Rozumny vyber
Re: Rozumny vyber
ze jmenovaných za mně oct combi 1,6 74/75kW
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Rozumny vyber
A jestli to neni tajemstvi - proc ta?
Je to i kvuli prip. servisu?
Je to i kvuli prip. servisu?
Re: Rozumny vyber
slušný bezproblémový motor, prostorné auto, servis na každém rohu, jízdní vlastnosti dostatečné (obzvláště pro ženu s minimálními zkušenostmi), komfort proti felině o dvě třídy jinde
ale hlavní důvod je ten, že sem Oftákou (narozdíl od fíkuse či mazdice) jezdil, takže vím/znám a přesedal sem do ní právě z feliny
ale hlavní důvod je ten, že sem Oftákou (narozdíl od fíkuse či mazdice) jezdil, takže vím/znám a přesedal sem do ní právě z feliny
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Rozumny vyber
Ahoj, souhlasim s ExFun (stará blbá obehraná písnička že s takovým nájezdem km diesel ne, blbost) Ja dlouho jezdil denně o dost méně km s dieslem a neměnil bych, s tvým denním nájezdem bych volil diesel.
Určitě doporučuji ten Focus, vyborny auto. At benzin nebo diesel...zalezi v cem se ti lepe jezdí, zalezi jen na tom vybrat zachovaly auto. Kdyz narazis na auto s kterym se nezachazelo moc dobre tak je pak jedno jestli je to benzin nebo diesel.
Musis mit nekoho sebou kdo tomu rozumi a auto radne prohlidnout a vyzkouset. My meli a máme v rodine uz spoustu turbodieselů a žádný problémy nejsou, spotřeba krásná, jízda pohodlná, výkon parádní..když pravidelně měníš oleje a filtry a netankuješ u pochybných malých benzinek s prekvapive nízkýma cenama tak není problém. Jinak z benzínu bych volil 1,6 74kW.
Určitě doporučuji ten Focus, vyborny auto. At benzin nebo diesel...zalezi v cem se ti lepe jezdí, zalezi jen na tom vybrat zachovaly auto. Kdyz narazis na auto s kterym se nezachazelo moc dobre tak je pak jedno jestli je to benzin nebo diesel.
Musis mit nekoho sebou kdo tomu rozumi a auto radne prohlidnout a vyzkouset. My meli a máme v rodine uz spoustu turbodieselů a žádný problémy nejsou, spotřeba krásná, jízda pohodlná, výkon parádní..když pravidelně měníš oleje a filtry a netankuješ u pochybných malých benzinek s prekvapive nízkýma cenama tak není problém. Jinak z benzínu bych volil 1,6 74kW.
Re: Rozumny vyber
Jinak ja když sem mel moznost jet s octavkou a presednul sem do ní z fordu tak sem se zděsil, oproti fordu hrozný jízdní vlastnosti. Ale to zas možná ty jako ženská neřešíš
Re: Rozumny vyber
Ten Focus je mi sympatictejsi uz jen proto, ze do kufru hodim psa, kdezto u Octavky tezko - pokud to nebude combi:)
Designove taky spis pro Focus..
Jizdni vlastnosti - bude je stejne porovnavat s Feldou:)
Ted uz jen rozseknout ten benzin nebo diesel. Takhle -jak a co bubu jezdit-
denne Pardubice-Kutna Hora=80km,
vikendy sem tam vylet do 100km,
leto mozna viva la Croatia,
zima hory.
Tak asi takhle nejak..
A nevim jestli nejsem prilis naivni, ale prala bych si to auto dalsich aspon 7-10 let nemuset menit-tady samozrejme chapu, ze zalezi, jak budu mit stastnou ruku pri nakupu.
Designove taky spis pro Focus..
Jizdni vlastnosti - bude je stejne porovnavat s Feldou:)
Ted uz jen rozseknout ten benzin nebo diesel. Takhle -jak a co bubu jezdit-
denne Pardubice-Kutna Hora=80km,
vikendy sem tam vylet do 100km,
leto mozna viva la Croatia,
zima hory.
Tak asi takhle nejak..
A nevim jestli nejsem prilis naivni, ale prala bych si to auto dalsich aspon 7-10 let nemuset menit-tady samozrejme chapu, ze zalezi, jak budu mit stastnou ruku pri nakupu.
