Zdravím,
hledám zábavné spíše výkonnější auto.. no pod pojmem zábavné auto si představuji benzín, šest válců k tomu a manuální převodovku. To by samo o sobě nebyl zas takový problém přeci jen do Německa to není daleko, jenže já nechci BMW.
Hledám nějakou alternativu nelpím ani na zadním pohonu, líbí se mi Alfa Romeo 156 ať varianta 2.5 nebo 3.0 ale jejich elektrika je přímo pověstná. Někoho by mohl napadnout Golf třetí generace s VR6 ten sice splňuje požadavky ale bylo mi doporučeno že pokud nejsem fanda motoru tak že mám hledat jinde. Z "japonců" rovnou vyřazuji Accorda coupé 3.0 jelikož se dělal jen s automatem. Jinak chtěl bych spíše japonské auto ale pokud bude něco zajímavého z Evropy tak není problém.
Najde se vůbec takové auto ?
Děkuji za odpovědi.
výkoné a zábavné auto okolo 100 tisíc
Re: výkoné a zábavné auto okolo 100 tisíc
esli sa pamatuju správně, tak mitsu galant (ta generace, co vypadala jako 3er, cca polovina 90-tých) se dělal s třílitrem V6 a myslím i manuálem
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: výkoné a zábavné auto okolo 100 tisíc
A BMW nechces proc? Ten popis uplne sedi na nejakou 540i v manualu
Re: výkoné a zábavné auto okolo 100 tisíc
Pokud bys slevil o jeden válec, tak Volvo C70. Zvuk pětiválce je pro moje ucho zajímavější než většina šestiválců. Aby to jelo, musí to ale mít turbo, o kterým nepíšeš jestli ho sneseš nebo ne. Takže T5 buď 2.3 176kW nebo 2.0 166kW.
Vzhledově podobná kategorie je taky Peugeot 406 Coupé V6. Já bych francouze nechtěl, ani bych si moc nesliboval od zábavnosti, ale je to elegantní a celkem nevšední auto.
Vzhledově podobná kategorie je taky Peugeot 406 Coupé V6. Já bych francouze nechtěl, ani bych si moc nesliboval od zábavnosti, ale je to elegantní a celkem nevšední auto.
Re: výkoné a zábavné auto okolo 100 tisíc
P 406 coupe trpí celkem nadváhou, takže ani těch 152kW nebude nic moc. Navíc 4 lambda sondy a dva katalyzátory leckoho právem odradí. Nejlepší variantou v benzínu je 4R 2,2 litru 116kW, jenže to už by měl tazatel asi po zábavě úplně.
Mimochodem, v dynamických vlastnostech jsou na tom staré třílitry asi tak stejně jako moderní 1,8 turba v lehčích (a obratnějších) autech. Takže ta stará (většinou těžká) šestiválcová kupé jsou spíš pro pohodu než zábavu. Nebude to vlastnost jen P 406.
http://www.406coupeclub.org/Coupe_Engines.asp
Mimochodem, v dynamických vlastnostech jsou na tom staré třílitry asi tak stejně jako moderní 1,8 turba v lehčích (a obratnějších) autech. Takže ta stará (většinou těžká) šestiválcová kupé jsou spíš pro pohodu než zábavu. Nebude to vlastnost jen P 406.
http://www.406coupeclub.org/Coupe_Engines.asp
Re: výkoné a zábavné auto okolo 100 tisíc
Ano Galant se dělal ve verzi V6 a je to auto o kterém budu uvažovat.. Lexus ten se mi velmi líbí až na ty zadní vrata ty dvě červená kolečka se až zas tak nelíbí.. Volvo je takové všeliaké turbo mi rozhodně nevadí ale když už bych chtěl turbo tak si ho pořídím v něčem jako je Impreza gt ale to už sem u čtyř válce což úplně nechci.. a k těm BMW né že by se mi nelíbili ale má to každý "blbeček" a i těch sem si něco zjistil když už teda by mělo nastat to že bych měl mít BMW tak jedině E36 328i z posledních roků který nemají nikasilem potáhlý vnitřek válce a druhá možnost je E30. O 406 se vyjadřovat snad ani nebudu to se vůbec nelíbí
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: výkoné a zábavné auto okolo 100 tisíc
No nevím - ale krom vcelku vysoké spotřeby u VR6 (ať v Golfu nebo ve Ventu), se nejedná o nijak poruchový motor. Samozřejmě, v tomto věku půjde hlavně (a to u každého) o to, jak se k tomu kdo choval a kolik to má najeto.
V6 se dá najít ještě v Laguně, Mondeu nebo Jaguaru, kde ovšem spolehlivostí neoslňoval.
V6 se dá najít ještě v Laguně, Mondeu nebo Jaguaru, kde ovšem spolehlivostí neoslňoval.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time