V vs. Multivan
Re: V vs. Multivan
Akoze mam 196cm, ale tourneo pre mna bolo nepouzitelne na viac ako hodinu cesty... kratke a tvrde sedaky, aj vodicov.
Re: V vs. Multivan
Tak my jsme ten pripad 2+4, ke dvema detem pribyla cerstve dvojcata, takze dodavka byla jedina volba. Testoval jsem XC90, Q7, ale to proste neni varianta pro 6clennou rodinu.
Ford jsem nezvazoval, jedna z veci je vyska, potrebuju se vejit do 2m, idealne s nejakou rezervou. Vecko to splnovalo nejlip, ale zas tocit se s 5,15m na malym zaplnenym parkovisti pred skolou/skolkou neni asi uplne ten pravej sport pro manzelku, ktera s tim autem bude jezdit. Ja jezdim Passatem GTE, kvuli EL znackam.
Takze jediny auto ktery splnuje Praha pres tyden, chalupa v JC o vikendu, mi vysel MV. Trochu blby ty kratky pojezdy s 2.0 BiTDi behem tydne, ale co se da delat. T7 plug-in vypadal jako idealni volba, projel jsem to a odepsal, to auto bohuzel nema zadny kufr (jako zadny).
Kazdopadne jsem to dnes objednal, nakonec i s DCC/dynamicky podvozek. Uplnej teren jezdit nepredpokladam, takze standardni podvozek neni pro me nutnost. A aspon usetrim 2cm na vysku kvuli vjezdu do garaze.
Ford jsem nezvazoval, jedna z veci je vyska, potrebuju se vejit do 2m, idealne s nejakou rezervou. Vecko to splnovalo nejlip, ale zas tocit se s 5,15m na malym zaplnenym parkovisti pred skolou/skolkou neni asi uplne ten pravej sport pro manzelku, ktera s tim autem bude jezdit. Ja jezdim Passatem GTE, kvuli EL znackam.
Takze jediny auto ktery splnuje Praha pres tyden, chalupa v JC o vikendu, mi vysel MV. Trochu blby ty kratky pojezdy s 2.0 BiTDi behem tydne, ale co se da delat. T7 plug-in vypadal jako idealni volba, projel jsem to a odepsal, to auto bohuzel nema zadny kufr (jako zadny).
Kazdopadne jsem to dnes objednal, nakonec i s DCC/dynamicky podvozek. Uplnej teren jezdit nepredpokladam, takze standardni podvozek neni pro me nutnost. A aspon usetrim 2cm na vysku kvuli vjezdu do garaze.
Re: V vs. Multivan
Super, jaký slíbili termín?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: V vs. Multivan
Zacatek listopadu, ale mozna i behem zari, ted kdyz to auto dostalo v systemu prirazeneho zakaznika...dealer si ho totiz objednaval na sklad v zari 2020..
Takze na dnesni dobu nakonec kratky dodaci termin, to je jedna vyhoda, druha je cena z doby pred 2 lety, kdy byl vyrocni model k 70. vyroci "Bulli". Byla to docela nahoda, u ostatnich dealeru jsem byl ve stejne konfiguraci nekdy i o hodne set tis. vys.
Takze na dnesni dobu nakonec kratky dodaci termin, to je jedna vyhoda, druha je cena z doby pred 2 lety, kdy byl vyrocni model k 70. vyroci "Bulli". Byla to docela nahoda, u ostatnich dealeru jsem byl ve stejne konfiguraci nekdy i o hodne set tis. vys.
Re: V vs. Multivan
Hmm, za pět dvanáct
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: V vs. Multivan
Mam na to stesti. GTE jsem kupoval presne pred 2 lety, leden 2020. Predvadecka s 800km, -35% oproti ceniku. Jeste ted po 2 letech jezdeni mi Carolina ukazuje, ze bych ho prodal draz, nez jsem ho koupil.
To kdyz srovnam, ze na podzim jsem mel od dealera nabidku na predvadeci MV s 5 tis., ktery byl drazsi nez tenhle novy, co budu mit, tak to je jinde. Dneska je tak zoufala situace s novyma autama, ze pokud je nejake na prodej, tak je skoro urcite drazsi nez stejne/podobne, ktere ale bude vyrobene kolikrat nejdriv za rok.
To kdyz srovnam, ze na podzim jsem mel od dealera nabidku na predvadeci MV s 5 tis., ktery byl drazsi nez tenhle novy, co budu mit, tak to je jinde. Dneska je tak zoufala situace s novyma autama, ze pokud je nejake na prodej, tak je skoro urcite drazsi nez stejne/podobne, ktere ale bude vyrobene kolikrat nejdriv za rok.