Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Takze, od teoretickeho rozumovani jsem se presunul do faze aktivniho hledani. Pozadavky se mirne upravily/doplnily, ty aktualni vypadaji takto:
- predpokladany rocni najezd cca 30k
- 99% najezdu dalnice (aktualni auto stoji pres tyden v garazi a vytahuju ho jen o vikendech kdy jezdim za konickem trasy od 100-1000km, primarne DE, ale i FR, CH, NL, CZ...)
- koukam primarne po nizsi stredni s vykonem minimalne 100k. Ted mam silnejsi auto, ale moje realna cestovni rychlost se stejne pohybuje vetsinou jen okolo 160-170km/h vzhledem k provozu. - primarne se divam po dieselech (min. Euro 4), vzhledem k mym zkusenostem, ze v tomto rezimu jezdi benzin s vyrazne vyssi spotrebou.
- auto bych si chtel nechat alespon 5 let.
- mirne preferuju kombika, ale v zasade je kastle jedno
- s rozpocet nejlepe do 8k€, max. 10k€ v pripade nejake hodne zajimave nabidky. Koupe v DE. Nez jit pres tuto sumu, tak uz bych radeji zafinancoval neco noveho, nicmene nemam dojem, ze bych s mym limitem mel vetsi problem sehnat neco co splni moje pozadavky.
Jednim z aktualnich favoritu je 2-4lety Hyundai i30 1,6CRDi 85kW, z hlediska pomeru cena/vykon. K tomu bych mel dva dotazy:
- jak moc se vyplati priplatit si za novejsi verzi (od r. 2009) se sestikvaltem?
- jak moc se vyplati pockat s nakupem nekdy do brezna kdy prijde nova generace? Pokud by byl k tomu nejaky dobry duvod, muzu s nakupem pockat nekdy do kvetna-cervna max.
Mimo to me zaujal jeste treba Toyota Auris s 2.0 D4D, pak jsou tady samozrejme klasiky typu Astra 1,9, Golf/Octavia 77kW, Focus 1,6/2,0... Vybava neni prioritni ( i kdyz samozrejme veci zprijemnujici dlouhe cesty typu kozeny volant, loketni operka, slusne audio nebo autoklima potesi).
Dekuji za Vase fundovane postrehy
- predpokladany rocni najezd cca 30k
- 99% najezdu dalnice (aktualni auto stoji pres tyden v garazi a vytahuju ho jen o vikendech kdy jezdim za konickem trasy od 100-1000km, primarne DE, ale i FR, CH, NL, CZ...)
- koukam primarne po nizsi stredni s vykonem minimalne 100k. Ted mam silnejsi auto, ale moje realna cestovni rychlost se stejne pohybuje vetsinou jen okolo 160-170km/h vzhledem k provozu. - primarne se divam po dieselech (min. Euro 4), vzhledem k mym zkusenostem, ze v tomto rezimu jezdi benzin s vyrazne vyssi spotrebou.
- auto bych si chtel nechat alespon 5 let.
- mirne preferuju kombika, ale v zasade je kastle jedno
- s rozpocet nejlepe do 8k€, max. 10k€ v pripade nejake hodne zajimave nabidky. Koupe v DE. Nez jit pres tuto sumu, tak uz bych radeji zafinancoval neco noveho, nicmene nemam dojem, ze bych s mym limitem mel vetsi problem sehnat neco co splni moje pozadavky.
Jednim z aktualnich favoritu je 2-4lety Hyundai i30 1,6CRDi 85kW, z hlediska pomeru cena/vykon. K tomu bych mel dva dotazy:
- jak moc se vyplati priplatit si za novejsi verzi (od r. 2009) se sestikvaltem?
- jak moc se vyplati pockat s nakupem nekdy do brezna kdy prijde nova generace? Pokud by byl k tomu nejaky dobry duvod, muzu s nakupem pockat nekdy do kvetna-cervna max.
Mimo to me zaujal jeste treba Toyota Auris s 2.0 D4D, pak jsou tady samozrejme klasiky typu Astra 1,9, Golf/Octavia 77kW, Focus 1,6/2,0... Vybava neni prioritni ( i kdyz samozrejme veci zprijemnujici dlouhe cesty typu kozeny volant, loketni operka, slusne audio nebo autoklima potesi).
Dekuji za Vase fundovane postrehy
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
A o OII 1.9TDI jsi neuvažoval? Nebo toho Focuse s 2.0TDCi (bez dpf).
Nevím proč, ale Hyundai bych si ještě pár let nekupoval.
Zajímavou volbou by mohla být i Croma. I ty bys tam měl mrtě místa, motory jsou v pohodě a stojí to míň než ta tvá korea.
Nevím proč, ale Hyundai bych si ještě pár let nekupoval.
