No dívám se teď hlavně po prémiových značkách převážně z Německa, koukal jsem zatím na Audi A4 Avant 3.0 TDI/180kW, BMW 330d xDrive/190kW 8AT a Mercedes-Benz C 250 BlueTec/150kW. V céčku je ale špatný posez na zadních sedadlech a hodně stísněný, na BMW jsem nic moc nenašel českých recenzí a na zahraniční jsem se zatím nedíval. Pokud ale VW do prémiových nepatří, tak neznamená, že to neberu, mě se ten passat docela líbíl na 1. pohled, ale pokud je lepší třeba jít do BMW, tak bych do něho šel.
//edit: Tak nakonec jsem si to BMW v nějakém pěkném testu našel a vypadá taky docela dobře, motor i s převodovkou je vynikající, ale i tady je jako u toho céčka ten prostor trochu krkolomnější, akorát je slyšet aerodynamický hluk ve vyšších rychlostech, tak to mě trochu zneklidňuje, na stejném webu jsem se podíval rovnou i na to céčko a i zde je kultivovaný motor, hlavně interiér, který vyráží dech, ale to posezení není ideální a má to docela nepohodlnou jízdu.
//edit2: Jinak to
pavproch píše:esli chceš opravdový komfort, tak jedině medvěd na vzduchu
Vím, že to pořád nebude takový luxus jako v třídě S, ale myslím, že za tuto cenu se dá sehnat něco víc, než co použili u céčka, na S se mi ale moc nechce připlácet.
Rarife píše:Třídu E v kombajnu. Řekl bych na kamna se vyser, ale E 400 4MATIC je cenově už mimo.
/Edit
ale když tam máš Passat, co třeba nový Superb v plné palbě?
Tak třeba to E by byla určitě super volba, ale nechci brát žádnou osekanou verzi. Jinak 4x4 není nutnost, to je spíš taková třešnička na dortu. Tak Superb klidně pokud to je dobrá volba a je lepší než VW, hlavně by měl být levnější, ale zaznělo tu
beaumont píše:Jit z Bavoraka do Passatu nebo dokonce Superba by byl sesup dolu, IMHO bys brzo litoval.
takže si nejsem jistý no...
beaumont píše:Tomas123: Kdyz mas ted Bavoraka, jsi spokojeny a libi se Ti jejich soucasne modely, proc menit znacku? Ja bych se byt Tebou podival po nejake 3er popr. 5er, stejne se jich dnes vetsina prodava s pohonem vsech kol, dieselem a automatem. Pravda, 5er by asi musela byt v ramci rozpoctu skladovka nebo predvadecka.
No bavorák se mi právě dost líbí, tak bych do něj mohl jít, ale je právě drahý jako každá jiná prémiovka, bral bych určitě 5er, ať tam nelezem přes sedačky jak slepice do kurníku. Právě jsem četl, že čím dražší auto, tím se míň připlácí za diesel oproti benzinové verzi. Jak jsem psal, 4x4 není nutnost, automat také ne rači manuál, ale pokud je dobře udělaná, proč ne, ale jak říkáš, bez automatu toto auto nekoupíš, se spalovacím motorem skoro taky ne. Předváděčku ne, nic takového nechci, to bych si račí připlatil, ale to už jsem v astronomických cenách, předtím jsem chtěl za 1 000 000, pak jsem přidal, ať to dovedu k dokonalosti, ale to jsem nepočítal s tím, že půjdu do BMW nebo jiné prémiovky.
PetrL píše:Nový Passat je pecka, kor v této motorizaci a výbavě.
Sup ještě není kombi...ten bude až v září.
No četl jsem na něj recenzi v časopisu a tam si ho dost vychvalovali, navíc proti VW jsem nikdy nic neměl. Pokud Superb není v kombi, tak to ho asi neberu.
Shr3k píše:Tak předně, u 2.0 Bi-TDI bych tedy v dlouhodobém horizontu spolehlivost nehledal (ostatně jako u každého víceturbo čtyřválcového ekologického dieselmotoru dneška), pokud má být tedy "na dlouho". Motory "na dlouho" IMHO skončily s koncem výroby 200kW BMW 530i F10.
No tak to mám asi smůlu, tak ale aspoň trochu ať je to spolehlivé, chtěl bych spíš poradit s výběrem motorizace, protože i u německých když špatně vyberete, tak máte peklo a potom další o pár tisíc dražší s větším výkonem je v pohodě.