Dálniční kočár na příštích deset let
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Díky.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Pokud by to tu ještě někdo sledoval, přidám stručné info po prvních kilometrech.
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI, manuál předokolka, Innovation. Předváděčka, ročník 2019.
Koupeno s 15 tis. km, já jsem zatím najel dalších asi 8500 km, z toho 95% dlouhe cesty.
Celkove velka spokojenost: motor ma dost sily, v Nemecku se da jet 210 az 220, idealni cestovni rychlost je 170 az 190 km/h.
Ted na ceste z Nemecka jsem pri prumeru 120 km/h mel spotrebu 7 litru na 100 km. Cestou tam jsem to hnal vic a prumer neco pres 130 km/h (na asi 600 km) dal spotrebu asi 7,7 litru. V Cesku, tj. bezna rychlost 155 km/h dalnice a 120 km/h okresky (kde to jde) daji prumer kolem 6,5 litru. Urcite by slo niz, ale ja jezdim svizne.
Skvele veci: AGR sedacky (mam manualni), prostornost, pohodli, motor, podvozek, InteliLux svetla, HUD displej, adaptivni tempomat + drzeni v pruzich, audio (mam standardni, ale hraje dobre), vyhrivani volantu, digitalni budiky (to byla moje podminka, ukazuji teplotu oleje a dobijeni, super!), ukazatele tlaku v pneu a životnosti oleje;
OK veci: prevodovka + spojka, rizeni, rychla jizda na okreskach (na dirach v zatacce se umi trochu rozhoupat, jinak dobry), infotainment;
K vzteku: nema zrejme merak hladiny oleje (pritom meri zivotnost, teplotu a samozrejme tlak oleje - divne), elektronicka rucni brzda (na zabiti! Jenze dnes ji ma vetsina aut), start/stop (ale da se dat rele pod tlacitko, aby se vzdy sam vypnul), šotek v infotainmentu (napr. nefunguje klavesnice v nabidce telefon a nejde s tim nic delat), bezklicove zamykani, parkovani - je to proste dloooouhe auto, kamera trochu pomuze, ale stejne.
Koupil bych znovu, jen bych si lehce upravil vybavu: chtel bych 360 stupnovou kameru a AGR sedacku i pro spolujezdce, mozna el. nastavovani s pameti a NEchtel bych bezklicove zamykani - jenze to je v paketu, takze smula. S vetsinou veci jsem ale spokojen, velmi jsem si oblibil HUD displej, za ktery bych si asi byval dobrovolne nepriplacel. A hlavne byla to predvadecka, takze jsem si nemohl vybirat.
Závady zatím samozřejmě žádné, když nepočítám občasné drobné záchvěvy šotka v infotainmentu. Ale zatím nic hrozného, vše důležité funguje.
Koupeno u BS Auto Brno, zatím naprostá spokojenost.
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI, manuál předokolka, Innovation. Předváděčka, ročník 2019.
Koupeno s 15 tis. km, já jsem zatím najel dalších asi 8500 km, z toho 95% dlouhe cesty.
Celkove velka spokojenost: motor ma dost sily, v Nemecku se da jet 210 az 220, idealni cestovni rychlost je 170 az 190 km/h.
Ted na ceste z Nemecka jsem pri prumeru 120 km/h mel spotrebu 7 litru na 100 km. Cestou tam jsem to hnal vic a prumer neco pres 130 km/h (na asi 600 km) dal spotrebu asi 7,7 litru. V Cesku, tj. bezna rychlost 155 km/h dalnice a 120 km/h okresky (kde to jde) daji prumer kolem 6,5 litru. Urcite by slo niz, ale ja jezdim svizne.
Skvele veci: AGR sedacky (mam manualni), prostornost, pohodli, motor, podvozek, InteliLux svetla, HUD displej, adaptivni tempomat + drzeni v pruzich, audio (mam standardni, ale hraje dobre), vyhrivani volantu, digitalni budiky (to byla moje podminka, ukazuji teplotu oleje a dobijeni, super!), ukazatele tlaku v pneu a životnosti oleje;
OK veci: prevodovka + spojka, rizeni, rychla jizda na okreskach (na dirach v zatacce se umi trochu rozhoupat, jinak dobry), infotainment;
K vzteku: nema zrejme merak hladiny oleje (pritom meri zivotnost, teplotu a samozrejme tlak oleje - divne), elektronicka rucni brzda (na zabiti! Jenze dnes ji ma vetsina aut), start/stop (ale da se dat rele pod tlacitko, aby se vzdy sam vypnul), šotek v infotainmentu (napr. nefunguje klavesnice v nabidce telefon a nejde s tim nic delat), bezklicove zamykani, parkovani - je to proste dloooouhe auto, kamera trochu pomuze, ale stejne.
