lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od Smrťák »

Konečně odpověď k tématu. Ta je COOL dost. Až na ten výkon
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Uživatelský avatar
mager
Pan Řidič
Příspěvky: 389
Registrován: stř 16 úno 15:36

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od mager »

a spotrebu
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od Smrťák »

To také. Konečně nalezeno řešení
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
eddy
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 10 bře 22:41

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od eddy »

:-D mantaci

chci to na pokus o stavbu malyho dvousedadlovyho auticka, neco mezi Lotusem 7, Wikowem 7/28 Sport (k videni v NTM), Austinem Healey a tak. Proste britska klasika. To znamena zadni nahon, motor vpredu, kabrio, takovej ten styl zavodaku ze 30. let :)
Ale nepotrebuji masivni vykony, protoze by to melo byt lehoucke. Proto staci maly motor. A kvuli dennimu pouzivani do mesta a na vyjizdky chci i nizkou spotrebu. Tak, ted to vite, tak nedelejte kraviny :)

Mejte se!
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od goes »

proces homologace mas uz vyresen, nebo to bude non legalni?
Jose85
Mistr volantu
Příspěvky: 940
Registrován: stř 16 úno 21:20

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od Jose85 »

Obvyklý stavební materiál na podobné věci jsou v Evropě různý Fordy (Sierra,Scorpio,Taunus/Cortina),ale tak jednoduchý to nebude,univerzální parts donor ,ze kterého by se dalo použít všechno bez větších úprav asi neexistuje..

Hlavně skoro všechno cca od 70tých let má přední nápravu McPherson,která půjde těžko použít v podobném vozítku..

Možná po linii Opel-taky hromada věcí-Kadett A až C,Ascona A,B ,Manta,Rekord,Omega A..
Kadett C by mohl být nejpoužitelnější základ,je nejmenší-přední náprava dvojitý lichoběžník,zadní tuhá..

Obrázek


..nebo transaxle Alfa Romeo 75,90,Alfetta.. :D ale to by bylo trochu složitější..

Obrázek
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od merlin »

Lada sa mi zda ako najpristupnejsie riesenie.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
eddy
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 10 bře 22:41

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od eddy »

to goes:
Nechci to nelegalne, melo by stacit to prihlasit jako prestavbu. Dneska je homologace silenost...


to Jose85:
Diky za tipy. Nepredpokladam, ze to pujde snadno. Velkych uprav se nebojim, rad nad tim stravim nejaky cas.

to merlin:
Ktera Lada?
Uživatelský avatar
metaljohn
Mistr volantu
Příspěvky: 553
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od metaljohn »

to merlin:
Ktera Lada?
...a není to jedno? :D

Obrázek
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Uživatelský avatar
mager
Pan Řidič
Příspěvky: 389
Registrován: stř 16 úno 15:36

Re: lehke a zadni nahon z vrakoviste?

Příspěvek od mager »

mazda mx5 na?
Odpovědět