Diesel urcite ne (ja bych si ho tedy nekoupil v zadne cenove kategorii
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
), ale za tuto cenu je to nesmysl i objektivne.
147 neni spatne auto, ale ma urcita specifika (mluvim hlavne o verzich s benzinovymi motory), takze jak kupovat, tak pouzivat by ji mel asi spis nekdo, kdo ma o autech nejaky prehled a nebude zanedbavat udrzbu.
Golfy jsou vseobecne dost predrazene, celkem zajimavy benzinovy motor je 1,8T, ale pro prestavbu na LPG bych ho nedoporucoval. Popr. pokud nezalezi na vyssim vykonu 1,6, ale jestli se nepletu, novejsi verze maji el. skrtici klapku, ktera dost zhorsuje celkovy pocit z motoru.
Focusy 1. gen maji casto problemy s korozi (coz muze mit vetsina aut za 60k, ale u Focusu je to hodne caste). Motory moc dobre nesnasi LPG.
Stilo nevim, nikdy se mi moc nelibilo, takze jsem o nem nemel potrebu nic blizsiho zjistovat..
LPG je urcite dobra vec, ktera se vyplati uz pri relativne nizkem najezdu, ale urcite je lepsi volba koupit auto bez prestavby a nechat si ji udelat, nez kupovat uz prestavene auto. Auta prestavena na LPG, maji vetsinou mnohem vice najeto (coz je celkem logicke, samozrejme myslim realny najezd, ne cisla na tachometru), dost casto jsou dovezena ze zahranici (nejcasteji Italie, Belgie, Holandsko) a maji systemy LPG, ktere u nas nejsou rozsirene, takze i banalni zavada se muze dost prodrazit. Mezi kvalitou prestaveb jsou velke rozdily, takze se vyplati vybrat servis, ktery ma dobre reference a uz dany typ vozidla prestavoval. Take je potreba vybrat vhodny motor - idealne s hydrostely, musi mit kvalitni sedla ventilu. Napr. nektere motory od Fordu maji nenastavitelnou vuli ventilu, takze jsou pro prestavbu naprosto nevhodne (i tak se najde dost servisu, ktere takovy motor kvuli zisku predelaji a zakaznika o moznych problemech neinformuji).