BMW 120d
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 120d
A proč ne? Já myslím, že z těch 120kW dostane 140-150kW, motor to vydrží a je to příjemný navýšení...
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
Re: BMW 120d
@kompakt: Koukam žes měl 123d
byl si sní spokojenej? Jakej ročník si měl a co se týče oprav co vše si musel provést ? :)taky sem jí měl původně v hledáčku, ale radši sem od ní upustil bral bych jí hned, ale sem finančně limitován
@jenik: Proč by to nešlo?


@jenik: Proč by to nešlo?
Re: BMW 120d
Ta odpověď mě neuspokojuje. 120d má na výfukovým potrubí hned za svodama jeden hrnec, který je buď jen katalyzátor nebo kombinace katalyzátor/DPF.kompakt píše:No já poptával odstranění DPF a jejich odpověď na můj dotaz na STK:
Dobrý den.
Emisemi by jste projít měl, jelikož na voze zůstane katalyzátor, měřením emisí by jste projít měl, problém Však může být v případě že technik zjistí že DPF fyzicky chybí, v tom případě Vás nenechá projít.
(ale to byla jiná firma než máš odkaz)
A tunění? Proč by někdo nemohl nechat zvýšit výkon nebo nenamontoval štelovák. Mám to jako pracovní auto, tunit se nic nebude, ale posílit jsem to nechal. A jak psal kompakt, je to příjemný.
RWD
Re: BMW 120d
Proč nešlo, šlo, ale malé auto by IMHO mělo být hbité s odpovídajícím zábavným motorem. Nafťák je rozumný do dálničního korábu nebo velké krávy, do malého auta je hlučný, těžký, nezábavný. Pokud tedy někdo nepovažuje za zábavný zvuk traktoru, smrad nafty a zátah dole a pak nic. Co tak koukám, 120i jsou obecně lépe dostupné než 120d, proto mi přijde 120d jako nesmyslná volba.
A odstranění DPF je svinstvo, za které bych pracky urážel. Jako tolerantní člověk pár věcí nesnáším, kdo má HIDy a/nebo odstraněný DPF je prase nejhoršího kalibru.
A odstranění DPF je svinstvo, za které bych pracky urážel. Jako tolerantní člověk pár věcí nesnáším, kdo má HIDy a/nebo odstraněný DPF je prase nejhoršího kalibru.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: BMW 120d
120i je minimum a 120d ji to napráská kdykoliv si zamane ikdyž je to traktor
ja bych teda volil jednicku po faceliftu, rozdil tam je pomerne znacny a krome start/stop systemu k veci a u 120d je vykonovy narust take znat
ja bych teda volil jednicku po faceliftu, rozdil tam je pomerne znacny a krome start/stop systemu k veci a u 120d je vykonovy narust take znat
Re: BMW 120d
Nevidím nic špatného na malém, rychlém nafťáčkovi, sám jsem velice vážně uvažoval nad 125d, ale nakonec jsem zvolil kompromis 

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW 120d
Nějakou shodou náhod a okolností se u mě zasekla 120d, kterou používám jako pracovní a rodinný auto. Papírově je o 35kg lehčí než 130i, max. Mt 130i překonává v 1450 - 4350ot. Rozhodně neposkytuje zábavu řadový šestky, neni tak rychlá, ani čistá v ovládání. Ale kupodivu mi nevadí s tim jezdit a řekl bych, že některé vlastnosti jsou vyloženě příjemné, třeba Mt 400Nm+ v rozmezí 1650-3200ot.Jenyk píše: Nafťák je rozumný do dálničního korábu nebo velké krávy, do malého auta je hlučný, těžký, nezábavný. Pokud tedy někdo nepovažuje za zábavný zvuk traktoru, smrad nafty a zátah dole a pak nic.
RWD
Re: BMW 120d
Dobře to znám, když jsem začal jezdit s diesely, tak mne ten zátah také fascinoval. Pak jsem si zpátky vyzkoušel benzín... a dnes nemám nafťák ani jeden, užívám si benzíny a na nafťáky v malých "zábavných" autech se dívám s údivem. Jo kolik lidí, tolik chutí.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 120d
No já mám všechny tři BMW co mám v podpisuspeedy5 píše:@kompakt: Koukam žes měl 123dbyl si sní spokojenej? Jakej ročník si měl a co se týče oprav co vše si musel provést ? :)taky sem jí měl původně v hledáčku, ale radši sem od ní upustil bral bych jí hned, ale sem finančně limitován
![]()
@jenik: Proč by to nešlo?


123D mám 2008, najeto tak 160-170 tkm a ani jedna závada

Já bych tedy do ní šel, 30kW máš navíc přímo od výrobce, já to ještě navýěil na nějakých 180 kW a je to fakt žihadýlko. Ať si tu všichni říkají že naftu ne, tak tohle je doopravdy mrštné autí s lehounkým motorkem - napráská to každé 330 jak v zatáčkách tak při zrychlení...
No 330D (2008) má taky 170 tkm a taktéž bez jediné závady, ani baterka se neměnila...u té ale asi za 2 měsíce končí leasing, tak půjde do světa (asi) a půjdu do 335D kupé, ale ještě nejsem rozhodnutý...
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 120d
No já poptával odstranění DPF u 330D a to byla jejich odpověď - prostě to neprojde STK. Ale to bylo jen ze zvědavosti, nepotřebuju to, přišla mi e-mailem jejich reklama, tak jsem se jen zeptal...d1.8t píše:Ta odpověď mě neuspokojuje. 120d má na výfukovým potrubí hned za svodama jeden hrnec, který je buď jen katalyzátor nebo kombinace katalyzátor/DPF.kompakt píše:No já poptával odstranění DPF a jejich odpověď na můj dotaz na STK:
Dobrý den.
Emisemi by jste projít měl, jelikož na voze zůstane katalyzátor, měřením emisí by jste projít měl, problém Však může být v případě že technik zjistí že DPF fyzicky chybí, v tom případě Vás nenechá projít.
(ale to byla jiná firma než máš odkaz)
A tunění? Proč by někdo nemohl nechat zvýšit výkon nebo nenamontoval štelovák. Mám to jako pracovní auto, tunit se nic nebude, ale posílit jsem to nechal. A jak psal kompakt, je to příjemný.
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D