Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
hlavně nebrat 1.4TSI se dvěma kurwítky!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
Prarodiče v Německu mají benzínovej Opel Meriva kvůli vyššímu posezu a jsou spokojení, ale to asi nevyhovuje tvým požadavkům, takže jako bych nic nenapsal
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
Velkosti kufra v Yeti by som sa nebal. Papierovo ani na fotkach nevyzera byt dostatocne velky, ale ked som mal moznost s Yetim jazdit, bol dostacujuci (a to si myslim, ze som priestorovo narocny). Na prednych sedadlach sa sedi vysoko a pohodlne, zadne som nemal moznost dlhsie otestovat.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
No nevím, ale "dostatečně velký" si představuji trochu jinak. Pokud nemáš rezervu, tak ještě bych byl schopen tento termín akceptovat. S rezervou v kufru ale rozhodně ne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
Yeti i uvadeny Seat maji 1.4 TSI s preplnovanim jen vyfukovym turbem, zadne dve tam nejsou.pavproch píše:hlavně nebrat 1.4TSI se dvěma kurwítky!
A co furt mate proti retezu, ten se cpe i do 3.0 TDI.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
125k - jenom turbo
140k a 160k - kompresor + turbo
Ale všechny tři verze řetěz.
Já osobně proti němu nic nemám - měl jsem ho v 3.6FSI a mám ho i v TDIR. Ale měl jsem ho i ve dvou Golfech VI, kde se to sralo co 40t km. V záruce mi to bylo vcelku buřt, ale pátý rok to už taková legrace nebyla. Když se zadařilo, tak se dělaly jenom rozvody. Když se nezadařilo, šel komplet motor, turbo i kompresor.
140k a 160k - kompresor + turbo
Ale všechny tři verze řetěz.
Já osobně proti němu nic nemám - měl jsem ho v 3.6FSI a mám ho i v TDIR. Ale měl jsem ho i ve dvou Golfech VI, kde se to sralo co 40t km. V záruce mi to bylo vcelku buřt, ale pátý rok to už taková legrace nebyla. Když se zadařilo, tak se dělaly jenom rozvody. Když se nezadařilo, šel komplet motor, turbo i kompresor.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
tiguán má právě tu mrchu 1.4TSI se dvěma kurwítky, proto píšu: NEBRAT!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
Tak to zas budu muset trochu rozvest. Bez rozdilu plati, ze motory v Yeti a Altea XL maji vzdy jen turbo, jelikoz se jedna o nejnizsi vykonovou verzi 90 ci 92 kW. U ostatnich je uz ovsem nutno rozlisovat o kterou generaci se jedna.
- 1.4 TSI 103 kW, 110 kW, 118 kW, 125 kW, 132 kW generace EA111 maji dvojite preplnovani turbo+dmychadlo.
- 1.4 TSI 103 kW, 110 kW, 110 kW ACT generace EA211 maji jiz jen a pouze turbo.
Takze nelze napsat co uvedl rB, ze se to ridi jen vykonem a totez plati pro rozvody. Generace EA111 maji retez, zatimco EA211 maji remen.
Z aktualni produkce pouziva EA111 zmineny Tiguan ci Touran.
EA211 ma Golf VII nebo Octavia III, takze vzdy remen a vzdy jen turbodmychadlo. Motorizace EA888 v podobe 1.8 TSI a 2.0 TSI retez + turbodmychadlo.
- 1.4 TSI 103 kW, 110 kW, 118 kW, 125 kW, 132 kW generace EA111 maji dvojite preplnovani turbo+dmychadlo.
- 1.4 TSI 103 kW, 110 kW, 110 kW ACT generace EA211 maji jiz jen a pouze turbo.
Takze nelze napsat co uvedl rB, ze se to ridi jen vykonem a totez plati pro rozvody. Generace EA111 maji retez, zatimco EA211 maji remen.
Z aktualni produkce pouziva EA111 zmineny Tiguan ci Touran.
EA211 ma Golf VII nebo Octavia III, takze vzdy remen a vzdy jen turbodmychadlo. Motorizace EA888 v podobe 1.8 TSI a 2.0 TSI retez + turbodmychadlo.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
Já psal to, co platilo pro Golf VI, se kterým jsem měl tu čest.
U EA111 byla pak ještě nějaká předělávka toho původního motoru, která sice některé věci přepracovala, ale řetěz zůstal a problémy taky.
U EA111 byla pak ještě nějaká předělávka toho původního motoru, která sice některé věci přepracovala, ale řetěz zůstal a problémy taky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zoufalost - rozpočet do 450tisíc
problém s řetězem vyřešili už v roce 2011. od července se montuje silnější verze, která se nevytahuje