Čo dalej po E46?
Re: Čo dalej po E46?
Nie ze by bola 1er nejaka limuzina, ale zase tak nepouzitelna vzadu nie je. Kufor je porovnatelny s golfom 6, na zadnych sedadlach ma golf viacej miesta, hlavne koli tomu ze nie je taky nizky, priblizne je vzadu miesta ako v Passate CC. Lyzovacka v 3 osobach je v pohode, uz som aj nejaky nabytok stahoval a dalo sa
Nemyslim si, ze v E46 je az o tolko viacej miesta. Ak by si chcel dlhodobo jazdit so 4 osobami v aute, to bude asi problem, ked to ma byt len raz za cas, tak sa to v pohode da. Ked by si si potreboval 130i vyskusat tak mi daj vediet...
Nemyslim si, ze v E46 je az o tolko viacej miesta. Ak by si chcel dlhodobo jazdit so 4 osobami v aute, to bude asi problem, ked to ma byt len raz za cas, tak sa to v pohode da. Ked by si si potreboval 130i vyskusat tak mi daj vediet...
Re: Čo dalej po E46?
jenomže 1er je hatch, což ji v mých očích silně, silně diskvalifikuje (bo imho bawor= klasický tvar kastle tj. limo, coupe, convertible, roadster i estate
hatch s eseknutou prdelí prostě není klasický tvar....
hatch s eseknutou prdelí prostě není klasický tvar....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Čo dalej po E46?
Kupovat si auto podle Euro NCAP mi prijde jako celkem velky nesmysl. Je uplne evidentni, ze vyrobci postupne zacali auta navrhovat tak, aby byla optimalizovana pro tech par typu konkretnich a porad stejnych narazu. Jaka je pravdepodobnost, ze v realu naboura auta prave tak? Dneska ma 5 * kazda nakupni taska a staci se podivat na vysledky nekterych testu odlisnych od Euro NCAP a clovek hned prijde o iluze..
Jinak co se tyka spolehlivosti - zaklad je najit auto bez koroze karoserie, to je asi to nejhorsi a nejhure opravitelne, co muze auto potkat. Co se tyka vetsiny ostatnich dilu, da se jako auto na denni jezdeni s rozumnymi naklady pouzivat i starsi auto, nez e46..
Jinak co se tyka spolehlivosti - zaklad je najit auto bez koroze karoserie, to je asi to nejhorsi a nejhure opravitelne, co muze auto potkat. Co se tyka vetsiny ostatnich dilu, da se jako auto na denni jezdeni s rozumnymi naklady pouzivat i starsi auto, nez e46..
Re: Čo dalej po E46?
Ty asi rozpravas o mieste len na hlavu. Hlavny problem 1er je miesto na nohy, tam sa zdaleka nechyta na Golf a nie to na CC... v CC mozu 4 ludia s 180-185 cm uplne komfortne cestovat na dovolenku (vlastna skusenost).eMJe píše:Nie ze by bola 1er nejaka limuzina, ale zase tak nepouzitelna vzadu nie je. Kufor je porovnatelny s golfom 6, na zadnych sedadlach ma golf viacej miesta, hlavne koli tomu ze nie je taky nizky, priblizne je vzadu miesta ako v Passate CC. Lyzovacka v 3 osobach je v pohode, uz som aj nejaky nabytok stahoval a dalo sa
V 1er vzadu len za trest
Re: Čo dalej po E46?
Snowmanovi urcite nebude prekazat ze to nie je "klasicky" tvar, pre niektorych ludi je dolezitejsie ako auto jazdi namiesto toho ako vyzera.
Ano, u 1er je problem u noh, v CC nie je miesto na hlavu. Ked som si v CC nastavil sedadlo vodica podla seba, zostalo tam o nieco viacej miesta na nohy ako v 1er. Lenze tam sa to da ciastocne vyriesit posunutim sedadla dopredu, v CC strechu neposunies. A radsej budem mat skrcene nohy ako buchat si hlavu o C-stlpik. Stale ma Golf vzadu viacej miesta ako CC.
Ano, u 1er je problem u noh, v CC nie je miesto na hlavu. Ked som si v CC nastavil sedadlo vodica podla seba, zostalo tam o nieco viacej miesta na nohy ako v 1er. Lenze tam sa to da ciastocne vyriesit posunutim sedadla dopredu, v CC strechu neposunies. A radsej budem mat skrcene nohy ako buchat si hlavu o C-stlpik. Stale ma Golf vzadu viacej miesta ako CC.
Re: Čo dalej po E46?
imho bude hodne zalezet na vzrustu. troufam si tvrdit, ze za snehulakem bude prijatelne mista na nohy i v 1er
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5666
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
To Emje: Diky moc za ponuku, ako vravim, vsetko je to este na hypotetickej urovni, takze vobec to neponahla. Ale na niekedy sa dohodnut mozem, minimalne urcite rad uvidim 130i zblizka a budem si to vediet porovnat velkostne s E46
A ako vravi Mmira, ja som prcek prtavy a Snehurka je tiez drobne ziena Nam je aj to Lupo snad velke
E46 je nam kazdopadne vo vnutri uplne v pohode a zazila v 4och 2x chorvatsko a lyzovacku tiez v pohode zhltla 4 pary lyzi a 4och ludi a plny kufor harampadia, vdaka ski vaku, takze ked ho bude mat 130i...
