Insignia x Superb
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Insignia x Superb
Superb má cokoliv, jenom ne tvrdý podvozek... Ve srovnání třeba s Passatem...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Insignia x Superb
v Rapidu liftbacku jsem o víkendu přestěhoval celou kuchyň z hornbachu složenou v krabicích (šest skříněk horních, šest dolních, jednu 2,1m potravinovou a ještě k tomu 4 m2 obkladů) liftback má docela velký kufr na svojí třídu...ale na kočárek to není. Spaceback má alespoň opticky poloviční kufr.
Ale přemýšlet nad autem velikosti superbu a insignie, tak mě rapid ani nenapadne.
Ale přemýšlet nad autem velikosti superbu a insignie, tak mě rapid ani nenapadne.
Re: Insignia x Superb
Škoda že ve 159 není snad jediný dobrý motor. Můžeš si vybrat mezi špatným benzinem nebo rizikovou naftou s CR.Jenyk píše:Naopak podle jednoho auta odsuzovat Alfu mi také nepřijde moudré, jsou tam propadáky i skvělé volby.
2.9T RWD
Re: Insignia x Superb
Pardón. Pan by chtěl asi v 21 prvním stolení rotačku nebo pumpedyze. Vtom případ jděte kupovat bolehlav k shade...
JTD u Fiatu/Alfy/Lancie (a případně dalších automobilkách) jsou jedny z nejlepších nafťáku co jsou. Jak projevem, tak spotřebou a spolehlivostí.
Stačí se zeptat kohokoliv kdo JTD má
U 159 je akorát cajk zrušit DPF a trošku stím jezdit jinak se musí řešit i výřivé klapky. Čemu se vyhnout tak jednoznačně oplácké JTS
Tbi je docela cajk, ale v takovém autě nedává smysl, žere dvoujnásob a ve výsledku ho 2.4 JTD pojede..
Případně o jedné velmi zachovalé 159 vím. Případně SZ.
JTD u Fiatu/Alfy/Lancie (a případně dalších automobilkách) jsou jedny z nejlepších nafťáku co jsou. Jak projevem, tak spotřebou a spolehlivostí.
Stačí se zeptat kohokoliv kdo JTD má
U 159 je akorát cajk zrušit DPF a trošku stím jezdit jinak se musí řešit i výřivé klapky. Čemu se vyhnout tak jednoznačně oplácké JTS
Tbi je docela cajk, ale v takovém autě nedává smysl, žere dvoujnásob a ve výsledku ho 2.4 JTD pojede..
Případně o jedné velmi zachovalé 159 vím. Případně SZ.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Insignia x Superb
Pokud jsou žádoucí pohodlí a dost místa - co třeba Citroen C5 (break, 2.0 nebo 2.2 HDI, s hydropneumatikou)?
V limitu 300 litrů se dají koupit auta z roku 2011.
V limitu 300 litrů se dají koupit auta z roku 2011.
Re: Insignia x Superb
patri do teto skupiny 2,4JTD ve 156? ja jen abych si treba, na zaklade zkusenosti s timto motorem, neudelal spatny obrazek o tom, jak ma vypadat nejlepsi naftak, co existuje.Dallen píše:JTD u Fiatu/Alfy/Lancie (a případně dalších automobilkách) jsou jedny z nejlepších nafťáku co jsou. Jak projevem, tak spotřebou a spolehlivostí.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Insignia x Superb
Je otázka, o čem tady mluvíme - jestli o kultivovanosti projevu, kde PD jistě není přeborníkem nebo o spolehlivosti, kde jenom těžko budeme hledat konkurenci. Měl jsem dva tyhle motory - oba najeto ke 300t km a krom pravidelného servisu neinvestovala ani jediná koruna do motoru. U jedné šla spojka ve 190t km a u druhé ve 210t km. Jinak ani koruna.Dallen píše:Pardón. Pan by chtěl asi v 21 prvním stolení rotačku nebo pumpedyze. Vtom případ jděte kupovat bolehlav k shade...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Insignia x Superb
Jak má něco tažný, tak se toho bojím. A ta cena je tak o 100 tisíc nad reálnou hodnotu, ne?lacomme píše:Accord 2.0i - kombinace za 8l, otazka v jakem stavu ten kus bude
http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda ... oFrom=list