Koupil bych znovu, jen bych si lehce upravil vybavu: chtel bych 360 stupnovou kameru a AGR sedacku i pro spolujezdce, mozna el. nastavovani s pameti a NEchtel bych bezklicove zamykani - jenze to je v paketu, takze smula. S vetsinou veci jsem ale spokojen, velmi jsem si oblibil HUD displej, za ktery bych si asi byval dobrovolne nepriplacel. A hlavne byla to predvadecka, takze jsem si nemohl vybirat.
Závady zatím samozřejmě žádné, když nepočítám občasné drobné záchvěvy šotka v infotainmentu. Ale zatím nic hrozného, vše důležité funguje.
Koupeno u BS Auto Brno, zatím naprostá spokojenost.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Zdravím, rád bych otevřel toto téma a otevřel znovu diskuzi, jelikož vybírám podobné nové auto (případně ojeté o 50k km). Text píšu podruhé, jelikož prvně se mi při odeslání smazal, tak budu stručný.
Jedná se o mé první auto, ale řídím již 12 let. Nejčastěji teď Suzuki Scross s automatem a 104kW benzínem. Auto je pro mě dynamicky ok, ale není to na dlouhé trasy. 12 hodinové trasy, které řídím sám (česko-rumunsko) nejsou moc pohodlné, auto je na dálnici hlučné a spotřeba velká. Nejsem divoký řidič. Jezdím tak do 150 km/h tachometrových.
Nyní potřebuji své auto. Provoz převážne dálnice. (Praha-Brno / Praha-Ostrava / Praha-Rumunsko) celkem 25000km ročně
+ další cesty po městě a nějaké lokální výlety - zhruba 5000km a více
benzín/diesel je mi jedno - záleží co ve výsledku vyjde lépe. Auto chci na minimálně 5 let. Automat a pohodlné sedačky podmínkou.
preference kombi - nejlpépe 2 MTB do kufru, pokud ne tak tažné, + do pár let bude prcek)
Auto se mi musí designem líbit, být pohodlné a dobře odhlučněné. Etalonem pro mě je výše zmíněné suzuki
Cena zhruba 800k CZK s rozptylem +-200k CZK. Samozřejmě čím méně tím lépe
mám naklikanou Škodu Oktavia style plus 2.0 TDI 110kW DSG s adaptivním podvozkem a ARG sedadly + 5let/100k km záruka + servis plus 5let/100k km (oplatí se to zafixovat?) za ceníkových 1030czk zhruba. Nabídku mám na 860k CZK na tuto konfiguraci, ale čekačka je min. 12 měsíců
Skladovky nějaké jsou, ale nenašel jsem nic s ARG sedadly a nevím, jestli na skladovky taky dostanu pěknou slevu jak na novou.
další auta na které jsem koukal - Kia Ceed SW a proceed (v nejvyšších konfiguracích) zde jsou skladovky
Ford focus - nelíbí se mi motorizace (kromě ST řady) nejsou ovšem skladovky
Opel Astra - opět se mi nelíbí tříválce. (Na nové oply bych mohl mít taky pěknou slevu, ale nevím jak to bude s výrobou a slevo na skladovky)
Střední třída - Superb/insignie a podobné. ZDe mi to přijde, že už je pro mě a mé potřeby zbytečně velké auto
premiovky - bmw3, audi a4, mercedes cla shooting brake - daly by se sehnat ojeté z německa, ale bojím se servisních nákladů
auta jsem ještě žádná nezkoušel. Na které bych se měl zaměřit? případně přidat nějaké další modely do hledáčku?
Jedná se o mé první auto, ale řídím již 12 let. Nejčastěji teď Suzuki Scross s automatem a 104kW benzínem. Auto je pro mě dynamicky ok, ale není to na dlouhé trasy. 12 hodinové trasy, které řídím sám (česko-rumunsko) nejsou moc pohodlné, auto je na dálnici hlučné a spotřeba velká. Nejsem divoký řidič. Jezdím tak do 150 km/h tachometrových.
