Ojetina pro velkého
Re: Ojetina pro velkého
Mimo cenové rozhraní, nejlevnější automat co sem našel, tak za 110 000Kč 1.9TDI. Kdybych nešel do automatu, tak by to byla stejně střelba naslepo, protože z limitu by nezbylo nic na opravu.
Re: Ojetina pro velkého
V Supu I. je na delku vpredu mista tak normalne,ale jinak mi to auto s V6 TDI hodne nesedlo, mj. sedackami.
V PT Cruiseru jsem jel, misto pro mych 193cm v pohode. Jizdne me to auto naopak velmi mile prekvapilo, byl to 2.0 benzin manual. Ale je to trochu excentricka volba.
V PT Cruiseru jsem jel, misto pro mych 193cm v pohode. Jizdne me to auto naopak velmi mile prekvapilo, byl to 2.0 benzin manual. Ale je to trochu excentricka volba.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojetina pro velkého
Já rád vzbudím nějaký ten povyk, takže mám excentrizmuz rád. Kolik tam bylo místa na nohy a celkově, jaké to je v něm jet?
Re: Ojetina pro velkého
V PT C. se sedi jako ve vetsine MPV jak na zidli, tj. vzprimene. Mista IMHO dost. Jinak me prekvapilo ze americke relativne levne (vicemene-) MPV slusne zataci, brzdi, hezky se ridi... Motor 2.0 benzin chtel docela tocit, coz s velmi dobrym manualem slo snadno. Automat je pry (!!) o kus horsi. Za pokus by stal motor 2.4 nebo nafta od Mercedesu. Taky existuje GT 2.4 turbo.
Klidne bych si to auto koupil pro sebe, ostatne se mi i velmi libi.
Klidne bych si to auto koupil pro sebe, ostatne se mi i velmi libi.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojetina pro velkého
K superbu I jsem mel sice taky vyhrady hlavne po jizdni strance ale zrovna predni sedacky a misto pro nohy ridice si z tech par tisic km co jsem s nim najel pamatuju jako jedno z nejvetsich plus. Ale asi je vazne cenou mimo, nesleduju trh. Ostatni vyhovujici auta budou obavam se prevazne exoti.
Re: Ojetina pro velkého
Kouknu se po nějakém PT tady v okolí a dám vědět, každopádně během víkendu asi nic moc, tak to sjedu v pondělí.
Re: Ojetina pro velkého
Automat bych radil v každém případě - z hlediska ovládání pedálů - sám mám nohu jenom 46 a široký nárty a často mám potíž je seskládat na pedály.
Vybíral jsem před časem kabriolet, a z hlediska prostornosti na tom Volvo (C7O/2005) bylo bídně. Asi nejlíp prostorově vycházel Mercedes SLK a Megan kabrio . Nakonec jsem zvolil E36, kde sice bylo prostoru trochu míň, ale ostatních aspektech je spokojenost. Takže Velsatis nemusí být špatná volba ....až na tu spotřebu - i když v LPG by to asi šlo.
U plechovek se střechou ( mluvím o ceně do cca 100tis) u mě osobně prostornosti ( a pohodlnosti) vyhrává Rover 75, popřípadě Jaguar X-type nebyl špatný.. A samozřejmě můj miláček dědeček Range Rover P38
Vybíral jsem před časem kabriolet, a z hlediska prostornosti na tom Volvo (C7O/2005) bylo bídně. Asi nejlíp prostorově vycházel Mercedes SLK a Megan kabrio . Nakonec jsem zvolil E36, kde sice bylo prostoru trochu míň, ale ostatních aspektech je spokojenost. Takže Velsatis nemusí být špatná volba ....až na tu spotřebu - i když v LPG by to asi šlo.
U plechovek se střechou ( mluvím o ceně do cca 100tis) u mě osobně prostornosti ( a pohodlnosti) vyhrává Rover 75, popřípadě Jaguar X-type nebyl špatný.. A samozřejmě můj miláček dědeček Range Rover P38
MG - radost až na kost.
Re: Ojetina pro velkého
Nohu mám 38/39 (vietnamskou 41) a v autě jezdím bez botou. Ne, že bych neposkládal nohy na pedály, ale v autě udržuju čistotu a nikdo nesmí s botama/jídlem/pití/cigaretou ani vstoupit do auta.
Re: Ojetina pro velkého
Rover 75 ano, ale X-type mi naopak prisel dost stisneny...?KDB píše:U plechovek se střechou ( mluvím o ceně do cca 100tis) u mě osobně prostornosti ( a pohodlnosti) vyhrává Rover 75, popřípadě Jaguar X-type nebyl špatný.. A samozřejmě můj miláček dědeček Range Rover P38
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojetina pro velkého
X-type má hlavně moc velkou kubaturu. A dvoulitry jsou 100 000Kč+.