407 nebo Mondeo
Re: 407 nebo Mondeo
hm jeste nekdo jiny radu pls nejlepe ten co mel obe vozidla nebo ma zkusenosti snima .
Re: 407 nebo Mondeo
Cybrex píše:hm jeste nekdo jiny radu pls nejlepe ten co mel obe vozidla nebo ma zkusenosti snima .
Sedni si do nich:) A okamžitě budeě chtít ford. Mondeo je kvalitní a prostorný auto s kterým se překvapivě dobře parkuje. A při tvé výšce si nejen sedneš pohodlně dopředu..ale i do zadu.
A abych ti odpovedel mam zkušenost z oběma..přesněji klíčky od mondea mě leží na stole. S 407 mam taky něco najeto,
a podvozkově je to pravěk, motorově celkem taky a hlavně zpracování celkem nic moc.
Jen ještě k motoru..2.0tdci je fajn, v rámci kategorie jede asi nejlíp. Ale když chceš rychlé auto tak bych volil tu 2.2tdci.
Re: 407 nebo Mondeo
dost lidi mi napsalo 407 takze dilema jak cip
Re: 407 nebo Mondeo
projed si ty auta někde a uvidíš:) Ale fakt 407 je dost hrozna zpracovaním podle mě i podvozkem. Prostě tyhle dvě auta jsou cílený na úplně odlišný skupiny řidičů.Cybrex píše:dost lidi mi napsalo 407 takze dilema jak cip
A tady je pěkná recenze http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008051501
závěr je moc fajn:D
Re: 407 nebo Mondeo
ale u mondea se prej zase kazi motor
Re: 407 nebo Mondeo
Speedster: 407 jsme měli doma asi 3 roky a rozhodně bych vůči ní nebyl tak kritický. Podvozkově mi vyhovovala. Obzvlášť na dálnici. Docela dost jsem toho s 407 najezdil po dálnicích a moc lepších dálničních aut (neprémiová střední třída) neznám. Čím rychleji se jede, tím více mi podvozek seděl.
Netvrdím že nemá mouchy, ale měl jsem to auto rád.
Netvrdím že nemá mouchy, ale měl jsem to auto rád.
2.9T RWD
Re: 407 nebo Mondeo
A pokud by to nemuselo být až tak moc praktické, tak bych se šel podívat na tohle.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/407/9306438
http://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/407/9306438
2.9T RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 407 nebo Mondeo
Nase skusenosti s 407 SW o ktore som sa podelil na inom serveri onoho casu:
Autor: Snowman000
Datum: 05.01 2010, 14:44
Nadpis: Mám 407 od iného výrobcu???
V garáži nám trčí služobná 407 SW 2.0 HDI z roku 2004 a v súčasnosti má cca 215tisic km. A je to pojazdná katastrofa, a to je ešte slušné pomenovanie. Najprv motor. Sila záťahu sa dá považovať za dostačujúcu, ale hmotnosť 1,7tony robí svoje a vozidlo je na rovnakej úrovni ako VW PASSAT B5,5 1.9 TDI 74kW(odskúšané). Čo je katastrofálne je reakcia na stlačenie plynu typu: 3 sekundy meditovania na pedáli plynu kým sa začne motor preberať. Odhlučenie OK ale po prekročeni 3tis. nepríjemne hučí a celá palubka drnčí. Na motor je napojená tá najhošia prevodovka akú som mal čest zažiť. Radenie pripomína miešanie horúceho pudingu a človek do poslednej chvíle netuší čo mu v tej lotérii padlo. Aspoň, že sprevodovanie funguje uspokojivo. Brzdy okrem katastrofálneho preposilovaného pedálu sú taktiež v poriadku, ale váha zase robí svoje a rýchlo vadnú. Podvozok ostáva stálou záhadou, čo sa týka zamerania. Je neprimerane tvrdý a alergický na ostré nerovnosti ale rozbredlý a nestabilný na vlnách na asfalte. Predná náprava odoláva nedatáčavosti slušne, ale tupé a nepresné riadenie bráni akémukoľvek využitiu jej kvalít. Interiér, bežne smrdí po lepidle, hlavne na slnku, kedy celú palubku vidíte zrkadlovo v čelnom okne. Sedadlá sú pohodlné, ale majú božné vedenie tých montovaných do autobusu. A teraz k skvelej elektronike...vyhrievanie funguje iba na sedačke spolujazdca a aj to na princípe všetko alebo nič. Displej palubáku to vzdal už asi pred 50tis. km. Rádio má zvukovú kvalitu a výkon ktorú prekoná akýkoľvek mobilný telefón. Panoramatická strecha ide odhrnúť ale znovu uzavrieť už nie. Furt otravné pípanie, napr. keď je klúč v zámku a otvorené dvere. ESP, ktoré je nevypnutelné od 50km/h a reaguje s 2 sekundovým oneskorením, do vtedy už problém dávno vyriešený zásahom soféra a tým vozidlo ESP znovu rozhodí(skvelá to vec). Myslím, že to by aj stačilo. Vlastné peniaze by som radšej investoval do SAD a slovenskýh dráh.
PS: Servis vozidla pri 180tis. vyšiel na 1520EUR, za základné úkony a repas DPF.
PS2: V garáži je ešte spomínaný Passat, ktorý má nalietaných 350tisíc, bez jedinej poruchy, so všetkým funkčným a neporovnateľne komfortnejšim podvozkom, presnejšim riadením a o 1000rokov presnejšou prevodovkou. SORRY ALE PEŽROUT UŽ NIKDY!