Nyní potřebuji své auto. Provoz převážne dálnice. (Praha-Brno / Praha-Ostrava / Praha-Rumunsko) celkem 25000km ročně
+ další cesty po městě a nějaké lokální výlety - zhruba 5000km a více
benzín/diesel je mi jedno - záleží co ve výsledku vyjde lépe. Auto chci na minimálně 5 let. Automat a pohodlné sedačky podmínkou.
preference kombi - nejlpépe 2 MTB do kufru, pokud ne tak tažné, + do pár let bude prcek)
Auto se mi musí designem líbit, být pohodlné a dobře odhlučněné. Etalonem pro mě je výše zmíněné suzuki
Cena zhruba 800k CZK s rozptylem +-200k CZK. Samozřejmě čím méně tím lépe
mám naklikanou Škodu Oktavia style plus 2.0 TDI 110kW DSG s adaptivním podvozkem a ARG sedadly + 5let/100k km záruka + servis plus 5let/100k km (oplatí se to zafixovat?) za ceníkových 1030czk zhruba. Nabídku mám na 860k CZK na tuto konfiguraci, ale čekačka je min. 12 měsíců
Skladovky nějaké jsou, ale nenašel jsem nic s ARG sedadly a nevím, jestli na skladovky taky dostanu pěknou slevu jak na novou.
další auta na které jsem koukal - Kia Ceed SW a proceed (v nejvyšších konfiguracích) zde jsou skladovky
Ford focus - nelíbí se mi motorizace (kromě ST řady) nejsou ovšem skladovky
Opel Astra - opět se mi nelíbí tříválce. (Na nové oply bych mohl mít taky pěknou slevu, ale nevím jak to bude s výrobou a slevo na skladovky)
Střední třída - Superb/insignie a podobné. ZDe mi to přijde, že už je pro mě a mé potřeby zbytečně velké auto
premiovky - bmw3, audi a4, mercedes cla shooting brake - daly by se sehnat ojeté z německa, ale bojím se servisních nákladů
auta jsem ještě žádná nezkoušel. Na které bych se měl zaměřit? případně přidat nějaké další modely do hledáčku?
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
jako 860 za oktávku bez motoru je hustý. a to po slušný slevě.
na tohle delší ježdění bych teda šel o třídu výš - superb,passat,insignia.
zas tak obrovský ty auta nejsou, dá se tam 360 kamera a parkování je v poho.
na tohle delší ježdění bych teda šel o třídu výš - superb,passat,insignia.
zas tak obrovský ty auta nejsou, dá se tam 360 kamera a parkování je v poho.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Asi bych taky šel spíše cestou třeba Insignie - AGR sedadla, Matrix světla a myslím, že na delší trasy je to v tom rozpočtu ideální. Auto je to větší, ale věř mi, že s prckem budeš v budoucnu ještě rád.
Něco třeba takového: https://www.opel-ihned.cz/Opel/Insignia/kibbh4v0/
Bude to stejně ale hlavně o hledání vhodné skladovky. Auto do výroby je teď u jakékoliv značky jistota dlouhého čekání.
Něco třeba takového: https://www.opel-ihned.cz/Opel/Insignia/kibbh4v0/
Bude to stejně ale hlavně o hledání vhodné skladovky. Auto do výroby je teď u jakékoliv značky jistota dlouhého čekání.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Tiez sa prihovaram za auto o triedu vyssie. Najvacsi rozdiel je prave v tom odhlucneni a celkovom komforte prave pri takych dlhych cestach.
Toto by mi prislo ako zaujimava alternativa...
https://www.dasweltauto.cz/detail/207418413
Ergo sedacky, poriadne svetla a to TSI je tiche, pruzne a aj usporne v tejto podobe
Pripadne Superb...
https://www.skodaplus.cz/Car/1804745/sk ... 140-kw-l-k
Nove auto je sice fajn, ale aktualne je to s vyrobou teda fakt na h.... a este dlho bude...
Toto by mi prislo ako zaujimava alternativa...
https://www.dasweltauto.cz/detail/207418413
Ergo sedacky, poriadne svetla a to TSI je tiche, pruzne a aj usporne v tejto podobe
Pripadne Superb...
https://www.skodaplus.cz/Car/1804745/sk ... 140-kw-l-k
Nove auto je sice fajn, ale aktualne je to s vyrobou teda fakt na h.... a este dlho bude...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Díky za rady. Zkusím tedy zkušebku v insignii a pak se budu dál rozhodovat
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Na tohle auto určitě o třídu výš. Superb/Insignia…
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Neblázněte. Vždyť nic nenajede a do teď jezdil v Scross. Ja po 2 letech s Insignií určitě znovu neobjednám 5m auto... a to najezdím dvojnásobek toho co tazatel...
2.9T RWD