Sportovní zadokolku do 130kkč?
Sportovní zadokolku do 130kkč?
Požadavky:
- Benzín (kdyby někoho napadlo vůbec navrhovat traktora)
- RWD, možná bych zkousl i AWD
- cena do 130000kč
Co nepotřebuji ale potěší:
- 4 a víc míst (určitě ničemu nevadí, ale není to nutnost)
- vysoký výkon (taktéž mi vadit nebude )
- samosvor (ten případně doplním sám)
Já už mám víceméně vybráno, MX5 NB s 1.8 a samosvorem. Jen se chci ujistit, že sem na nějaké zajímavé auto nezapomněl
A kdyby nebyla tak pekelně drahá, tak S2000, ale to je mimo můj rozpočet.
- Benzín (kdyby někoho napadlo vůbec navrhovat traktora)
- RWD, možná bych zkousl i AWD
- cena do 130000kč
Co nepotřebuji ale potěší:
- 4 a víc míst (určitě ničemu nevadí, ale není to nutnost)
- vysoký výkon (taktéž mi vadit nebude )
- samosvor (ten případně doplním sám)
Já už mám víceméně vybráno, MX5 NB s 1.8 a samosvorem. Jen se chci ujistit, že sem na nějaké zajímavé auto nezapomněl
A kdyby nebyla tak pekelně drahá, tak S2000, ale to je mimo můj rozpočet.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
e30, e36.. Mozna e46, ale tam uz je to horsi se samosvorem..
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
E36 328i pripadne E34
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Já osobně jsem pro BMW E46 330Ci nebo 325Ci... Menší motor nemá do E46 smysl. 320Ci s 2.2 motorem už nejede tak přesvědčivě a spotřebu má stejnou jak silnější šestivály. 2.5 je zase nejúspornější R6 od BMW a oproti 3.0 má sice menší výkon, ale zato má přesvědčivější výkonovou špičku (je prostě točivější). 3.0 už má plošší křivku momentu a méně výrazný konec. Na druhou stranu když je v pořádku, tak jede jak pichlé prase a má nekompromisní zátah už od spodních otáček a má trochu hlubší zvuk diky vyššímu zdvihu.
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
MX-5 je super volba 8-) Pak jedině nějaká ta E36/E46 (s posléze dodělaným KAAZem)
MG TF a poslední MR2 vzhledem k existenci MX-5 nemá moc smysl uvažovat, možná alternativa by byla ještě druhá generace MR2 poFL z roku 1994, kdybys chtěl trochu víc výkonu než u MX, ale je to prý svině kousavá...
MG TF a poslední MR2 vzhledem k existenci MX-5 nemá moc smysl uvažovat, možná alternativa by byla ještě druhá generace MR2 poFL z roku 1994, kdybys chtěl trochu víc výkonu než u MX, ale je to prý svině kousavá...
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
osobne bych se na BMW vykaslal a bral tu MX-5. ty bawory primarne nejsou nejak super zabavna auta, clovek si je musi poladit a to stoji penize. MX-5 je lehci, levnejsi na provoz a paradoxne je s ni vyrazne vice srandy nez s kterymkoliv velkym sedanem.
za kolik se dnes prodavaji hondy S2000? protoze ta by jiste taky stala za uvahu.
za kolik se dnes prodavaji hondy S2000? protoze ta by jiste taky stala za uvahu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Souhlas s Mmira....
Pokud není prioritou ohromující výkon v přímce, ale radost z řízení, je MX5 jedna z nejlepších voleb.
Mám MG F, což byl ve své době konkurent MX5 (já tvrdím, že lepší ) a za BMW bych ho nevyměnil.
A to mám i 320 E36 v bezvadném stavu, takže můžu srovnávat.
Pokud není prioritou ohromující výkon v přímce, ale radost z řízení, je MX5 jedna z nejlepších voleb.
Mám MG F, což byl ve své době konkurent MX5 (já tvrdím, že lepší ) a za BMW bych ho nevyměnil.
A to mám i 320 E36 v bezvadném stavu, takže můžu srovnávat.
MG - radost až na kost.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
z3 s nějakou rozumnou motorizací a ve slušným stavu za 130 asi nebude, co?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Ač BMW fanda musím uznat, že Z3 na MX-5 podvozkově nestačí. Pro Z3 hovoří jen řadová šestka.
Něco takového by nemuselo být marné.
Něco takového by nemuselo být marné.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
tak jak koukám, na nic sem nezapomněl
BMW trojkový řady sem měl dlouhou dobu v hledáčku taky (hlavně kvůli třílitrový R6, to je prostě parádní motor), ale nepřijde mi v základu jako čistě sporotvní auto. Neříkám, že tam ty ambice nejsou, ale přece jenom bylo primárně stavěný jako přemisťovadlo na delší vzdálenosti a sem tam sportovní výlet. Jako auto do rodiny a na výlety + sem tam projížďka - ANO! Ale ne jako čistě sportovní auto.
Z3 je na tom bez debaty podvozkově hůř než MX5, ale zas ty motory... Ale kladu větší důraz na podvozek a řízení, proto za mě ne.
MG TF a i MR2 mě taky napadli. Ale jak zde padlo, jsou v porovnání s MX5 horší, MR2 by se mi líbila z hlediska výkonu ale bojím se její záludnosti. Takže taky ne.
S2000 začíná na 200 tyčkách. Což pro mě jako studenta je zatím nereálné. Jinak by to byla jasná volba, už jen kvůli motoru. Takže taky bohužel ne.
Takže opět zůstává ma pořadu dne MX5
BMW trojkový řady sem měl dlouhou dobu v hledáčku taky (hlavně kvůli třílitrový R6, to je prostě parádní motor), ale nepřijde mi v základu jako čistě sporotvní auto. Neříkám, že tam ty ambice nejsou, ale přece jenom bylo primárně stavěný jako přemisťovadlo na delší vzdálenosti a sem tam sportovní výlet. Jako auto do rodiny a na výlety + sem tam projížďka - ANO! Ale ne jako čistě sportovní auto.
Z3 je na tom bez debaty podvozkově hůř než MX5, ale zas ty motory... Ale kladu větší důraz na podvozek a řízení, proto za mě ne.
MG TF a i MR2 mě taky napadli. Ale jak zde padlo, jsou v porovnání s MX5 horší, MR2 by se mi líbila z hlediska výkonu ale bojím se její záludnosti. Takže taky ne.
S2000 začíná na 200 tyčkách. Což pro mě jako studenta je zatím nereálné. Jinak by to byla jasná volba, už jen kvůli motoru. Takže taky bohužel ne.
Takže opět zůstává ma pořadu dne MX5