A to ten Passat nebola teda ziadna hitovka, takze urcite by som sa poohliadal po Mondeu
Autor: Snowman000
Datum: 05.01 2010, 14:44
Nadpis: Mám 407 od iného výrobcu???
V garáži nám trčí služobná 407 SW 2.0 HDI z roku 2004 a v súčasnosti má cca 215tisic km. A je to pojazdná katastrofa, a to je ešte slušné pomenovanie. Najprv motor. Sila záťahu sa dá považovať za dostačujúcu, ale hmotnosť 1,7tony robí svoje a vozidlo je na rovnakej úrovni ako VW PASSAT B5,5 1.9 TDI 74kW(odskúšané). Čo je katastrofálne je reakcia na stlačenie plynu typu: 3 sekundy meditovania na pedáli plynu kým sa začne motor preberať. Odhlučenie OK ale po prekročeni 3tis. nepríjemne hučí a celá palubka drnčí. Na motor je napojená tá najhošia prevodovka akú som mal čest zažiť. Radenie pripomína miešanie horúceho pudingu a človek do poslednej chvíle netuší čo mu v tej lotérii padlo. Aspoň, že sprevodovanie funguje uspokojivo. Brzdy okrem katastrofálneho preposilovaného pedálu sú taktiež v poriadku, ale váha zase robí svoje a rýchlo vadnú. Podvozok ostáva stálou záhadou, čo sa týka zamerania. Je neprimerane tvrdý a alergický na ostré nerovnosti ale rozbredlý a nestabilný na vlnách na asfalte. Predná náprava odoláva nedatáčavosti slušne, ale tupé a nepresné riadenie bráni akémukoľvek využitiu jej kvalít. Interiér, bežne smrdí po lepidle, hlavne na slnku, kedy celú palubku vidíte zrkadlovo v čelnom okne. Sedadlá sú pohodlné, ale majú božné vedenie tých montovaných do autobusu. A teraz k skvelej elektronike...vyhrievanie funguje iba na sedačke spolujazdca a aj to na princípe všetko alebo nič. Displej palubáku to vzdal už asi pred 50tis. km. Rádio má zvukovú kvalitu a výkon ktorú prekoná akýkoľvek mobilný telefón. Panoramatická strecha ide odhrnúť ale znovu uzavrieť už nie. Furt otravné pípanie, napr. keď je klúč v zámku a otvorené dvere. ESP, ktoré je nevypnutelné od 50km/h a reaguje s 2 sekundovým oneskorením, do vtedy už problém dávno vyriešený zásahom soféra a tým vozidlo ESP znovu rozhodí(skvelá to vec). Myslím, že to by aj stačilo. Vlastné peniaze by som radšej investoval do SAD a slovenskýh dráh.
PS: Servis vozidla pri 180tis. vyšiel na 1520EUR, za základné úkony a repas DPF.
PS2: V garáži je ešte spomínaný Passat, ktorý má nalietaných 350tisíc, bez jedinej poruchy, so všetkým funkčným a neporovnateľne komfortnejšim podvozkom, presnejšim riadením a o 1000rokov presnejšou prevodovkou. SORRY ALE PEŽROUT UŽ NIKDY!
A to ten Passat nebola teda ziadna hitovka, takze urcite by som sa poohliadal po Mondeu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: 407 nebo Mondeo
Nezlob se na mě, ale už si trochu ujasni co chceš:) píšeš tady že to musí být nafta..to bude vždy loterie at to bude ford, vw,pažout..vždy může po nějake době odejít turbo, mužeš přetěsnovat motor nebo sání. Prostě je tam asi milion věcí co se může pokazit.Cybrex píše:ale u mondea se prej zase kazi motor
Ted k té kazivosti..na mondeu se kazily vstřiky..přesněji na prvních tdci se ucpávali naší kvalitní naftou (ve francii a německu jsou ještě dnes mondea s původními vstřiky).
Ford to ovšem napravil po faceliftu a tam už ten problém není, celkově doufám že chceš po FL protože dostaneš kromě odolnějšího motoru i 6q a hezčí introš.
A abych nevypadal že si to vymýšlím tak pravě jedno z těch prvních tdci mám já, a mimo běžné údržby a těch vstřiků nebyl nikdy problém. Vlastně jednou se stalo že při plném plynu vypadávalo turbo, to bylo odstraněno jen výměnou nějakého drátu a zas ok.
Jasně neříkám že to je hrozné auto nebo tak, jak jsem psal tyhle dvě auta jsou cílený na úplně rozdílné řidiče takže právě tobě na těch dálnicích mohlo vyhovovat, mě když trávím na dálnici celkem málo času jde o hbitost na okreskách a rychlostních silnicích.HondaMan píše:Speedster: 407 jsme měli doma asi 3 roky a rozhodně bych vůči ní nebyl tak kritický. Podvozkově mi vyhovovala. Obzvlášť na dálnici. Docela dost jsem toho s 407 najezdil po dálnicích a moc lepších dálničních aut (neprémiová střední třída) neznám. Čím rychleji se jede, tím více mi podvozek seděl.
Netvrdím že nemá mouchy, ale měl jsem to auto rád.
Prostě Cybrex by se těma auta měl projet a měl by podle mne hned jasno.
Re: 407 nebo Mondeo
Obě auta, osahat, projet a rozhodnout se, co Ti sedne. Tohle je plané teoretizování.
Co se sype je dnes otázka loterie, nikoliv značky.
Co se sype je dnes otázka loterie, nikoliv značky.
MG - radost až na kost.