedil wolej... od generálky nalítáno asi 3000km a zdá se být OK...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28157
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě silnějšího dieselu
Ve 40ti se natáhl rozvodový řetěz a trošku si to skočilo - takže šel celý motor. Přijeli hoši ze Š-A, sundali nový motor a starý si naložili.Raďas píše:Co se ti posralo ve 40t a co ve 180t, ze to bylo definitivni? Co vim, tak obcas zazlobily rozvody, ale to by melo vcas byt slyset...
Ve 180t km se nějak v motoru nepovedl zážeh a tak to zažehlo uvnitř celý... A takhle to vypadalo po rozebrání:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Koupě silnějšího dieselu
řidičBOB píše:Ve 40ti se natáhl rozvodový řetěz a trošku si to skočilo - takže šel celý motor. Přijeli hoši ze Š-A, sundali nový motor a starý si naložili.Raďas píše:Co se ti posralo ve 40t a co ve 180t, ze to bylo definitivni? Co vim, tak obcas zazlobily rozvody, ale to by melo vcas byt slyset...
Ve 180t km se nějak v motoru nepovedl zážeh a tak to zažehlo uvnitř celý... A takhle to vypadalo po rozebrání:
Omg, s temahle "modernima" autama aby se clovek bal vubec jezdit aby se neco nedojebalo - tohle nejsou opravy ani za par tisic..