Re: Rozumny vyber
s dilematem benzin vs. nafta je to asi tak, ze u ojetiny muzes zkontrolovat kde co, jen ne realny stav motoru. ne nadarmo se rika, ze do zenske a do motoru nevidis. nevis edy, jestli nejsou vstriky, cerpadlo a turbo na odchodu. zazil jsem jednu peclive servisovanou a pouzivanou Audi 3.0TDI, ktere po jedne nadrzi nafty odesly vsechny vstriky i cerpadlo, oprava bratru za 130t.
u benzinu, zvlaste u 1.6 74 kW ve Focusu a v te zminovane Mazde, tohle proste nehrozi a i kdyz natankujes nejake horsi palivo, tak se "nema co stat". maximalne to nepojede a bude to mit nepravidelny beh.
muzes mit stastnou ruku a koupit diesel, ktery nebude nacnuty a o ktery se predchozi majitel staral. ale taky nemusis. a vzhledem k tomu, ze si to auto chces nechat dlouhodobe, u tech benzinu je proste vetsi sance, ze se to obejde bez zasadnich zadrhelu.
pokud by ses klonila k nafte, popremyslej, jestli jsi schopna dodrzovat jiste zasady. palivo nelze koupit vsude, je potreba si davat pozor. budes muset brat ohled na turbo, takze studene rozjezdy opatrne, stejne tak nechat turbo dotocit po dojeti, tedy nevypinat motor hned po zastaveni.
posledni aspekt je zvetsena hmotnost dieselu, tedy vetsi zatizeni predni napravy, coz dlouhodobe vede k vyssi potrebe oprav casti podvozku.
ja za sebe rikam, ze u ojetiny teto kategorie, se zminenym planovanym najezdem a navic pro ridice-netechnika je vhodnejsi vzit benzin.
u benzinu, zvlaste u 1.6 74 kW ve Focusu a v te zminovane Mazde, tohle proste nehrozi a i kdyz natankujes nejake horsi palivo, tak se "nema co stat". maximalne to nepojede a bude to mit nepravidelny beh.
muzes mit stastnou ruku a koupit diesel, ktery nebude nacnuty a o ktery se predchozi majitel staral. ale taky nemusis. a vzhledem k tomu, ze si to auto chces nechat dlouhodobe, u tech benzinu je proste vetsi sance, ze se to obejde bez zasadnich zadrhelu.
pokud by ses klonila k nafte, popremyslej, jestli jsi schopna dodrzovat jiste zasady. palivo nelze koupit vsude, je potreba si davat pozor. budes muset brat ohled na turbo, takze studene rozjezdy opatrne, stejne tak nechat turbo dotocit po dojeti, tedy nevypinat motor hned po zastaveni.
posledni aspekt je zvetsena hmotnost dieselu, tedy vetsi zatizeni predni napravy, coz dlouhodobe vede k vyssi potrebe oprav casti podvozku.
ja za sebe rikam, ze u ojetiny teto kategorie, se zminenym planovanym najezdem a navic pro ridice-netechnika je vhodnejsi vzit benzin.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Rozumny vyber
Miro, diky moc, to je presne ten druh rad, ktery potrebuju..
Je to presne tak, jak rikas - to, ze je neco spatne vetsinou poznam az ve chvili, kdy se rozsvitit prislusna kontrolka.
Jinak jsem level "umim doplnit olej a vodu, v zime nemrznouci smes" :
Takze jeste jednou diky, asi pujdu do Focuse II v benzinu.
Snad posledni dotaz - proc prave 1,6 74kW? nehrozi velka spotreba? S ostatnimi jsou problemy?
Je to presne tak, jak rikas - to, ze je neco spatne vetsinou poznam az ve chvili, kdy se rozsvitit prislusna kontrolka.
Jinak jsem level "umim doplnit olej a vodu, v zime nemrznouci smes" :
Takze jeste jednou diky, asi pujdu do Focuse II v benzinu.
Snad posledni dotaz - proc prave 1,6 74kW? nehrozi velka spotreba? S ostatnimi jsou problemy?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozumny vyber
jednoznačně benzín...cena paliva a spotřeba nejsou u ojetiny tím hlavním, podle čeho se orientovat. Servisní náklady u dieselu v případě, že se nepovede koupit dobře, mohou velmi snadno smazat rozdíly ve spotřebe a v ceně paliva na xlet dopředu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rozumny vyber
Sima: proc prave 1.6? protoze 1.4 je moc slaba a vetsi motor uz neni potreba. ani mazda ani ford s nim nejsou zadne rakety, spise naopak. ale jezdit se s tim dlouhodobe da za 7/100.
jeste trochu zalobuju za tu mazdu. ma to shodny podvozek s tim focusem, takze jizdne je to velmi podobne. focus ale ma zoufala sedadla, na kterych jsem neskutecne trpel. navic ma interier poskladany z pretavenych kelimku od jogurtu.
jeste trochu zalobuju za tu mazdu. ma to shodny podvozek s tim focusem, takze jizdne je to velmi podobne. focus ale ma zoufala sedadla, na kterych jsem neskutecne trpel. navic ma interier poskladany z pretavenych kelimku od jogurtu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou