Do 400tKč je to už jiná káva. Zkusil bych Hyundai i30SW 1.6GDI/99kW (nebo jeho ekvivalent od KIA). Dokonce i PJANDA to chválil a to už musí být fakt dobrý auto. U Megane bych se vyhnul 1.6i. Cena je sice lákavá (lze se dostat pod 300tKč u nového auta s 5ti letou zárukou a velmi slušnou výbavou), ale ten motor nejede (což asi tolik nepřekvapí) a je hrozně hlučný a při dálničních 140 je hodně vytočený (takže hlučný a užraný). Skusil bych raději Megane s 1.2Tce, kde by kultivovanost měla být výrazně lepší a snad to má i delší šestku na dálnice. A s pětiletou zárukou není důvod sebát ani toho turba.
Nějaký doprodej OII by mohl být zajímavý. Záleží na vkusu každého soudruha. Ale u škody zůstává zvýšené nebezpečí ukradení/vykradení/půjčování si světel/ŘJ/airbagů atd. Jinak proti O2 ani O3 já osobně nic nemám.
Dál jsou takový zoufalosti jako Seat Altea XL, ale to už je končící model, tak to by musel být asi hodně dobrá cena, aby to dávalo smysl.
Nebo je spousta Golf Variant Trendline 1,2 TSI 77kW 6G ve výprodeji. Taky možnost. I výbava tam je slušná. Samozřejmě ukradení/vykradení platí tady stejně jako u O2/O3.
Výběr Combi
Re: Výběr Combi
U všech starších koncernových modelů s motory TSI je nezanedbatelné nebezpečí problémů s rozvody! To neplatí až pro Octu III nebo Golf VII, ale ty už jsou zase jinde cenově.x2005 píše:(...) Nějaký doprodej OII by mohl být zajímavý. Záleží na vkusu každého soudruha. Ale u škody zůstává zvýšené nebezpečí ukradení/vykradení/půjčování si světel/ŘJ/airbagů atd. Jinak proti O2 ani O3 já osobně nic nemám.
Dál jsou takový zoufalosti jako Seat Altea XL, ale to už je končící model, tak to by musel být asi hodně dobrá cena, aby to dávalo smysl.
Nebo je spousta Golf Variant Trendline 1,2 TSI 77kW 6G ve výprodeji. Taky možnost. I výbava tam je slušná. Samozřejmě ukradení/vykradení platí tady stejně jako u O2/O3.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Výběr Combi
@beau: 1,2TSI a 1,4TSI (turbo+kompr) sou řetězová vražda, to je fakt... 1.8TSI a 2.0TSI tím přeskakováním řetězu zdaleka tak netrpí, 1.8 prakticky vůbec.... ta ale zase pro změnu okolo 60-80kkm většinou začně žrát volej (litr na 3000km)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr Combi
Je pravda, že první generace 1.2TSI a 1.4TSI se nepovedla. Nevím, jak dalece je to vyřešení. Asi bych se to při koupi pokusil pokrýt rozšířenou zárukou. Myslím, že škoda nabízí za příplatek rozšíření ze 2 na 4 roky. U VW to bude k dipozici předpokládám také. Nový TSI v kombíku jedině v O3, ale tam se asi nevlezeme do žádný použitelný konfigurace do 400tKč.
Naposledy upravil(a) x2005 dne čtv 06 čer 11:47, celkem upraveno 1 x.
Re: Výběr Combi
Jen mě by se nechtělo dát 360tKč za nějaký holobyt v minulé generaci:
http://www.skoda-auto.cz/cs-cz/chci-vuz ... Z0D2141090
http://www.skoda-auto.cz/cs-cz/chci-vuz ... Z0D2141090
Re: Výběr Combi
Já tedy slyšel i o problémových 1.8 TSI... Zato o 2.0 TSI nikdy.pavproch píše:@beau: 1,2TSI a 1,4TSI (turbo+kompr) sou řetězová vražda, to je fakt... 1.8TSI a 2.0TSI tím přeskakováním řetězu zdaleka tak netrpí, 1.8 prakticky vůbec.... ta ale zase pro změnu okolo 60-80kkm většinou začně žrát volej (litr na 3000km)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Výběr Combi
To mě taky ne, ale já bych jaksi nedal svoje peníze za žádnou ŠKodovku ani VW, tak nevím nakolik je můj názor relevantní...x2005 píše:Jen mě by se nechtělo dát 360tKč za nějaký holobyt v minulé generaci:
http://www.skoda-auto.cz/cs-cz/chci-vuz ... Z0D2141090
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Výběr Combi
A co platí pro EA211?beaumont píše: U všech starších koncernových modelů s motory TSI je nezanedbatelné nebezpečí problémů s rozvody! To neplatí až pro Octu III nebo Golf VII, ale ty už jsou zase jinde cenově.
RWD