Univerzální zábavné auto
Re: Univerzální zábavné auto
Ja mám doma čiernu, bielu aj striebornú a je to úplne jedno..
Nebudem sa tajiť tým, že VW (ak sa bavíme o zábave) moc nemusím, škoda, že si nebol obzrieť OPC. Je to dobré auto a rozhodne nie tak tvrdé ako MeganeRS.
Nebudem sa tajiť tým, že VW (ak sa bavíme o zábave) moc nemusím, škoda, že si nebol obzrieť OPC. Je to dobré auto a rozhodne nie tak tvrdé ako MeganeRS.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
OPC jako v čem? V Astře? Dyť to GolfuR nesahá ani po výfuk
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Univerzální zábavné auto
Pindíkov si merať nehodlám a každý máme svoje preferencie. U mňa by sa na zoznam rozhodne Golf nedostal ale nebudem hovoriť, že je to sračka.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
Tvé sexuální praktiky a ani nic kolem toho mne opravdu nezajímají... Takže tyhle rádobyvtipné slovní pomůcky si nech od cesty.
Jinak počítám,že v GolfuR jsi alespoň jel...
Jinak počítám,že v GolfuR jsi alespoň jel...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Univerzální zábavné auto
Já nejel ani v jednom, ale taky se mi nechce věřit, že by byl Opel lepší, kromě ceny.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
již papírové hodnoty hovoří ve prospěch GolfuR: zrychlení, průběh kroutícího momentu, výkon, hmotnost...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Univerzální zábavné auto
Ja som si len povzdychol, že by možno OPC za tú cenu prekvapila. U takýchto áut je ťažko hovoriť o tom čo je lepšie a čo horšie.
To ostatné bola už len reakcia na tú 'rádobyvtipnú' poznámku o výfukoch. Možno sa BOBovi zrúti svet, ale sorry, nemá každý nad postelou plagát GolfuR.
To ostatné bola už len reakcia na tú 'rádobyvtipnú' poznámku o výfukoch. Možno sa BOBovi zrúti svet, ale sorry, nemá každý nad postelou plagát GolfuR.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
Opakovaný vtip není vtipem a z věku, kdy jsem měl nad postelí plakáty aut, už jsem dávno vyrostl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Univerzální zábavné auto
A sme doma, papierové hodnoty sú to čo pre koncernistov robia auto zábavným. Nemá cenu ďalej.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
To opravdu nemá.
Napsal jsem totiž, že již papírové hodnoty o něčem hovoří... Kdybys o těch autech alespoň něco věděl (žes v nich nejel, to jsem tak nějak tušil), tak bys už z hodnot odvodil, že to auto se chovat lépe nebude. Rychlejší nebude, protože na to prostě nemá dobrý výkon a ani průběh kroutícího momentu. Dokonce i výkonová špička je u OPC v nižších otáčkách. Možná by tohle bylo irelevatní, kdyby OPC nebyla těžší. Ale těžší a slabší auto nebude v reálu zábavnější než to lehčí a silnější. To by divize OPC musela hodně zapracovat na podvozku...ale kdybys v nějakém OPC někdy jel, tak víš, že to žádná bomba není. Naproti tomu i odpůrci koncernu, co se kdy projeli v GolfuR říkají, že tohle se vážně povedlo. A povedlo.
Takže opravdu nemá cenu diskutovat s nějakým nafoukaným, který má místo argumentů jenom blbý kecy.
Napsal jsem totiž, že již papírové hodnoty o něčem hovoří... Kdybys o těch autech alespoň něco věděl (žes v nich nejel, to jsem tak nějak tušil), tak bys už z hodnot odvodil, že to auto se chovat lépe nebude. Rychlejší nebude, protože na to prostě nemá dobrý výkon a ani průběh kroutícího momentu. Dokonce i výkonová špička je u OPC v nižších otáčkách. Možná by tohle bylo irelevatní, kdyby OPC nebyla těžší. Ale těžší a slabší auto nebude v reálu zábavnější než to lehčí a silnější. To by divize OPC musela hodně zapracovat na podvozku...ale kdybys v nějakém OPC někdy jel, tak víš, že to žádná bomba není. Naproti tomu i odpůrci koncernu, co se kdy projeli v GolfuR říkají, že tohle se vážně povedlo. A povedlo.
Takže opravdu nemá cenu diskutovat s nějakým nafoukaným, který má místo argumentů jenom blbý kecy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time