Auto pro radost

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od pavproch »

Jestli je tu řeč o e89, tak ta má elektrický posilovač řízení, ale poměrně slušně nastavený, chová se to skoro jako hydraulika (mám v bramborovi2).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Stepan »

no já si taky myslím, že je tam elektrika. Ale Luke zní tak přesvědčeně, tak se ptám
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od _sulcik_ »

Poslední Z4 co měla hydrauliku byla E85/6 Z4M, ostatní E85 potažmo E86 měli elektriku. E87 135i měla hydrauliku. f20 M135i už měla elektriku. Z jara jsem jezdil M140i a bylo to otřesný, co se týče podvozku a řízení, jinak ale pěkný auto.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Vrooom »

A co S2000? Vsude ji moc chvali, nebo MX5 se 184 konma?
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Duke_Luke »

tak myslel som,ze E89 ma elektricke riadenie tiez len ako doplnkovu vybavu pre active steering ako modely E9X. 8-|
Pozrel som aj bmw diagramy a fakt E89 nema moznost z vyroby hydrauliku L-) x_x

A tu Hondu S2000 by som si tiez nechal lubit :x
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od _sulcik_ »

S2000 musí člověk chtít, to je celkem seriózní náčiní v zatáčkách s hodně agresivní kinematikou náprav. Díky motoru mezi nápravama a kinematice umí být hodně kousavá a přetáčivá bez plynu. Já bych na to koule asi neměl, jezdit v tom dlouhodobě, člověk musí být pořád v pozoru. Před pár rokama jí kamarád sháněl a najít slušnou byl docela problém. Ale zajímavá volba, pokud člověk ví do čeho jde a má na to ruce.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od jarka »

S2000 byla na svou dobu super strojovna, jen bych dneska upřednostnil spíš tu poface miatu. Přeci jen jde S2000 už do let. Tu kinematiku náprav trochu nechápu, tak snad si upravíš geo podle toho jak ti stíhají ruce ne??? Koncepčně je to rwd s motorem vpředu, takže celkem standardní věc.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od _sulcik_ »

geometrii náprav si upravíš, kinematiku ne. Když zabrzdíš odlehčí se ti zadek a mění se geo podle toho jak je zkonstruovaná náprava. S2k má kinematiku udělanou tak, že při vyvěšení (brždění, lift off) jdeš poměrně rychle do rozbíhavosti. Jasně můžeš to korigovat tím, že tam nasereš nesmyslnou sbíhavost v nulový pozici, ale to je takové polovičaté řešení. Některý automobilky to takhle konstruují, protože se tím zbavíš nedotáčivosti v nájezdu. No úplně standardní není, má motor posunutý hodně dozadu, až za osu přední nápravy. Proto je to jedno z aut, které je spojené s klasickým termínem "snap-oversteer", známým spíše z aut s motorem uprostřed, protože má malý polární moment setrvačnosti, díky čemuž se snadno roztočí.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
haras
Adept autoškoly
Příspěvky: 17
Registrován: stř 20 kvě 20:59

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od haras »

Do auta bych chtěl dát cca 500tis.
Poptal jsem Mustanga a můžu vám říct...10 z 10 aut totální zbořeniny (v USA) a tady se prodejci tváří, jak je auto v top stavu..smutné. Jsem úplně znechucený. Aktuálně na našem trhu v ČR vůbec nic není :(.
Po tomdle už ani nemám chuť do Ameriky jít..možná přišetřit a koupit Camaro 6.2 původem z ČR ale to je 600tis + takže by se muselo nasbírat více chechtáků.
Jezdím v 99% sám, tak bych si teď rád koupil coupe protože jindy už ho třeba nikdy nebudu moct mít. A aspoň 200Kw + ...nejvíce mi tam sedí to 370Z ale teď teda žádné není. BMW už jsem měl E92 325i a rád bych zkusil zase jinou značku...
foji
Autoškolák
Příspěvky: 72
Registrován: ned 21 kvě 09:27

Re: Auto pro radost

Příspěvek od foji »

Snad všechny S197 (5gen) jsou zbořeniny dotažený z USA přes Litvu. Bude to chtít asi posečkat na 6gen (S550) až vyklesá do tvojeho rozpočtui.
last of the V10
Odpovědět