Univerzální zábavné auto
Re: Univerzální zábavné auto
Zařadil bych do výběru ještě megane grandtour gt 220. Podvozek je přijatelnější a ne tak nekompromisní jak cup podvozek u RS. Motor je ten samý, nej podladěný na 220 koní. A pár set tisíc ušetříš...
Re: Univerzální zábavné auto
Pokud už "klesneme" na úroveň Megane GT220, tak můžeme zahrnout i O3 RS.....
Re: Univerzální zábavné auto
Kombi, ani Octavii ne - chci "malé" auto..
Projížďka v R na mě udělala dojem, větší než GTI. GTI bylo rychlé, ale nějak jsem čekal trošku víc (možná to je tím, že mězi GTI a R byla asi 3 - 4 týdny pauza)
Cupra se nedá na projížďku sehnat, R ani GTI už taky ne (moc díky Porsche import, že máš na ČR 2 testovací auta...). R bylo s DSG, GTI s manálem. V GTI mi přijde manuál jako nejlepší volba, u R mám trošku strach, že DSG je pro ukočírování výkonu lepší?
Takže klasická otázka - DSG nebo Manuál? (prosím bez flame)
DSG - rychle řadí, hezky odřazuje při brždění, nižší spotřeba. Ale přišlo mi, že na ni čekám než něco udělá, je těžší a míň propojí řidiče s autem (leda v man. režimu a řadit pádly).
Manuál - v GTI přesný, krátké dráhy. Jsem na něj zvyklý, ale často stojím v kolonách kde mě nebaví řadit. Levnější.
Díky!
Projížďka v R na mě udělala dojem, větší než GTI. GTI bylo rychlé, ale nějak jsem čekal trošku víc (možná to je tím, že mězi GTI a R byla asi 3 - 4 týdny pauza)
Cupra se nedá na projížďku sehnat, R ani GTI už taky ne (moc díky Porsche import, že máš na ČR 2 testovací auta...). R bylo s DSG, GTI s manálem. V GTI mi přijde manuál jako nejlepší volba, u R mám trošku strach, že DSG je pro ukočírování výkonu lepší?
Takže klasická otázka - DSG nebo Manuál? (prosím bez flame)
DSG - rychle řadí, hezky odřazuje při brždění, nižší spotřeba. Ale přišlo mi, že na ni čekám než něco udělá, je těžší a míň propojí řidiče s autem (leda v man. režimu a řadit pádly).
Manuál - v GTI přesný, krátké dráhy. Jsem na něj zvyklý, ale často stojím v kolonách kde mě nebaví řadit. Levnější.
Díky!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
výhody i nevýhody jsi si vyjmenoval sám...ty v tom budeš jezdit, ty se musíš rozhodnout. Já jsem si již od řazení odvykl a vůbec mi to nechybí - naopak, když mám náhodou auto s MT, tak jsem po Pze s nervama v koncích.
Já bych volil GolfR - byl jsem příjemně překvapený, jak to auto (s DCC) umí být komfortní a i na velkých kolech umělo zvládat nástrahy HlmP. Také 4motion bude jistě lépe přenášet požadavky řidiče, když bude adheze na pytel - zejména pak v zimě na sněhu. Pro mne je to jasné + pro GolfR.
Já bych volil GolfR - byl jsem příjemně překvapený, jak to auto (s DCC) umí být komfortní a i na velkých kolech umělo zvládat nástrahy HlmP. Také 4motion bude jistě lépe přenášet požadavky řidiče, když bude adheze na pytel - zejména pak v zimě na sněhu. Pro mne je to jasné + pro GolfR.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Univerzální zábavné auto
Tento tyzden jazdim na Golfe R a musim povedat ze som ho trosku podcenoval... fakt nema slabe miesta...
Ja by som v tomto pripade asi tiez siel do DSG
Ja by som v tomto pripade asi tiez siel do DSG
Re: Univerzální zábavné auto
Pokud to budeš kupovat jako druhé nebo třetí auto na blbnutí, tak můžeš zvážit manuál. Ale musím říct, že mě manuál v Cupra R ohledně preciznosti pohybu řadičky v kulise hodně zklamal...... Na univerzální denní ježdění doporučuji DSG. Výhody vyváží nevýhody.
Re: Univerzální zábavné auto
Klidně bych zařadil Astru OPC - 280 koní, 400nm, mechanický samosvor. S adaptivními tlumiči (ty jsou myslím v základu) není prý tak tvrdé jako RS. Samozřejmě nevím nakolik splňuje podmínku převozu kola- podle mých zkušeností když sundáš přední kolo a sedlo tak kolo převezeš v každém hathbacku...
Re: Univerzální zábavné auto
Mrkni na autocentrumkolin.cz maji skladem jak Golfa R tak i Cupru R.
Re: Univerzální zábavné auto
Pokud bych řešil nový / zánovní auto a nevadil by mi příplatek za automat, rozhodně bych do něj šel... Přínos ve městě at už v kolonách nebo jen ploužení se uličkama za to stojí. Co se týče dál záleží na úhlu pohledu co je pro tebe svižný. Mě osobně přijde Golf R přehnanej. Zábavnost auta není jenom o koních a pokud už bych chtěl 4kolku s takovym výkonem a na každodenní používání, rozhodně by pro mě bylo No. 1 sériový Evo X s automatem.
Golf je pro mě prostě univerzální auto, od kterýho čekám od všeho trochu a přesně proto se mi líbí GTi, výkonu akorát na nějaký ten výlet na okruh, na okresky ale ne zbytečně tolik aby tě to sežralo a kupoval si každý týden nový gumy. Osobně mám ale už radči Octu RS než G GTi.
Hodně zajímavá každodenní univerzální volba je podle mě Kia Ceed GT, ale to je tip jako poradit rohlík někomu kdo neví jestli si objednat lososa nebo kaviár...
Prostě dle mýho názoru je zbytečný mít víc jak 230-250 koní. To už radči daily car a pro zábavu starý Mko. Mít na účtě "skoromega" a mít tvoje rozhodování, beru BRZ v automatu
Golf je pro mě prostě univerzální auto, od kterýho čekám od všeho trochu a přesně proto se mi líbí GTi, výkonu akorát na nějaký ten výlet na okruh, na okresky ale ne zbytečně tolik aby tě to sežralo a kupoval si každý týden nový gumy. Osobně mám ale už radči Octu RS než G GTi.
Hodně zajímavá každodenní univerzální volba je podle mě Kia Ceed GT, ale to je tip jako poradit rohlík někomu kdo neví jestli si objednat lososa nebo kaviár...
Prostě dle mýho názoru je zbytečný mít víc jak 230-250 koní. To už radči daily car a pro zábavu starý Mko. Mít na účtě "skoromega" a mít tvoje rozhodování, beru BRZ v automatu
Re: Univerzální zábavné auto
Musim povedat ze Golf R vie byt velmi zabavny. Je pekne riaditelny plynom, da sa vyprovokovat k pretacavosti (najma na Comfort nastaveni podvozku celkom lahko) a na mokru/snehu pekne driftuje