3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
Znama hlada do rodiny ekonomicke jazdene priblizovadlo na prevoz 3 deti. Ide o co najkompatknejsie auto na bezne jazdenie na najblizsie 2-4 roky.
Dolezite je aby sa vzadu zmestili 3 detske sedacky a vsetky sedadla mali 3 bodove pasy. Zaroven by to malo mat kufor na 1 kocik a veci pre deti na max 1 vikend, na dovolenky maju k dispozicii dodavku.
Malo by to byt bezne auto s rozumnou spolahlivostou a servisnymi nakladmi. Netreba ist vyssie ako nizsia stredna trieda, z vybavy staci manualna klima. Konstrukcia asi v poradi liftback, combi, hatchback, male MPV.
Nieco s realne vyhodnou spotrebou pri najazde cca 25tis km rocne - denne cca 25km otocka do okresneho mesta (95% mimo mesta) a 1-2x tyzdenne cesta 250km po dialnici.
Vyhodou je odolnost voci nespevnenej prijazdovej ceste - mensie previsy, normalna svetla vyska. Napr 407ka tade prejde ale obcas chyti predny spoiler.
Ciel je nieco cca 2003, idealne do 150tis km ( bez nutnosti velkej udrzby v najblizsej dobe ). Rozpocet okolo 4.000 Eur.
Primarne isli po dieslovej Octavii 1gen, uplna klasika - 'je to skodovka', rodicia mali skodu, oni maju fabiu1 a sedacky sa im zemstia. Akurat pri hladani ojazdeneho kusu, ktory by mal 3bodovy pas, nebol 3x stoceny, 2x skladany alebo aspon predrazeny dost narazili. Do dalsieho etalonu - VW Golf sa ich sedacky nezmestia.
Momentalne sa pojdu testovat sedacky
- Opel Astra (combi) - otazka je aky motor ?
- Ford Focus (combi)
- Toyota Corolla Verso
Nejake dalsie napady ?
Dolezite je aby sa vzadu zmestili 3 detske sedacky a vsetky sedadla mali 3 bodove pasy. Zaroven by to malo mat kufor na 1 kocik a veci pre deti na max 1 vikend, na dovolenky maju k dispozicii dodavku.
Malo by to byt bezne auto s rozumnou spolahlivostou a servisnymi nakladmi. Netreba ist vyssie ako nizsia stredna trieda, z vybavy staci manualna klima. Konstrukcia asi v poradi liftback, combi, hatchback, male MPV.
Nieco s realne vyhodnou spotrebou pri najazde cca 25tis km rocne - denne cca 25km otocka do okresneho mesta (95% mimo mesta) a 1-2x tyzdenne cesta 250km po dialnici.
Vyhodou je odolnost voci nespevnenej prijazdovej ceste - mensie previsy, normalna svetla vyska. Napr 407ka tade prejde ale obcas chyti predny spoiler.
Ciel je nieco cca 2003, idealne do 150tis km ( bez nutnosti velkej udrzby v najblizsej dobe ). Rozpocet okolo 4.000 Eur.
Primarne isli po dieslovej Octavii 1gen, uplna klasika - 'je to skodovka', rodicia mali skodu, oni maju fabiu1 a sedacky sa im zemstia. Akurat pri hladani ojazdeneho kusu, ktory by mal 3bodovy pas, nebol 3x stoceny, 2x skladany alebo aspon predrazeny dost narazili. Do dalsieho etalonu - VW Golf sa ich sedacky nezmestia.
Momentalne sa pojdu testovat sedacky
- Opel Astra (combi) - otazka je aky motor ?
- Ford Focus (combi)
- Toyota Corolla Verso
Nejake dalsie napady ?
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
Není to zrovna nižší střední, ale na tři sedačky je ideální mít tři sedadla - tudíž Fiat Multipla nebo Honda FR-V. Do rozpočtu se pohodlně vejde Multipla po faceliftu, která už není tak designově kontroverzní (i když mně se mnohem víc líbila ta původní verze).
Multipla starší před FL:
Multipla novější po FL:
Multipla interiér:
Multipla starší před FL:
Multipla novější po FL:
Multipla interiér:
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
A Dobló, víceméně podobný jak Multipla jen o kategorii nižší. Sedí se vysoko, jsou dobře vidět obrysy auta a vnějšíma rozměrama je to drobek - má drahá polovička je s tím spokojena.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
Doblo už je dost "dobytčák". Multipla, nebo třeba Honda FR-V jsou více silniční. V případě jízdy po nezpevněných komunikacích to ale nemusí být výhoda a "dobytčák" může mít navrch.
Dál bych se kouknul na Scenica nebo Merivu (ta bude asi už malá).
Když je v nabídce Doblo, tak bych nezapomněl ani na Berlingo/Partner.
Dál bych se kouknul na Scenica nebo Merivu (ta bude asi už malá).
Když je v nabídce Doblo, tak bych nezapomněl ani na Berlingo/Partner.
2.9T RWD
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
HM: Ti dám dobytčák , ještě je v něm luxusu až až...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
Viděl jsem tři dětský sedačky vzadu i v Hyundai Martix, ale nevím..... Osobně si nedovedu představit, jak se vejdou tři plnohodnotný dětský sedačky do čehokoliv menšího než je Ford S-Max. Možná ještě Opel Zafira nebo Mazda 5.
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
Já mám pocit, že kufr Multiply nepojme kočárek + věci pro děti.HondaMan píše:Doblo už je dost "dobytčák". Multipla, nebo třeba Honda FR-V jsou více silniční. V případě jízdy po nezpevněných komunikacích to ale nemusí být výhoda a "dobytčák" může mít navrch.
Dál bych se kouknul na Scenica nebo Merivu (ta bude asi už malá).
Když je v nabídce Doblo, tak bych nezapomněl ani na Berlingo/Partner.
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
+1, se třemi dětskými sedačkami by byl problém i v leckterém kombi střední třídy, natož nižší střední.x2005 píše:Osobně si nedovedu představit, jak se vejdou tři plnohodnotný dětský sedačky do čehokoliv menšího než je Ford S-Max. Možná ještě Opel Zafira nebo Mazda 5.
Pokud není na MPV, tak bych se podíval po menších dodávkách - padlo tady doblo, určitě bych do výběru zařadil berlingo/partner
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
Můžu potvrdit, že v Doblu není absolutně problém tam ty tři sedačky dát. Na šířku tam je místa dost. Jen pro tři haranty doporučuje dvoje posuvný dveře.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 3 detske sedacky vzadu v nizsej strednej triede ?
FRV 1,7benzín
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.