Auto 150-200k
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 31 led 12:38
Auto 150-200k
Dobrý den,
tak nastal čas ke koupi nového (ojetého) vozu, bohužel nemám vůbec představu, jaké auto by to mělo být. Auto bude fungovat v následujícím režimu:
-Přes týden bude stát venku (Praha), 1x až 2x týdně jízda po Praze
-Víkend 300Km dálnice
Co od auta očekávám:
-musí se tam vejít kolo (při sklopených sedačkách)
-pohodlná jízda po dálnici
-spotřeba do 8l
-dobrá antikorozní ochrana
-reprezentativní vzhled
-nemusí to být žádný trhač silnic
Co se týče ceny servisu, je mi to vcelku jedno. Můj problém je, že nevím, kolik mám do auta dát, nechci žádný šrot, ale pro moje potřeby je nové auto (bral bych na splátky) nesmysl. Nechci ale dopadnout jako můj kamarád, který si koupil O2 za super cenu a hned do ní 60k nasypal (motor KO).
Díky za rady.
tak nastal čas ke koupi nového (ojetého) vozu, bohužel nemám vůbec představu, jaké auto by to mělo být. Auto bude fungovat v následujícím režimu:
-Přes týden bude stát venku (Praha), 1x až 2x týdně jízda po Praze
-Víkend 300Km dálnice
Co od auta očekávám:
-musí se tam vejít kolo (při sklopených sedačkách)
-pohodlná jízda po dálnici
-spotřeba do 8l
-dobrá antikorozní ochrana
-reprezentativní vzhled
-nemusí to být žádný trhač silnic
Co se týče ceny servisu, je mi to vcelku jedno. Můj problém je, že nevím, kolik mám do auta dát, nechci žádný šrot, ale pro moje potřeby je nové auto (bral bych na splátky) nesmysl. Nechci ale dopadnout jako můj kamarád, který si koupil O2 za super cenu a hned do ní 60k nasypal (motor KO).
Díky za rady.
Re: Auto 150-200k
Být tebou tak určitě nejdu do nafty, ikdyž je nafta na dálnici lepší, tak by jí určitě neprospělo týdenní stání.
S antikorozní úpravou si nedělej hlavu, protože kastle nehnije už skoro na žádném autě, za to se teď ve velkém šetří na podvozcích a trubičkách na podvozku, takže ty uhnijou dřív než kastle.
Taková Octa II v benzínu by ti mohla stačit. Záleží jak tam chceš dát kolo, jestli vcelku, tak se tam nevleze. No jestli sundáš přední kolo, tak se vleze snad do každého kombíku.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
Jen teda nevím co s tím motorem.
2.0 by měla velkou spotřebu
1.6 zase bude trpět na dálnici
ideální by byla asi 1.8
S antikorozní úpravou si nedělej hlavu, protože kastle nehnije už skoro na žádném autě, za to se teď ve velkém šetří na podvozcích a trubičkách na podvozku, takže ty uhnijou dřív než kastle.
Taková Octa II v benzínu by ti mohla stačit. Záleží jak tam chceš dát kolo, jestli vcelku, tak se tam nevleze. No jestli sundáš přední kolo, tak se vleze snad do každého kombíku.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
Jen teda nevím co s tím motorem.
2.0 by měla velkou spotřebu
1.6 zase bude trpět na dálnici
ideální by byla asi 1.8
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 31 led 12:38
Re: Auto 150-200k
Počítám s tím, že u kola bych sundával přední kolo. Takže by se to v pohodě mělo vejít i do nějakého hatchbacku. No právě o motoru nemám taky moc představu. Jde mi o to, aby se na dálnici auto moc netrápilo, jízdy po městě budou minimální 1-2x týdně max, někdy vůbec, ale ta dálnice pravidelně 300Km víkend. Pokud by ta spotřeba byla 8-9 litrů, tak bych to taky přežil. Je mi jasný, že diesel bych asi hodně trápil a nevyhnula by se mi nějaká drahá oprava. Nějaká jiná alternativa k O2?
Re: Auto 150-200k
Vážně záleží co vše v autě chceš.
Tady jsem ti udělal takový základní výčet věcí, co by auto mělo být. Je tam nastavená i cenová relace, takže si to jen projeď a dívej se na auta, které tě zaujmou.
Tady jsem ti udělal takový základní výčet věcí, co by auto mělo být. Je tam nastavená i cenová relace, takže si to jen projeď a dívej se na auta, které tě zaujmou.
Re: Auto 150-200k
jestli sundá přední kolo, tak se vejde bicykl do snad každýho auta -> proto bych nekoukal jen na kombíky (zbytečný omezení)
Re: Auto 150-200k
Dobré ráno,
potřebuji radu. Jaký typ vozu mám zvolit k přepravě koní? Napadá mě klasický transporter, nějaké SUV nebo silnější kombík.
Tažné zařízení potřebuji na min 2 000 kg. Preferuji slušnou spotřebu, dostupné náhradní díly a spolehlivost vozidla. Cena vozu by byla fajn cca do +- 150 000 Kč. Děkuji za případné tipy a nápady, hezké ráno všem..... M.
potřebuji radu. Jaký typ vozu mám zvolit k přepravě koní? Napadá mě klasický transporter, nějaké SUV nebo silnější kombík.
Tažné zařízení potřebuji na min 2 000 kg. Preferuji slušnou spotřebu, dostupné náhradní díly a spolehlivost vozidla. Cena vozu by byla fajn cca do +- 150 000 Kč. Děkuji za případné tipy a nápady, hezké ráno všem..... M.
Re: Auto 150-200k
V podstatě sis odpověděla - máš na výběr offroad nebo Transportera. Dá se použít i MPV typu Galazy/Espace, ale ta už nejsou příliš spolehlivá.
Osobně bych nejraději volil starší typ Transporteru T4 s 1.9TDi motorem - ale záleží na tom jaký máš rozpočet, a jak staré/mladé auto chceš.
Pokud bys ráda SUV, osvědčená jsou Pajera a Landscruisery.
Osobně bych nejraději volil starší typ Transporteru T4 s 1.9TDi motorem - ale záleží na tom jaký máš rozpočet, a jak staré/mladé auto chceš.
Pokud bys ráda SUV, osvědčená jsou Pajera a Landscruisery.
Re: Auto 150-200k
Děkuji Vám za odpověď, mrkla jsem na net. a zaujala mě Toyota Rav4 a Mitsubishi Pajero....Jen nevím, jak jsou na tom se spolehlivostí, kolik stojí díly a tak...Transporter by nebyl taky k zahození, ale asi bych se v něm sama ztratila....až moc velké auto na max. 2 jezdce v autě...
Re: Auto 150-200k
Taháme vozík na 2 koně, takže min. 2 000 -2500 kg na kouli. Trénink, nebo závody jsou tak 1 - 2 x měsíčně. Na km je to různé, průběžně tak cca 80 km (tam i zpět). A říděj si většinou ženský....