Dobry den.Chtel bych vas poprosit o radu jaky auto koupit kolem 100000kc.??jsme rodina s dvouletym synem ktera jezdi prevazne po meste tydne cca 70km(2x mesicne delsi cesta cca 200km).
Predstava je spolehlivy vuz s dobrou spotrebou a finance prijatelnym servisem a jestli benzin nebo nafta?
Koukal jsem na -nissan quashai 1.6i
-Ford focus c-max 1.6i
-Volkswagen golf 1.4
-oktavie II 1.9tdi(1.6)
Diky za kazdou radu
Dá se pořídít O1 1,8T ve slušném stavu, ze začátku výroby 1998- cca 2000 výborná antikorozní úprava, motor pokud dostal svoje (podle servisních rozpisů) a bylo s ním slušně zacházeno chodí velmi dobře. Při rozumné jízdě chodí do 8 l/100 km. Obrovský kufr. V podstatě bez poruch jen spotřebák podléhající opotřebení (nějaké kosti na podvozku, kotouče, destičky, jednou měněny tlumiče, spojka). Vlastní zkušenost, mám ji jako pracovní auto a má najeto skoro 260 000 km.
Viz. http://www.sportovnivozy.cz
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Nenutím, navíc 1,8 není povinným o mnoho výš. Výkon se neztratí ...
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
mno.... já ho měl v Oct., I 4x4, najel sem s tím přes 100tis km, z toho mi asi 80tis km něco svítilo na palubovce... je fakt, že to ale jelo (a ne v nouzáku) a dycky sem dojel...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše:mno.... já ho měl v Oct., I 4x4, najel sem s tím přes 100tis km, z toho mi asi 80tis km něco svítilo na palubovce... je fakt, že to ale jelo (a ne v nouzáku) a dycky sem dojel...
Já mám opačnou zkušenost - odešla jedna zapalovací cívka a jeden zapalovací modul. Jinak jsem kontrolku poruchy motoru za 260 000 km neviděl.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Na cívky byla svolávačka, ty jsem vymenil snad vsechny postupne ve dvou 1.8T co jsem jezdil. Na tehdejsi dobu to byl fajn motor, dnes uz bude hlavne problem sehnat nejaky v dobrem stavu (vcetne auta).