Benzinové kombi okolo 100-125 000Kč aneb jak do blázince

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Firel
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: úte 07 lis 11:25

Re: Benzinové kombi okolo 100-125 000Kč aneb jak do blázince

Příspěvek od Firel »

Ford Focus:
Není to špatná volba,ale podle mého to pořád hnije více než je zdrávo, navíc si myslím,že se tam občas řeší komplikovaný podvozek. Má to kolega (tedy 1.8TDDi) auto jako takové si nemůže vynachválit,ale též mu to koroduje.
Škoda Octavia II/VW Golf V 1.6MPi:
O tomto motoru si všichni myslí,že je bezporuchový a nesmrtelný a že 75 kW jede. Ale je to dáno pouze tím, že byl tenkrát jednooký mezi slepými, respektive atmosférický a jednoduchý mezi tragickými přeplňovanými. Není špatný,ale rozhodně se občas ozve. Vysoce spolehlivý je 1.4 16V 59 kW,který sice nemá výkonu na rozdávání,ale je celkem živý a je nejspolehlivější ze všech motoru VW tehdejší doby. Jinak zbytek auta robustní,žádaný zloději a překupníky v bazarech,problémy občas dělá nemožnost seřízení zadní nápravy kvůli korozi šroubů,prodřený lak o dveřní těsnění a jiné blbůstky.Tudíž nevymlouvám,ale i Škoda má své chyby.
Peugeot 307/30 Break/SW:
Nic proti Francouzům,bratr zrovna má C4,ale v ty vozy fakt nepovedly. Byť můj stryc měl 307 1.6HDi a bez problémů,ale 2x týdně jezdil Bratislava-Brusel,takže spíš asi kvůli tomu.Ale nevyplatí se to kupovat.Známá si koupila v roce tuším 2014 čitak úplně nový 308 1.2 Puretech a již teď kdy auto má najeto cca 80000km řeší závady zadní nápravy,čidla,ŘJ a podobné. Jestli toto je budoucnost aut jakože 5 letého výrobku s nutností servisu všeho skrz displej apod..potěš koště.
Jinak korejské kombíky z té doby někdo je haní někdo chválí,Hyundai má víc místa pro nohy,Kia větší kufr. netuším co o nich napsat,nemám zkušenost.
Japonských kombíků mco není,snad jen Corolla popř. Auris,byť vlastně ten nudný Lancer se též prodával v provedení kombi,popř. Nissan Primera či Accord od Hondy. Nissan bych vynechal, není úplně kvalitní, Accord je velké,moc hranaté,škarede kombi,Toyota je super,ale mco lidí si ji nekoupí.
RENAULT: taky.Znám lidi co se jim pořád něco porouchávalo a znám lidi co měli Megane z koce výroby a naprosto cajk.Naopak zatím slyším jen chválu na poslední generaci Laguny, u které se Renault opravdu snažil aby to bylo komplexně dobré auto a napravilo pověst má být již hodně spolehlivá,moderní,bezpečná a první kusy již spadly cenově na dno. Jak dnes již víme díky jménu ji žádná z těch kladných vlastnosti nepomohla.
OPEL:
Můj tajný tip na příští auto. Ano všude slyším Opel sopel,je tu jen do počtu, sám by už dávno zkrachoval,ale když čtu mezí řádky on nestavěl špatná auta,pouze se vždy zmedializoval problém s hnusným desingem, či problémový motor 2.2, 3.0 DTi,nebo divné páčky pod volantem či divná karoserie, nebo kopie něčeho. Když si tohle všechno odmyslím zbyde mi úplně normální auto,které neurazí a ani nenadchne.Protože Opel jako jeden z posledních v době kdy ostatní cpaly do aut jen turbomotory a chrlily jednu novinku za druhou,která měla samé dražší kudrlinky (blinkry v zrcátkách,přímé vstřikování..) Oepsi dál jen svou notu s klasickou .8,1.6 nebo 1.7 DTi atd.. A kdyžsi z toho člověk po čase vybere ten správný motor ve správném modelu a najde si auto po důchodci má vystaráno. Můj strýc má Volvo XC 60 apod.auta,jeho přítelkyně si tenkrát koupila Astru H Caravan Classic 1.6 16V 85kW Enjoy z roku 2011 v základní modré na poklicích. přesto,že to auto vypadá jako socka a též se jim za to v práci,kde každý měl novou (Soukromou) A6,BMW 5 apod. vysmál,auto si oblíbily,protože se jim vůbec nekazí (na rozdíl od Volva, které stále něco hlásí,nebo samo brzdí),nevadí jim když to někde škrábnou a kufr pojme veškerou zbytečnou výbavu jejich dětí na dovolenou. A motor toho ani moc nesežere.Čili já chci být druhý majitel takového jednoduchého auta,ale jaksi přesto že si auta moc dlouho nenechávaj se ho ani teď po skoro devíti letech a 100.000km nechtějí zbavit,což já samozřejmě chápu.Ale tak snad jednou.Sousedi mají 1.8 Astru H z roku 2008-9 a sice 1.8 Opel měli pověst olejniček co se serou,žerou a nejedou tak tento Eco tec či jak to nazývají si též nemohou vynachválit.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Benzinové kombi okolo 100-125 000Kč aneb jak do blázince

Příspěvek od HondaMan »