Zajímavou volbou by mohla být i Croma. I ty bys tam měl mrtě místa, motory jsou v pohodě a stojí to míň než ta tvá korea.
2.9T RWD
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
OII urcite je kandidat, ale kousky, ktere jsem zatim videl, mi prisly dost drahe. S danym rozpoctem mi prijde, ze je tady minimalne v mejch koncinach podstatne jednodussi sehnat pekneho petkoveho Golfa nez Oktavku. Fordy vseobecne tady maji dost blbou povest + je pomerne jednoduche tady sehnat 1,6 80kW, ale uz podstatne tezsi sehnat pekny dvoulitr.
Crome bych se principielne nebranil, ale jezdi jich zoufale malo, tzn. zalostny vyber (v okruhu 100km ode me se nabizi na mobile.de presne jedno auto, do 200 km 6) a dale mozne potize se servisem, shanenim dilu... To uz mi lepe vychazi Bravo, anebo s temi samymi motory Astra, potazmo Vectra. Co se tyka prostoru, tak mi staci i soucasna tridverova Astra F, ja jsem skladnej a rozmnozovat se v dohledne dobe neplanuju
Crome bych se principielne nebranil, ale jezdi jich zoufale malo, tzn. zalostny vyber (v okruhu 100km ode me se nabizi na mobile.de presne jedno auto, do 200 km 6) a dale mozne potize se servisem, shanenim dilu... To uz mi lepe vychazi Bravo, anebo s temi samymi motory Astra, potazmo Vectra. Co se tyka prostoru, tak mi staci i soucasna tridverova Astra F, ja jsem skladnej a rozmnozovat se v dohledne dobe neplanuju
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Ač bych to normálně nenavrhoval, tak co třeba Alfu 159? S daným rozpočtem jdou sehnat pěkně vybavené kousky co mají málo najeto.
Ain´t nobody got time for that
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Já bych bral Fokála Ale mám to auto rád, nemám asi úplně objektivní názor... Do 10k Eur koupíš 2-3 roky starý auto s pěknou výbavou. A pokud nechceš závodit, myslím, že ta 1.6 by mohla na svižné dálniční přesunování stačit. Ostatně to můžeš rozebrat s Delim, ten má 1.8TDCi 85kW, pojede IMHO hodně podobně jako ta 1.6TDCi 80kW. Jestli se teď někdy budeš pohybovat v Brně, můžeme dát kafe a nechám Tě osahat ten můj vergl, ať víš do čeho jít/nejít
A nebo klasika Octa. Kolega z práce teď kupoval 2008 1.9 TDI za 245k Kč se solidní výbavou, nájezdem 122tis. km a v supr stavu, takže do limitu by ses taky měl vejít s cca 3letou slušně vybavenou Octou...
Na ten Hyundai jsem se asi před rokem informačně díval, ale nějak to vyšumělo a teď už bych Koreu nechtěl Soused měl bílej kombík a na 16"kolech to vypadalo velmi solidně, v testech to hodně vychvalovali (tuším, že i p.Mihálik), ale nejel jsem v tom, osobní zkušenost nemám...
A nebo klasika Octa. Kolega z práce teď kupoval 2008 1.9 TDI za 245k Kč se solidní výbavou, nájezdem 122tis. km a v supr stavu, takže do limitu by ses taky měl vejít s cca 3letou slušně vybavenou Octou...
Na ten Hyundai jsem se asi před rokem informačně díval, ale nějak to vyšumělo a teď už bych Koreu nechtěl Soused měl bílej kombík a na 16"kolech to vypadalo velmi solidně, v testech to hodně vychvalovali (tuším, že i p.Mihálik), ale nejel jsem v tom, osobní zkušenost nemám...
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
charger: no 159 se mi docela libi, ale jak jsou na tom se spolehlivosti? Plus se obavam obecne vyssich nakladu u stredni, pocinaje vetsima kolama, pres spotrebak...
Jacik: Deli uz nejezdi Oktavkou? Uz jsem Vas dlouho nevidel Do Brna se planuju podivat v polovine unora, tak by urcite vymyslet neco slo (a minimalne, kdyz uz auto budu mit, tak Te/Vas aspon rad zas uvidim). Jak Te vychazi Ford aktualne servisne? A kolik si to vezme v dalnicnim rezimu 160-180? Jinak kdyby kolem Tebe skrz Tve kontakty sel nejakej zajimavej kus, kterej by se vyplatilo odvezt do DE, tak by me to urcite zajimalo (i kdyz to vetsina lidi dela naopak ). Btw. u te 1.6 se bojim spolehlivosti, dost lidi tady na tu motorizaci plive jed... Co se tyka Hyundaie, tak tam mam dobrej v kontakt v servise, kterej to hodne presvedcive chvali.
