výběr vozu pro vysoký nájezd km
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
S Avensisem, nafta 92kw jezdí známý, prodejce. Ročně dá okolo 100000km a libuje si, že málo žere a je spolehlivý.
Má to tuším 3 rokem.
Má to tuším 3 rokem.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
A modelový rok nevíš? motor máš na mysli 2.0 D-4D 93kw?
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
Jo tenhle, 2011 nebo 12.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
subaru bych pri tomto najezdu vynechal zcela jednoznacne LPG neLPG
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
Takže abych to zhrnul, z výběru zůstává:
Toyota Avensis 2.0 D-4D 93kw
Honda Accord/Civic 2.2i-CTDi
Mazda 3/6 2.2 MZR-CD
Ford Mondeo 1.8TDCi
Volvo V50 D5 -> co říkáte na V50 1.6D? těch je na trhu více a za lepší peníze (a hlavně taky s nižší spotřebou)
Toyota Avensis 2.0 D-4D 93kw
Honda Accord/Civic 2.2i-CTDi
Mazda 3/6 2.2 MZR-CD
Ford Mondeo 1.8TDCi
Volvo V50 D5 -> co říkáte na V50 1.6D? těch je na trhu více a za lepší peníze (a hlavně taky s nižší spotřebou)
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
U těch japonců si dej pozor na ceny náhradních dílů (vstřiky, kat, DPF...)
Mohly by Tě nepříjemně zaskočit... Minimálně Honda má tohle dost drahé.
Mohly by Tě nepříjemně zaskočit... Minimálně Honda má tohle dost drahé.
2.9T RWD
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
na ceny náhradních dílů jsem si u japonců (díky mé toyotě) už zvyknul a jen tak btw. pokud by měla nastat výměna DPF, tak bych spíš investoval do toho, aby se dalo úplně pryč.
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
D5 ano, ale drtivá většina z nich je v automatu, což neni úplně ono. Pokud seženeš v manuálu, tak brát. Na volvofóru se vedou sáhodlouhý debaty co je větší sráč, jestli 2.0D nebo 1.6D (oba tyhle PSA/fordí čtyřválce platí obecně za to horší, respektive jedno z nejhorších co si lze pod kapotou Volva pořídit), já bych se přikláněl k tomu že horší je 2.0D... je to noční můra mechaniků, ale zase to celkem jede. 1.6D zase údajně odchází na klice. Pokud to ale má najeto (poprvý) do 200tkm, tak to údajně jakžtakž jde v obou případech.koyota píše:Volvo V50 D5 -> co říkáte na V50 1.6D? těch je na trhu více a za lepší peníze (a hlavně taky s nižší spotřebou)
Jestli to nemusí bejt nafta tak ještě V50 T5, což je vpodstatě Focus ST v kombíku s méně schopným podvozkem, ale zase s bezpečností a sedačkama Volva.
Napsal bych V70 D5, jenže to je narozdíl od V50 řidičsky totálně odtažitý auto. Výhoda Volva je že se nekrade, ale poslední dobou nějaký smažky, který má někdo najatý z toho kradou zrcátka, xenonový světla, hagusy. Týká se to hlavně S60/V70 a Prahy.
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
Kdyby benzín, tak bych ho dával do plynu. A nejsem si jist, zda je na to T5 vhodný. Ale jinak díky za info ohledně 1.6D
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
ještě mě tak napadl Opel Astra Sports Tourer J 1.7CDTI? Co na tohle auto v této motorizaci říkáte? Díky
EDIT: Ještě Seat Leon / Altea XL? 1.9TDI / 1.6TDI
EDIT: Ještě Seat Leon / Altea XL? 1.9TDI / 1.6TDI