radekmini píše:Tak jsem se podíval ještě po nějakých forech a zjistil, že pro mě bude lepší asi benzinový motor, co se týče servisních nákladů. Jaká motorizace je asi ta NEJ? Líbí se mi 3.2FSi. Chci se vás tedy zeptat, co se "oddělává" u těchto motorů, na co si dát pozor, kolik cca budou další náklady po nákupu vozu (samozřejmě +-), atd. Díky moc.
když sem vybíral potah, tak byla volba mezi 3,2FSI v A4 a R3 3,0i v modobílé vrtuli, vyhrála vrtule... ale našel jsme poměrně dost negativnívh názorů na životnopst 3,2FSI v A6 - nějak kolem 100tis km sa to sralo víc než zdrávo... jo a 3,2FSI není ani zdaleka tak "úsporný" jako baworské R6 - dle spritmonitoru srovnatelná auta (3er a A4) = rozdíl cca litr na sto v neprospěch 3,2FSI ("úsporný" - jezdím v průměru za necelých 12 a sem spokojen, spotřeba přiměřená stylu jízdy.... věřím ale že s A4 bych se při stejném stylu pod průměr 14 nedostal...)
radekmini píše:Mám ještě prosbu. Kolik bych si měl dát peněz stranou na případný servis jak k audi 3.0 tdi, tak audi 3.2 fsi, tak octavia rs 2.0 tfsi?
říká se, že 25-30% hodnoty za kterou to olítaný auto koupíš...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.