První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, mám nabídku od známého koupit Fabii 1.9 SDI fakt v pěkném stavu, i doložené Km atd.Je to dobré za 25 tis?
Re: První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
Pokud je v dobrém stavu (co to znamená u 20 let starého auta?) a jsi smířený s příšernou dynamikou, může to být dobrá volba.
2.9T RWD
Re: První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
Je tam nová spojka,výměna provozních kapalin klasika, servisní knížka, je tam najeto 200 tisíc, s příšernou dynamikou počítám, budu s ním jezdit do školy a zpět a nějaký autíčkář nejsem takže prostředek z bodu A do bodu B.
Re: První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
Co chceš slyšet za odpověď? Nikdo auto neviděl, kupujes 20lety diesel skoro zadarmo. Kilometry možná doložené, ale 10k ročně s dieselem? Jasné, je to jen Fabie, žádný dálniční koráb, ale i tak bych čekal jednou tolik.
Nevím, jak daleko mas školu, ale předpokládám, ze to budou cukacky po městě. Na to bych naftu fakt nekupoval.
Nevím, jak daleko mas školu, ale předpokládám, ze to budou cukacky po městě. Na to bych naftu fakt nekupoval.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
Školu mám 20km tam 20km zpět.
Re: První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
... což je vzdálenost, kdy se ten motor ani neohreje. Každý svého štěstí strůjcem, já bych na tohle cukání do nafty nešel.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
Na 20 km že se neohřeje? Ale běž.
Jinak SDI - méně namáhaná mechanika TDI. Žádné turbo, regulované chobotnicí podtlakových hadic a ventilů. To by člověk musel mít smůlu aby alespoň trochu udržovaný motor nepřežil zbytek auta.
V práci máme Caddy z roku 2008 - 1,9 TDI PD 55kW. Najel zatím 115 tisíc, většinou po areálu firmy nebo v rámci jedné ulice, každý den desítky startů Chytá stále měkce a na drc.
Já kupoval 1,9 TDI rotačku s 300 000 km a dalších 100 000 přidal převážně trasama do 30 km. Motor samotný je fakt to poslední, o co bych měl strach
K původnímu dotazu - za 25 tisíc cokoliv co není totální vrak je zlaté.
SDI bude asi tak milionkrát lepší volba na jakékoliv použití než obligátní 1,2 HTP.
Jinak SDI - méně namáhaná mechanika TDI. Žádné turbo, regulované chobotnicí podtlakových hadic a ventilů. To by člověk musel mít smůlu aby alespoň trochu udržovaný motor nepřežil zbytek auta.
V práci máme Caddy z roku 2008 - 1,9 TDI PD 55kW. Najel zatím 115 tisíc, většinou po areálu firmy nebo v rámci jedné ulice, každý den desítky startů Chytá stále měkce a na drc.
Já kupoval 1,9 TDI rotačku s 300 000 km a dalších 100 000 přidal převážně trasama do 30 km. Motor samotný je fakt to poslední, o co bych měl strach
K původnímu dotazu - za 25 tisíc cokoliv co není totální vrak je zlaté.
SDI bude asi tak milionkrát lepší volba na jakékoliv použití než obligátní 1,2 HTP.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: První auto-Fabia 1.9SDI-2001 47kw
Tak zejtra jedu kupovat i s pěknýma letňákama. Díky moc