Vyber sport auta do 550tkc
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber sport auta do 550tkc
právě na to jsem myslel...že ti japončíci se vcelku "snadno" upravují...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 02 led 22:08
Re: Vyber sport auta do 550tkc
370Z mi prislo vzdycky spis jako GT nez okruhovy auto. Genesis jakbysmet. Kdyz uz neco z dalneho vychodu, koukal bych po tomhle:řidičBOB píše:právě na to jsem myslel...že ti japončíci se vcelku "snadno" upravují...
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/maz ... 69502.html
vcelku snadno z toho lze vydolovat az nesmyslny vykony (viz. http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/maz ... 99214.html)
jen to chce mit po ruce nekoho kdo rozumi Wankelu.
Re: Vyber sport auta do 550tkc
To je už spíš pro dobrodruhy, ne?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 02 led 22:08
Re: Vyber sport auta do 550tkc
to rozhodne. ale jednou jsem mel tu cest se standardni verzi a musim rict, ze to jezdi fakt dobre.M.Z. píše:To je už spíš pro dobrodruhy, ne?
Re: Vyber sport auta do 550tkc
S tímhle rozpočtem mx-5 NCfl 2.0.. Za 400 se dá koupit voňavka s recarama. Svor má, bilstein, PLNĚ nastavitelná geo, rozložení váhy 50/50 atd..Samotná váží prd, takže není proč kuchat. Ostatně si moc nedovedu přestavit jezdit mimo okruhy s oholeným autem, ale proti gustu.. Pokud jde o výkon, je na to xy DIY kitů jak turbo, tak kompresor. Navíc se to vleze stále do rozpočtu. Big brake kit se koupí okolo do 1500 oiro, öhlins na to dělá podvozek, rollbar se taky dělá a dle videí už lehce poladěná s cca 200ps (bez přeplňování) drží krok na smyčce s 911 GT3. Záleží jestli líráš rád bomby v zatáčkách, nebo preferuješ výkon na rovince..
Autobus a malé veselé autíčko
Re: Vyber sport auta do 550tkc
mánička píše:S tímhle rozpočtem mx-5 NCfl 2.0.. Za 400 se dá koupit voňavka s recarama. Svor má, bilstein, PLNĚ nastavitelná geo, rozložení váhy 50/50 atd..Samotná váží prd, takže není proč kuchat. Ostatně si moc nedovedu přestavit jezdit mimo okruhy s oholeným autem, ale proti gustu.. Pokud jde o výkon, je na to xy DIY kitů jak turbo, tak kompresor. Navíc se to vleze stále do rozpočtu. Big brake kit se koupí okolo do 1500 oiro, öhlins na to dělá podvozek, rollbar se taky dělá a dle videí už lehce poladěná s cca 200ps (bez přeplňování) drží krok na smyčce s 911 GT3. Záleží jestli líráš rád bomby v zatáčkách, nebo preferuješ výkon na rovince..
tak mx5ncfl rozhodně není okruhový auto, je potřeba hodně hodně úprav a stejně pořád nejde o auto na NS apod.. vyšší rychlosti tomu autu nedělají dobře
cena kompresoru nebo turbokitu se rovná ceně auta + je potřeba komplet podvozek, stabiky, brzdy, rozpery.. pak je to zajámavý..
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Hondu S2000 jsem mel, tomu autu citelne chybi vykon... navic rizeni je dosti mrtve...
Cat Roadsport byl jen takovy napad, jelikoz se za relativne par penez da predelat na CSR 200 napr...
Nissan 370Z je fajn, ale nelibi se mi... strasne velike auto, spise GT nez sportak v mych ocich....
MX-5? To nebude okruhove ani po spouste uprav, to auto je prakticky ve vsem horsi nez S2000... I po upravach to nebude auto na Ring i kdyz je oravda ze za 400-500 se da koupit prakticky nove auto
GT86-strasna, ale vazne strasna mrtvola... Navic se Subaru a jejich motory bych mohl napsat hooodne tlustou knizku - nikdy vice tudiz bohuzel toto auto jde mimo me i kdybych nechtel...
Cat Roadsport byl jen takovy napad, jelikoz se za relativne par penez da predelat na CSR 200 napr...
Nissan 370Z je fajn, ale nelibi se mi... strasne velike auto, spise GT nez sportak v mych ocich....
MX-5? To nebude okruhove ani po spouste uprav, to auto je prakticky ve vsem horsi nez S2000... I po upravach to nebude auto na Ring i kdyz je oravda ze za 400-500 se da koupit prakticky nove auto
GT86-strasna, ale vazne strasna mrtvola... Navic se Subaru a jejich motory bych mohl napsat hooodne tlustou knizku - nikdy vice tudiz bohuzel toto auto jde mimo me i kdybych nechtel...
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Pocul som ze je to mrtve, podla parametrov to aj urcite bude, preto som napisal ze bez preplnania nad tym nema cenu uvazovat.
Ano, turbo boxery od od Subaru su dost katastroficke v oblasti spolahlivosti, ale prave ten v BRZ/GT86 je zevraj nad vecou. V Japonsku sa predava Legacy GT so silno podobnym motorom ako je v BRZ s turbom s 300k a mal by byt velmi odolny, upravci BRZ/GT86 z USA to potvrdzuju.
Ale ten odpor uplne chapem, atmosfera, 1 liter a 2 valce naviac je predsa charakterom inde
Ano, turbo boxery od od Subaru su dost katastroficke v oblasti spolahlivosti, ale prave ten v BRZ/GT86 je zevraj nad vecou. V Japonsku sa predava Legacy GT so silno podobnym motorom ako je v BRZ s turbom s 300k a mal by byt velmi odolny, upravci BRZ/GT86 z USA to potvrdzuju.
Ale ten odpor uplne chapem, atmosfera, 1 liter a 2 valce naviac je predsa charakterom inde
Re: Vyber sport auta do 550tkc
co si tu budem povidat, ideal by byla oholena 130i s motorem z M3
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Vyber sport auta do 550tkc
130i s M3 motorem, noooo, ted uz to zacina znit hooodne dobre ))
Mmiro nechces se zbavit Tve M3?
Atmosfera je to nejlepsi co se muze do auta davat, z meho pohledu A s 8valcem je to jeste lepsi )) ale Vette jsou drahe... C6...
Jak se tak znam tak skoncim stejne u nejake kraviny typu Cat a pak budu litovat...
Nenavidim vybirani "noveho" auta
Mmiro nechces se zbavit Tve M3?
Atmosfera je to nejlepsi co se muze do auta davat, z meho pohledu A s 8valcem je to jeste lepsi )) ale Vette jsou drahe... C6...
Jak se tak znam tak skoncim stejne u nejake kraviny typu Cat a pak budu litovat...
Nenavidim vybirani "noveho" auta