Opel je dobré auto, to nemohu říct...
2.9T RWD
bekean
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: pát 18 srp 05:23

Re: Benzinové kombi okolo 100-125 000Kč aneb jak do blázince

Příspěvek od bekean »

Firel píše: úte 05 lis 09:58 Ford Focus:
Není to špatná volba,ale podle mého to pořád hnije více než je zdrávo, navíc si myslím,že se tam občas řeší komplikovaný podvozek. Má to kolega (tedy 1.8TDDi) auto jako takové si nemůže vynachválit,ale též mu to koroduje.
Škoda Octavia II/VW Golf V 1.6MPi:
O tomto motoru si všichni myslí,že je bezporuchový a nesmrtelný a že 75 kW jede. Ale je to dáno pouze tím, že byl tenkrát jednooký mezi slepými, respektive atmosférický a jednoduchý mezi tragickými přeplňovanými. Není špatný,ale rozhodně se občas ozve. Vysoce spolehlivý je 1.4 16V 59 kW,který sice nemá výkonu na rozdávání,ale je celkem živý a je nejspolehlivější ze všech motoru VW tehdejší doby. Jinak zbytek auta robustní,žádaný zloději a překupníky v bazarech,problémy občas dělá nemožnost seřízení zadní nápravy kvůli korozi šroubů,prodřený lak o dveřní těsnění a jiné blbůstky.Tudíž nevymlouvám,ale i Škoda má své chyby.
Peugeot 307/30 Break/SW:
Nic proti Francouzům,bratr zrovna má C4,ale v ty vozy fakt nepovedly. Byť můj stryc měl 307 1.6HDi a bez problémů,ale 2x týdně jezdil Bratislava-Brusel,takže spíš asi kvůli tomu.Ale nevyplatí se to kupovat.Známá si koupila v roce tuším 2014 čitak úplně nový 308 1.2 Puretech a již teď kdy auto má najeto cca 80000km řeší závady drift hunters zadní nápravy,čidla,ŘJ a podobné. Jestli toto je budoucnost aut jakože 5 letého výrobku s nutností servisu všeho skrz displej apod..potěš koště.
Jinak korejské kombíky z té doby někdo je haní někdo chválí,Hyundai má víc místa pro nohy,Kia větší kufr. netuším co o nich napsat,nemám zkušenost.
Japonských kombíků mco není,snad jen Corolla popř. Auris,byť vlastně ten nudný Lancer se též prodával v provedení kombi,popř. Nissan Primera či Accord od Hondy. Nissan bych vynechal, není úplně kvalitní, Accord je velké,moc hranaté,škarede kombi,Toyota je super,ale mco lidí si ji nekoupí.
RENAULT: taky.Znám lidi co se jim pořád něco porouchávalo a znám lidi co měli Megane z koce výroby a naprosto cajk.Naopak zatím slyším jen chválu na poslední generaci Laguny, u které se Renault opravdu snažil aby to bylo komplexně dobré auto a napravilo pověst má být již hodně spolehlivá,moderní,bezpečná a první kusy již spadly cenově na dno. Jak dnes již víme díky jménu ji žádná z těch kladných vlastnosti nepomohla.
OPEL:
Můj tajný tip na příští auto. Ano všude slyším Opel sopel,je tu jen do počtu, sám by už dávno zkrachoval,ale když čtu mezí řádky on nestavěl špatná auta,pouze se vždy zmedializoval problém s hnusným desingem, či problémový motor 2.2, 3.0 DTi,nebo divné páčky pod volantem či divná karoserie, nebo kopie něčeho. Když si tohle všechno odmyslím zbyde mi úplně normální auto,které neurazí a ani nenadchne.Protože Opel jako jeden z posledních v době kdy ostatní cpaly do aut jen turbomotory a chrlily jednu novinku za druhou,která měla samé dražší kudrlinky (blinkry v zrcátkách,přímé vstřikování..) Oepsi dál jen svou notu s klasickou .8,1.6 nebo 1.7 DTi atd.. A kdyžsi z toho člověk po čase vybere ten správný motor ve správném modelu a najde si auto po důchodci má vystaráno. Můj strýc má Volvo XC 60 apod.auta,jeho přítelkyně si tenkrát koupila Astru H Caravan Classic 1.6 16V 85kW Enjoy z roku 2011 v základní modré na poklicích. přesto,že to auto vypadá jako socka a též se jim za to v práci,kde každý měl novou (Soukromou) A6,BMW 5 apod. vysmál,auto si oblíbily,protože se jim vůbec nekazí (na rozdíl od Volva, které stále něco hlásí,nebo samo brzdí),nevadí jim když to někde škrábnou a kufr pojme veškerou zbytečnou výbavu jejich dětí na dovolenou. A motor toho ani moc nesežere.Čili já chci být druhý majitel takového jednoduchého auta,ale jaksi přesto že si auta moc dlouho nenechávaj se ho ani teď po skoro devíti letech a 100.000km nechtějí zbavit,což já samozřejmě chápu.Ale tak snad jednou.Sousedi mají 1.8 Astru H z roku 2008-9 a sice 1.8 Opel měli pověst olejniček co se serou,žerou a nejedou tak tento Eco tec či jak to nazývají si též nemohou vynachválit.
Motor je celkem v pohodě, nemám s čím dál polemizovat.
Odpovědět