Jacik: Deli uz nejezdi Oktavkou? Uz jsem Vas dlouho nevidel Do Brna se planuju podivat v polovine unora, tak by urcite vymyslet neco slo (a minimalne, kdyz uz auto budu mit, tak Te/Vas aspon rad zas uvidim). Jak Te vychazi Ford aktualne servisne? A kolik si to vezme v dalnicnim rezimu 160-180? Jinak kdyby kolem Tebe skrz Tve kontakty sel nejakej zajimavej kus, kterej by se vyplatilo odvezt do DE, tak by me to urcite zajimalo (i kdyz to vetsina lidi dela naopak ). Btw. u te 1.6 se bojim spolehlivosti, dost lidi tady na tu motorizaci plive jed... Co se tyka Hyundaie, tak tam mam dobrej v kontakt v servise, kterej to hodne presvedcive chvali.
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Deli nafasoval Fokála po FL 1.8TDCi a je nadšenej z 11kW navíckefish píše:Jacik: Deli uz nejezdi Oktavkou? Uz jsem Vas dlouho nevidel Do Brna se planuju podivat v polovine unora, tak by urcite vymyslet neco slo (a minimalne, kdyz uz auto budu mit, tak Te/Vas aspon rad zas uvidim). Jak Te vychazi Ford aktualne servisne? A kolik si to vezme v dalnicnim rezimu 160-180? Jinak kdyby kolem Tebe skrz Tve kontakty sel nejakej zajimavej kus, kterej by se vyplatilo odvezt do DE, tak by me to urcite zajimalo (i kdyz to vetsina lidi dela naopak ). Btw. u te 1.6 se bojim spolehlivosti, dost lidi tady na tu motorizaci plive jed... Co se tyka Hyundaie, tak tam mam dobrej v kontakt v servise, kterej to hodne presvedcive chvali.
Fordík nicmoc nechce, kolem 180k km jsem měl problémy s EGR ventilem a tím zaprcaným filtrem DPF, v autorizáku mi řekli obojí na výměnu a 30tisíc, ale vyřešilo se to 2h tatíkova času, EGR i DPF jsme vyndali, vyčistili a 30tis. km se to zatím neozvalo. Kdysi kolem 80-90k km byl problém s altíkem, ale ani ten se nemusel měnit a za 2,5k se opravil. Jinak mě nenapadá kromě spotřebáku nic, do čeho bych musel investovat. Ale pořád je to Ford a co hůř, s francouzskejma střevama, takže mě nechal 2x stát V obou případech motor nasál vzduch (i když byl dojezd ještě 80-100km), takže nic dramatickýho na opravu, finančně taky nulanulaprd, ale nasere to, víš jak Zvlášť kdyby to Tebe nechalo stát napůl cesty z DE domů Na podvozek jsem ještě nehrábnul, vstřiky a turbo zatím v cajku. Každej druhej na Fordy nadává, ale já jsem víc než spokojenej.
S tou spotřebou z hlavy nevím, kdysi jsem psal na garáž spotřeby při konstantních rychlostech 120-140-160-180-plnej knedlík na trase Modřice-Pohořelice-zpět v noci bez zrychlovaní a zpomalování, takže snad i docela vypovídající hodnoty, ale pamatuju si jen 15,2 při plným plynu (190-220tacho podle profilu). Při 160 by to ale mělo být někde kolem 7,2-7,4 (do HR jsem jezdil kolem 7/100 150-170 jak to šlo podle provozu s kouskem okresky na Mikulov a přes Slovinsko, jinak furt dálnice). Jestli se budu nudit, tak zkusím najít na garáži ty přesný hodnoty...
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
tak zrovna po tomto bych jako dálničním "letadlu" nepátral... pod 15 to real 180 moc jezdit nebudeDeli píše:Možná bych zkusil někde vypátrat Passata B5 po FL s benzínem 2.0 96kw nevim, jaký to má euro a asi to bude chtít nějaká Ojro navíc, ale možná by to taky šlo Passata opraví každej, atmo benzín ok, co víc chtít už jen asi tédéíčko
http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... U&nm=false
jinak bych se mrknul po mondeu MK3 2.5 V6... stojí to howno a je to překvapivě funkční kombinace pokud člověk neočekává ferrari.
edit: Vidím, že to nabralo zcela jiný směr... tady neposloužím, naposledy když jsem si vybíral naftu jsem uhnal 1,6 HDI a vím, že to bylo na dlouhou dobu naposled, co se dostavilo takovéto zatemnění mysli
Slow and serious
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Vyreseno, nakonec koupena naprosto trapne Oktavka
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Oktávka jako dálniční vůz....Pámbu s Tebou a zlý pryč.
Mám osypky už jen když s tím mám jet z Prahy do Slanýho.
Mám osypky už jen když s tím mám jet z Prahy do Slanýho.
MG - radost až na kost.