Jan píše:BMW E36 nebo E39, ale spíše E36 ta byla živější .
Tak e39 zcela určitě ne.
Nevim jestli má cenu snažit se plodit něco smysluplnýho, ale aspoň základy.
Podmínky jsou RWD, LSD, velká konírna, perfektní stav. Aby to opravdu fungovalo vyžaduje každý sériový auto značný úpravy. Je to spíš na návštěvu drift-fora. Pokud si chceš občas hodit bokem na sněhu, kup jakýkoliv bmw s LSD.
RE: d1.8t : děkuji za radu, přesně tohle jsem nevěděl.
Pánové: když jedete sice s předokolkou, na sněhu nebo na ledě, zatáhnete ručku a povolíte, prdel vám vyletí do boku a vy jedete prostě chvíli smykem, tak to není drift? co to teda je ať ze sebe nedělám blbce?
Arratorne píše:...Pánové: když jedete sice s předokolkou, na sněhu nebo na ledě, zatáhnete ručku a povolíte, prdel vám vyletí do boku a vy jedete prostě chvíli smykem, tak to není drift? ...
arratorne: Já vidím témata 3 - něco sportovnějšího 80-120, Golf GTI 1.8T a auto pro začátečníka na drift. Zakládat nové téma s každou novou myšlenkou je trochu postavené na hlavu, nemyslíš?
Navíc, je to všechno tak rozdílné, že se nejdřív musíš rozhodnout co vlastně chceš. Golf GTI 1.8T nepovažuju za "něco sportovnějšího" a už vůbec to není auto pro začátečníka na drift. Takže by to chtělo utříbit si preference anebo je aspoň sepsat do jediného tématu a ne je rozhňacat po třech threadech a kdo ví kolik dalších ještě vytvoříš.
Házení zadkem přes rukáv je skutečně něco jiného než drift se zadokolkou. Strejda google určitě napoví.
Prostě těžko radit, dokud nevíš co chceš. V případě zadokolky by byla nejlepší asi nějaká E36 jak tady radí ostatní. Pokud by stačilo "něco sportovnějšího" i s předním náhonem, tak bych se podíval po Cliu Sport anebo Peugeotu 306 S16/GTI