co sa tyka 2.5i, prakticky je nezohnatelny, ked uz tak s polomrtvou CVT a ked som cital ze kvoli tvaru boxer musi ist motor von prakticky pri kazdom servisnom zasahu tak toto fakt nie. A aj keby bol 100% spolahlivy, usetrene peniaze prezerie na 10l spotrebe LPG z principu nechcem.zdeny píše: Právě v motoru Outbacka je jeho největší výhoda. Nemá se na něm co podělat. A pro běžné ježdění bohatě vyhovuje a navíc má dost nízkou spotřebu. Mm m2,5i 123kW a 6°MT.
Naprostý nesmysl! Motor ven vůbec nemusí, ba naopka, například rozvody v provnání s leckterou konkurencí juous právě brnkačka na chvíli práce, filtr olejeový je nahoře, alternátor je nahoře (na rozdíl od konkuirence) atd atd atd. vás někdo pěkně balamutil Jediné a to je sporné, je, že výrobce předepisuje kontrolu vent. vůlí po 105.000km a protže tohle je čtyřvačka, většina mechaniků si ten motor vyndá. Ovšem zase - proti konkureci je to asi o 1000% jednodušší a za druhé=, je prověřeno, že u benzínového auta se po tomto nájezdu ventily seřizovat nemusí - není proč. U LPG je to jiná - tam je interval 30tkm a u motoru, kde jsou hrníčky, se to může prodražit. Což svědčí jen o tom, že do pořádnýho auta patří pořádný palivo = benzín CVT je naopak v dnešní doně neprůstřelná převodovka, je rtok 2021 a ne 2010, když s tímzačali a pokud má někdo variátory festovní a životaschopné, pak Toyota a Subaru. jel jste s ní? Asi ne, podle vyjádření. Kdyby vám to neřekli, žeji tam máte, tak jste 100% v tom, že tam je něco jiného.