Taktiez nerozhoduje typ kasne, asi len kombi nejak moc nemusime, sedan ma nevyhodu ked potrebujem nieco objemne (dlhe zmestim v pohode) odvozit, ale to je situacia raz za polroka a vtedy sa tomu prisposobim inym povozom...
HB ma v tomto predsa len urcitu vyhodu, ale kufor to o cosi ma mensi, no nestoji to na nom, verim, ze aj ten by nam stacil.
A co sa tyka toho ci 10 rokov je vela alebo malo...pocitam s tym a som ochotny obetovat nejaky cas opravovanim a reinvestovanim do auta, ktore ked funguje, tak mi splna moje poziadavky lepsie ako akekolvek ine, ci uz nove alebo stare. Rad sa v nom vrtam a zboznujem ten pocit, ked po nejakej oprave/uprave funguje lepsie
A ako vravi Mmira, ja som prcek prtavy a Snehurka je tiez drobne ziena Nam je aj to Lupo snad velke
E46 je nam kazdopadne vo vnutri uplne v pohode a zazila v 4och 2x chorvatsko a lyzovacku tiez v pohode zhltla 4 pary lyzi a 4och ludi a plny kufor harampadia, vdaka ski vaku, takze ked ho bude mat 130i...
Taktiez nerozhoduje typ kasne, asi len kombi nejak moc nemusime, sedan ma nevyhodu ked potrebujem nieco objemne (dlhe zmestim v pohode) odvozit, ale to je situacia raz za polroka a vtedy sa tomu prisposobim inym povozom...
HB ma v tomto predsa len urcitu vyhodu, ale kufor to o cosi ma mensi, no nestoji to na nom, verim, ze aj ten by nam stacil.
A co sa tyka toho ci 10 rokov je vela alebo malo...pocitam s tym a som ochotny obetovat nejaky cas opravovanim a reinvestovanim do auta, ktore ked funguje, tak mi splna moje poziadavky lepsie ako akekolvek ine, ci uz nove alebo stare. Rad sa v nom vrtam a zboznujem ten pocit, ked po nejakej oprave/uprave funguje lepsie
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5666
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
Sakris, prave videna cervena RX-8 a pan za volantom ju zrovna nesetril
Skoda ze sme nesli spolocnym smerom dlhsie...
Skoda ze sme nesli spolocnym smerom dlhsie...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07 dub 10:24
Re: Čo dalej po E46?
Ja len doplnim k RX8: zabudni na nu. Absolutna blbost. To auto je dole UPLNE mrtve, musis to tocit nad 6000, aby trosku jazdilo. Spotreba vyssia jak osemvalce, dynamika na urovni 2.0TFSI. Nepopieram, ze designovo zaujimave auto, ale zvysok bieda. Nehovoriac o tom, ze snad uz nie je ani jedna, ktora by nemala za sebou GO ci vymenu motora - prepokladam, ze vacsina predavanych bude TESNE pred nou.
ad specB: jazdil som s manualom. Mal som vtedy Accorda 2.4i 190k - dynamika teda zhruba ako Tvoje Bavo. specB bol silnejsi, ale ako brutalny upgrade mi to neprislo. S automatom uplna mrtvola.
BMW1 je vzadu pre deti nepouzitelne, uzucke (pri dvoch sedackach sa dospely medzi ne nevopcha ani nahodou), minimum pozdlzneho miesta: pri svistoch dost vyrazny parameter, kedze v sedacke sedia a maju vlastne natiahnute nohy, takze potrebuju miesta viac ako dospely bez sedacky. Miesto nad hlavou je samozrejme pre ne - asi ako jediny parameter porovnatelny s CC - absolutne irelevantne.
Mimochodom, Alpinu B3 som pred casom zvazoval a ako uz bolo uvedene, strach zo servisu - kto by to v BA servisoval??? - rozhodol za mna. A stratit cely den servisom vo Viedni sa mi fakt nechce.
ad specB: jazdil som s manualom. Mal som vtedy Accorda 2.4i 190k - dynamika teda zhruba ako Tvoje Bavo. specB bol silnejsi, ale ako brutalny upgrade mi to neprislo. S automatom uplna mrtvola.
BMW1 je vzadu pre deti nepouzitelne, uzucke (pri dvoch sedackach sa dospely medzi ne nevopcha ani nahodou), minimum pozdlzneho miesta: pri svistoch dost vyrazny parameter, kedze v sedacke sedia a maju vlastne natiahnute nohy, takze potrebuju miesta viac ako dospely bez sedacky. Miesto nad hlavou je samozrejme pre ne - asi ako jediny parameter porovnatelny s CC - absolutne irelevantne.
Mimochodom, Alpinu B3 som pred casom zvazoval a ako uz bolo uvedene, strach zo servisu - kto by to v BA servisoval??? - rozhodol za mna. A stratit cely den servisom vo Viedni sa mi fakt nechce.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
MB E53AMG + Lex RX450hL