Mattbaylesa píše:Za 200 se da koupit octavia s 2.0 fsi. Motor je vyborny, je silny a da se s nim jezdit velmi usporne. Auta s timto motorem maji vetsinou slusnou vybavu, pomerne malo najeto a paradoxne jsou i celkem levne. Stejny motor se daval i do golfu, jestli se Oct nelibi. S motorem mam zkusenosti, nemam problem se rozepsat.
imho kravina...
pavproch píše:tak mám první osobní zkušenost s 2.0 FSI 110kW v Oct II Scout preface.... a musím říct, že za těch asi 50km, co sem s tím jel, mne ten motor vůbec, ale vůbec neoslovil....
- je to hlučné (kolem volnoběhu hlučností skoro srovnatelné s PD)
- má to charakteristiku dýzlu (dole záběr jaxfiňa, nahoře to umře)
- kromě prvotního záběru to nejede
- žere to jak tank (jel sem s tím vyloženě umírněně, v zákonných limitech a průměr na těch 50km byl přes 10, skoro 11)
takže za mně tenhle motor rozhodně ne...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Kamarád má ten dvoulitr, vybíral to dlouho (puntičkář). Má ho třetí rok, žádná porucha, problém nic. Jediné co řešil, že mu vrzal kroužek pod volantem. Jinak to auto nějakou nadstandardní údržbu nepotřebuje.
Ale je pravda, že na českých prosolených cestách to trpí, není to nic závažného, ale rozhodně bych při koupi svěřil auto nějakému klempířovi na nástřik dutin a očištění podvozku v kritických místech
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Octavia je nesmysl, auto malé a předražené, motor je lemra užraná líná a kupodivu hlučná. Mazda i Accord jsou velmi dobré volby, já bych nezavrhl ani to Mondeo ale až po posledním FL v 2005. Odstraněné problémy s korozí lemů dveří, lepší brzdy. Široká komunita kerá poradí v případě problémů a i když auta jsou to spolehlivá, vzhledem ke stáří problémy už mohou být. Proti Japoncům velmi levné díly a servis a pravděpodobně i auto by mohlo být levnější. Vyzkoušel bych si je pak je to stejně o kusu na který se podaří padnout. A rozhodně dovoz z Německa, nekupovat tady.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
"auto malé a předražené, motor je lemra užraná líná a kupodivu hlučná"
"- má to charakteristiku dýzlu (dole záběr jaxfiňa, nahoře to umře)
- kromě prvotního záběru to nejede
- žere to jak tank (jel sem s tím vyloženě umírněně, v zákonných limitech a průměr na těch 50km byl přes 10, skoro 11)"
ad...
si delate srandu, ne? Ztravil jsem v tom aute asi 10000km a to co tu pisu si necucam z prstu. Podivejte se treba na vykonovou krivku a srovnejte ji s naftakem... Mluvim o neskautove, tam je hooodne velky rozdil! Honda i mazda budou charakternejsi a sportovnejsi, no octavia ma ale taky svoje. Octavii jsem zminoval jako dalsi moznost, kazdemu vyhovuje neco jineho.
vyhrady k 2.0FSI taky dost nechapu. sam jsem zkusil v Golfu V a motor to byl vice nez prijemny. linearni zatah uz odspodu az nahoru, pekny zvuk. a ze by to zralo vyrazne vice nez jine dvoulitry, to asi taky nemyslim.
na druhou stranu, Mondeo, Ma6 ci Acco jsou ve srovnani s OII o uroven vyse. Mazdu jsem kdysi mel ve hledacku, odradila me sedadla. mam chlup pod 180 a operadla mi koncila nekde u lopatek. nic moc na dlouhe cesty. svezeni to ale bylo velmi dobre.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Co sem mel moznost ridit tak bych taky vybiral mezi Maz6 a accordem, u Mondea me moc nesedel motor a je i vetsi nez ostatni. Klidne bych sel do accorda 2.4, o moc vic jak 2.0 to zrat nebude a pojede to lip