Ono to neni tak docela pravda. Treba u Elegance doplacis za Xenony, u RS zase za Bolero. V konecnem dusledku to ale vychazi trochu lepe pro Elegance. Samozjerme je tam pruser s tou zadni klikou a slabsim motorem. Ja uz jsem se ale rozhodl pro COMBI elegance v plne. Ta RS je na me fakt moc "tuningova" Nemam moc rad auta, ktere neco krici do sveta za kazdou cenu.... i kdyz na to moc nemaji. Kazdopadne je RS urcite zadana, kdyz je na ni termin 1/2 roku.glider píše:zamna Octa RS
tie ceny vyslovene smeruju ludi k RS (vsak obyc elegance sa da tusim napraskat este drahsie ako RS)
Dilema !!!
Re: Dilema !!!
Re: Dilema !!!
Tak, damy a panove....rozhodnuti padlo, kostky jsou vrzeny jiz nenavratne. Byla to fuska, ale rozsekl jsem to takhle :
2,0 TDI, 110 kW, DSG, Exclusive.
Hneda Topaz
Vnitrek cerna, stzny celokuze cerna
ACC
Xenony, ostrikovace svetel, chromove ramovani kolem oken
Vyhrivane okno
CANTON
Kola 17 " TERON
Hlinikove Hagusy
aktivni podvozek
Komfortni bluetooth handsfree
Kessy
Senzor unavy
Senzory parkovaci vpredu i vzadu
Hlidani jizdnich pruhu
Topeni
Sunset
Pochvaly prijimam, kritiku....radeji ne
Jen pro uplnost : 35 795,- EUR s DPH (nemeckou 19%)
!!!!!!!KAZDOPADNE VSEM DEKUJI ZA VELMI VELKOU POMOC !!!!!
2,0 TDI, 110 kW, DSG, Exclusive.
Hneda Topaz
Vnitrek cerna, stzny celokuze cerna
ACC
Xenony, ostrikovace svetel, chromove ramovani kolem oken
Vyhrivane okno
CANTON
Kola 17 " TERON
Hlinikove Hagusy
aktivni podvozek
Komfortni bluetooth handsfree
Kessy
Senzor unavy
Senzory parkovaci vpredu i vzadu
Hlidani jizdnich pruhu
Topeni
Sunset
Pochvaly prijimam, kritiku....radeji ne
Jen pro uplnost : 35 795,- EUR s DPH (nemeckou 19%)
!!!!!!!KAZDOPADNE VSEM DEKUJI ZA VELMI VELKOU POMOC !!!!!
Naposledy upravil(a) Valmonte dne pon 09 pro 19:03, celkem upraveno 1 x.
Re: Dilema !!!
Naprosto s Tebou souhlasim !!!! Jeste, ze neni to mega moje Jak rikam....maly domecek na periferiiZajda píše:Za milion nekup to
Re: Dilema !!!
Nepochopitelne je, ze nekdo da ten svuj mega a tohle kupi..
Kolikati to ma zonovou klimu?
A okno je skutecne vyhrivane? Neni vyhrivany pouze pruh pod steraci?
Kolikati to ma zonovou klimu?
A okno je skutecne vyhrivane? Neni vyhrivany pouze pruh pod steraci?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Dilema !!!
je to vyhrivane cele. No a pokud jde o to, co si lidi za penize koupi, tak jsem videl podstatne dekadentnejsi nakupy, nez je tenhle. Ovsem, to nic nemeni na tom, ze kdybych si kupoval auto pro sebe, tak si koupim neco uplne jineho i kdyz popravde momentalne netusim co....mam jeste hlavu ve vyvrtce ohledne teto konfigurace a hlavne pro sebe resp. pro svoji bejvalku jsem kupoval auto pouze jedenkrat a to byl novy MEGANE za 300 000, ktery jsem po rozvodu prodal do acek za 160 ( stari 2,5 roku, 20 000 km) Troufnu si rict, ze to je teprva blbej obchod...horsi, nez tato OctaDallen píše:Nepochopitelne je, ze nekdo da ten svuj mega a tohle kupi..
Kolikati to ma zonovou klimu?
A okno je skutecne vyhrivane? Neni vyhrivany pouze pruh pod steraci?
P.S.: klima je douzonova.
Re: Dilema !!!
Ovšem pecka kšeft pro dealera Škody
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dilema !!!
Nepsal jsi původní limit 30k€ a repre auto? To skutečně k Supu vedlo, ale za tuhle cenu si pořídit jako repre auto OIII mi při pohledu na německý trh přijde ...zvláštní. U nás lidé OIII dostávají a spokojenosti moc není. V porovnání s OII si stěžují že je to auto materiálově zřetelně ošizené, hlučné, nesedí. Nikdo pravda nemá multilink (kdo na něj má limitem už nechce OIII ).Valmonte píše:Jen pro uplnost : 35 795,- EUR s DPH (nemeckou 19%)
Tvá volba, ať dobře slouží.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Dilema !!!
Jestli to je proti OII ošizené tak to už si vůbec nedokážu představit
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Dilema !!!
Ja nerikal, ze to ma byt repre auto, jen jsem se branil navrhum franc., italkych a japonskych aut vzhledem k tomu, ze je to nemecka firma a ta ma samozrejme v oblibe hlavne koncern. Proc Octavku a ne Superba je jednoduche. V teto vybave a za tyto penize neporidis jine koncernove auto!! Proste to nejde. No a Superba v DSG a TDI combi jsem mel tri roky. Dnes jsem jel s octavii a to auto je proste lepsi, vybavenejsi a co do designu(samozrejme subjektivne) je OCTA mnohem mensi "jezevcik", nez Superb. Pred superbem jsem mel tri roky Passata TDI 4Motion a ta dnesni jizda s Octou mi taky prisla mirne prijemnejsi. Je to vse o stylu rizeni. Jezdim pomalu s rozmyslem, plynule s timto stylem mi prijde ta Octavka vhodna. Tot vse... Jde prece jen a pouze o auto...takze na pohodu a klidekJenyk píše:Nepsal jsi původní limit 30k€ a repre auto? To skutečně k Supu vedlo, ale za tuhle cenu si pořídit jako repre auto OIII mi při pohledu na německý trh přijde ...zvláštní. U nás lidé OIII dostávají a spokojenosti moc není. V porovnání s OII si stěžují že je to auto materiálově zřetelně ošizené, hlučné, nesedí. Nikdo pravda nemá multilink (kdo na něj má limitem už nechce OIII ).Valmonte píše:Jen pro uplnost : 35 795,- EUR s DPH (nemeckou 19%)
Tvá volba, ať dobře slouží.