u 17 let staré Mazdy začínám mít trošku obavy o bezpečnost, jestli by třeba ty airbagy fakt vystřelili.
tohle fakt ne, spíš by se mohlo z nějakého důvodu stát, že nevystřelí, když mají, ale i to je dost nepravděpodobné
špatně jsem se vyjádřil, spíše obava že nevystřelí.
Jedna věc co mě spíše u starého auta štve je, že tam každý měsíc něco řeším a vydělávám poměrně mačetu a můj čas je drahý jako prase. Poslední 2 roky jsem minimálně každý měsíc či ob měsíc v servisu. Je to vždycky nějaká drobnost á 3.000 Kč, ale už to fakt nedávám. Navíc každá věc z neznačkového servisu je taková polovičatá.
Nedávno jsem ze zajímavosti zkoumal nabídku Hnůjdaje a krom toho že ceny mi přišly na dnešní dobu fajn tak inzerovali 0% úroky při financování. Blíže jsem nezkoumal jaké to má podmínky ale v dnešní době měnové reformy by to mohlo být zajímavé i třeba s 3% úrokem:-)
petr_riha píše: ↑stř 14 pro 17:49
Auto nikdy nebude investice. I kdyby cena kvůli inflaci zůstala stejná, bude nižší právě o tu brutální inflaci. A o to dražší pak budou auta na výměnu.
Já koupil před 5 lety MX5 za 16 tis. euro a dnes bych prodal za 22 tis. euro obratem. Mám limitku Senshu, vyrobeno 200 kusů, něco podobného jako Karai na odkazu, aktuální nájezd 15.000 km. I zájemce bych měl, ale neprodám https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... f2&ref=srp
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
To byla jen reakce na to, že nikdy. V té hrůze, co se vyrábí a bude vyrábět, se postupně stane investicí i mnoho zajímavých aut s pořádným motorem a bez asistentů. Za pár let se budou ta s malým nájezdem přeplácet. Myslím tím oproti nákupní ceně.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
proč by cenu auto zvyšovali to že nemá asistenty? když jdou vypnout. ty vole to sou zas srance. já bych teď A4 taky otočil za +200 hned, ale stejně bych za to nic lepšího nesehnal
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Ty musíš být v hrozným presu. Jsi asi z honby prachů a majetku už trochu na nervy. Nebýval jsi takový. Ale teď k věci. Ne všechny asistenty a jiné podobné blbosti jdou natrvalo vypnout. Navíc to už teď nejde ani jedním tlačítkem, musíš se k tomu při každé jízdě pracně proklikávat.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Co bereme auta na firmu a po roce jdou pryč, tak zatím jsme na nich vždy vydělali. MB C220d, Superb 140kW TDI, Superb 110kW TDI. Teď máme 200kw TSI a taky bychom jej prodali dráž než jsme koupili. A to se na tom vždy nějaké kilometry najedou.