Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
Zdravím,
po nehodě řeším koupi jiného auta. Líbil by se nám starší Superb, v inzerátech se objevují kolem 100-150 tisíc, ročník kolem 2002-2005, se slušnou výbavou. Kvůli manželce asi spíše s automatickou převodovkou. Myslíte si, že má smysl takové auto koupit vzhledem k ceně, užitným vlastnostem? Najedu kolem 30-40 tisíc km za rok, do práce dojíždím cca. 40 km plus další aktivity, často dělám i delší trasy.
Díky za odpovědi
po nehodě řeším koupi jiného auta. Líbil by se nám starší Superb, v inzerátech se objevují kolem 100-150 tisíc, ročník kolem 2002-2005, se slušnou výbavou. Kvůli manželce asi spíše s automatickou převodovkou. Myslíte si, že má smysl takové auto koupit vzhledem k ceně, užitným vlastnostem? Najedu kolem 30-40 tisíc km za rok, do práce dojíždím cca. 40 km plus další aktivity, často dělám i delší trasy.
Díky za odpovědi
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
Podle mého názoru není Superb 1. generace vůbec dobrá volba. Důvody:
- Jako prakticky všechny Škodovky (nové a zejména ojeté) je v Česku notoricky předražený, přičemž někdejší výhoda levného servisu a náhr. dílů už dávno neplatí.
- To auto samo o sobě není moc dobré. Oproti výchozímu Passatu je díky prodlouženému rozvoru ještě méně agilní, komfort přitom ve srovnání s konkurenty taky není nic moc. Mně osobně velmi nevyhovovaly přední sedačky a poloha za volantem, ale to je samozřejmě individuální.
- Mezi motory je solidní 1.8 T 20V benzín, naftové motory 1.9 TDI PD jsou relativně úsporné a silné, ale hlučné a nekultivované. Nafta 2.5 V6 TDI je riziková motorizace s častými drahými poruchami. Benzín 2.8 V6 neznám.
- Superb 1. gen. bohužel není k mání ani jako kombi, ani s pohonem 4x4, což jsou asi jediné dvě dobré věci na výchozím Passatu
Řekl bych, že s mnoha konkurenty Superbu zvolíš lépe, za všechny bych jmenoval třeba Mondeo nebo Citroën C5 (zejména pokud je požadováno pohodlí).
- Jako prakticky všechny Škodovky (nové a zejména ojeté) je v Česku notoricky předražený, přičemž někdejší výhoda levného servisu a náhr. dílů už dávno neplatí.
- To auto samo o sobě není moc dobré. Oproti výchozímu Passatu je díky prodlouženému rozvoru ještě méně agilní, komfort přitom ve srovnání s konkurenty taky není nic moc. Mně osobně velmi nevyhovovaly přední sedačky a poloha za volantem, ale to je samozřejmě individuální.
- Mezi motory je solidní 1.8 T 20V benzín, naftové motory 1.9 TDI PD jsou relativně úsporné a silné, ale hlučné a nekultivované. Nafta 2.5 V6 TDI je riziková motorizace s častými drahými poruchami. Benzín 2.8 V6 neznám.
- Superb 1. gen. bohužel není k mání ani jako kombi, ani s pohonem 4x4, což jsou asi jediné dvě dobré věci na výchozím Passatu
Řekl bych, že s mnoha konkurenty Superbu zvolíš lépe, za všechny bych jmenoval třeba Mondeo nebo Citroën C5 (zejména pokud je požadováno pohodlí).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
neviděl bych to se supem I.gen tak černě jak beau, ale... jestli chceš s tím autem ročně nalítat 40tis domnívám se, že uvažuješ o naftě... a volítaná nafta za kilopade (= desetileté auto s minimálně čtvrtmilionem kilometrů na hrbu) + nájezd 40kročně = připrav si na první rok dalších asitak 100-150 na servis, pak to už možná bude jezdit... a je jedno, jestli konzern nebo žabožrout nebo modrý oválek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
Tak co vzít, aby tam nebyla investice za 150 na servis?
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
nebylo by lepší (vzhledem k plánovanému nájezdu) raději těch 150 dát jako akontaci a líznout nového např. (7let záruka) ceedníka SW 1.7CrDi?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
Těch stopadesát beru už na splátky... a na nové fakt nemám...
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
aha, to sem nevěděl...
tak v tom přypadku by to imho mělo být něco bez turba a jiných kurwítek
tak v tom přypadku by to imho mělo být něco bez turba a jiných kurwítek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
tak co konkretne, aby to bylo trochu vykonne, teto velikosti cca., se slusnou vybavou, automatem...
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
něco takového?
http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_sor ... &model=404
EDIT: ten požadavek na automat = taky potenciální "kasička"
http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_sor ... &model=404
EDIT: ten požadavek na automat = taky potenciální "kasička"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Má smysl starší Superb do cca. 150 tisíc?
Nebo něco tohoto druhu:
http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_sor ... &model=190
A souhlas s pavprochem, automat (a hlavně starý automat) vždycky zvyšuje riziko problémů.
http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_sor ... &model=190
A souhlas s pavprochem, automat (a hlavně starý automat) vždycky zvyšuje riziko problémů.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!