Superb 2.0TDI DSG vs. manual
Superb 2.0TDI DSG vs. manual
Ahoj, premyslim nad koupi ojeteho superba 2 (r.v. 2011najeto cca 93 tisic km), mam vyhlidnutej kousek, vybava je jak jsem chtel, vsechno fajn, jen ma navic automatickou prevodovku DSG, ze ktere mam trochu strach. Urcite muze byt komfortni, pohodlna, ale jde mi spise o zivotnost a pripadne ceny opravy, proti manualu, kde si proste vymenim setrvak + lamely, ktere me neofiko prijdou dle meho nazoru tak na 20 tisic a tim to hasne. Automat by mi nevadil, vuz bude ridit i pritelkyne, takze je tam minimalizovano to, ze bude prasit motor ci spojku, ale z te udrzby mam trosku strach, co si o tom myslite vy? Pripadne delal uz nekdo opravu spojky u dvouspojkoveho automatu? Na kolik to tak prislo? Diky, M.
Re: Superb 2.0TDI DSG vs. manual
Otázka je, kolik to má doopravdy najeto. A zkontrolovat, zda to mělo v 60tkm nebo 90tkm měněnou olejovou náplň a případně vyměnit.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28154
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Superb 2.0TDI DSG vs. manual
Hele, jsou taxikarske kousky, ktere maji najety ranec a DSG bez problemu. To same policejni R36tky. Kdyz se DSG servisuje, tak drzi.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Superb 2.0TDI DSG vs. manual
Dělal jsem to několikrát za cca 40 ltr,záleží jak moc a co je v p...,je to spíš o štěstí ,někdo najede přes 200tkm,já ji dělal také ve 100tkm.Pokud to má tak málo najeto ,asi bych to neřešil,pokud je zticha a normálně to řadí.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Superb 2.0TDI DSG vs. manual
Proč Sup? Drahé a nic moc za to. Proč nafta pro předpokládám soukromé auto? Mimořádně výhodná nabídka? Z DSG a nafty bych při těchto kilometrech začínal mít trochu obavy. Nové firemní budiž, jeté starší .... odvážná volba.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28154
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Superb 2.0TDI DSG vs. manual
Nevím, nevím - mám ve firmě Passata 125kW DSG - aktuálně má najeto 210t km. Na DSG a ani na motor se ještě nesáhlo. Dám raději na vlastní zkušenosti než na JPP.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Superb 2.0TDI DSG vs. manual
BOB: vlastni zkusenost je pekna o tom zadna, ale na druhou stranu vzorek vlastniho vozu, nebo par kusu je dost maly na to, aby se dala dana vec hodnotit obecne. A to jak v pozitivnim, tak negativnim smeru. Zavada na mem konkretnim vozu neznamena, ze je to obecny problem dane veci a naopak, to ze funguje u mne vyborne neznamena, ze ta vec nema obecne problem.
Nicmene ja mam ted taky DSG, sice s trochu silnejsim motorem a v jinem aute a nemuzu si ztezovat. Ma zatim 40tkm a taky bez vad. Aby taky ne. Ale kdyby byla zaroven v nabidce klasicky HDM automat, sahnu radeji po nem, bo mam k nemu vetsi duveru. Jinak funguje vyborne a mimo pocitove delsi dobu pri razeni R-D nebo D-R vuci napr. BMW HDM automatu a taky pocitove delsi dobe, nez po zarazeni na D auto zabere s tim nemam problemy. Razeni je pocitove daleko hladsi, rychlejsi a do ukzych ala typicke reci o nejakem razeni v zatackach apod. jsem ji zatim nedovedl. Radi dle pokynu i manualne kdy chci (mimo to, kdyj sou otakcy moc dole, nebo nahore a hrozilo by podtoceni/pretoceni), je bleskova i v pripade, ze ma prednastaveny jiny stupen, nez ocekava apod. zaroven ony vytky v testech o tom, ze nema rada moc popojizdeni v kolonach, ze tam ji logika moc nefunguje taky nemuzu potvrdit.
Takez z uzivatelskeho hlediska vyborny automat, co funguje vazne skvele. Ale i tak k ni nemam takovou duveru, jako k HDM automatum.
Nicmene ja mam ted taky DSG, sice s trochu silnejsim motorem a v jinem aute a nemuzu si ztezovat. Ma zatim 40tkm a taky bez vad. Aby taky ne. Ale kdyby byla zaroven v nabidce klasicky HDM automat, sahnu radeji po nem, bo mam k nemu vetsi duveru. Jinak funguje vyborne a mimo pocitove delsi dobu pri razeni R-D nebo D-R vuci napr. BMW HDM automatu a taky pocitove delsi dobe, nez po zarazeni na D auto zabere s tim nemam problemy. Razeni je pocitove daleko hladsi, rychlejsi a do ukzych ala typicke reci o nejakem razeni v zatackach apod. jsem ji zatim nedovedl. Radi dle pokynu i manualne kdy chci (mimo to, kdyj sou otakcy moc dole, nebo nahore a hrozilo by podtoceni/pretoceni), je bleskova i v pripade, ze ma prednastaveny jiny stupen, nez ocekava apod. zaroven ony vytky v testech o tom, ze nema rada moc popojizdeni v kolonach, ze tam ji logika moc nefunguje taky nemuzu potvrdit.
Takez z uzivatelskeho hlediska vyborny automat, co funguje vazne skvele. Ale i tak k ni nemam takovou duveru, jako k HDM automatum.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28154
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Superb 2.0TDI DSG vs. manual
Je mi jasné, co tím chceš říct.
Ale platí to i obráceně: třeba u 1.4TSI jsem u dvou aut měnil celkem 5x motor, takže i kdyby mi mělo 1000 lidí jenom ty NEJ zkušenosti, tak tahle motorizace mi už nesmí do baráku.
Ale platí to i obráceně: třeba u 1.4TSI jsem u dvou aut měnil celkem 5x motor, takže i kdyby mi mělo 1000 lidí jenom ty NEJ zkušenosti, tak tahle motorizace mi už nesmí do baráku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time