Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
taky je to na těch světlech znát! Psal jsem to ve vlákně o O4. Včera jsem sednul do Passatu a proti O4 je to hodně znát.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Nová Insignia má těch segmentů hned 84 v každé lampě.. Navíc, Passata koupit v top výbavě skoro nejde, SuperB jsou chudobky taky, Insignia v top výbavě se dá koupit zcela běžně. Passat je fajn auto, ale na Opel v kompletní výbavě fakt nemá, to by člověk musel jít v koncernu výrazně výš (do Audi), aby to bylo o hodně lépe. Jenže to pak stojí úplně jiné peníze.
Třeba sedadla, v Passatu jsou fakt mizerná. Opel má AGR certifikaci.
Třeba sedadla, v Passatu jsou fakt mizerná. Opel má AGR certifikaci.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Proč nejde koupit Passat v TOP výbavě? Co má Insignia a Passat ne?
Co mi tedy stojí doma na dvoře?
Co mi tedy stojí doma na dvoře?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Volfik: Kolik toho máš těmi auty naježděno? Nemůžu se zbavit dojmu, že porovnáváš socku Passat a Insignii v plné a to ještě spíše podle letáku než reálných zkušeností.
Základní sedačky jsou příšerné jak v Insignii tak Passatu. Příplatkové jsou OK v obou.
Haldex vs. Twinster při běžné jízdě nepoznáš. Koncernová auta jedou při podobných výkonech lépe a úsporněji. Infotainment je v Opelu významně horší podobně jako třeba automatické stěrače. Logika Intelilux má rezervy a opotřebení mi u Opelu přijde vyšší než u koncernu (vyleštěné plochy na plastech, povolené stehy na sedačce/volantu...)
Můj příběh s Insignii je tu popsaný a k etalonu spolehlivosti má velmi daleko.
Aktuální spotřeba v kombinovaném režimu je u 2.0 cdti 125kw okolo 9.
a tak bych mohl pokračovat.
Já si Insignii vybral protože jsem nechtěl Superb/Passat. Po více než ročních peripetiích a zcela tragických zkušeností se servisem, s importem, dostupností náhtradních dílů bych si její nákup velmi dobře rozmyslel.
Základní sedačky jsou příšerné jak v Insignii tak Passatu. Příplatkové jsou OK v obou.
Haldex vs. Twinster při běžné jízdě nepoznáš. Koncernová auta jedou při podobných výkonech lépe a úsporněji. Infotainment je v Opelu významně horší podobně jako třeba automatické stěrače. Logika Intelilux má rezervy a opotřebení mi u Opelu přijde vyšší než u koncernu (vyleštěné plochy na plastech, povolené stehy na sedačce/volantu...)
Můj příběh s Insignii je tu popsaný a k etalonu spolehlivosti má velmi daleko.
Aktuální spotřeba v kombinovaném režimu je u 2.0 cdti 125kw okolo 9.
a tak bych mohl pokračovat.
Já si Insignii vybral protože jsem nechtěl Superb/Passat. Po více než ročních peripetiích a zcela tragických zkušeností se servisem, s importem, dostupností náhtradních dílů bych si její nákup velmi dobře rozmyslel.
2.9T RWD
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Ad Insignia v plné: Když jsem kupoval, tak se i nejvyšší výbavy prodávaly se žlutýma světlama. Před rokem jsem pro známého hledal rozumně ojetý roční kousek s AGR sedačkama, adapt podvozkem a adapt světlama (ne GSI) a v CZ nebylo nic a v DE asi jeden kus.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
já mám v autě tyhle:
Potahy sedadel v kůži Vienna / WL1 60 600,--
- komfortně sportovní sedadla vpředu
- výplň dveří a boční obložení ve vzhledu kůže
- vyhřívaná přední sedadla
- loketní opěrka v kůži Vienna
- vyhřívané trysky ostřikovačů předního skla
Přední sedadla elektricky nastavitelná / PH4 $29 33 100,--
ve 12 směrech s aktivní klimatizací
- v kombinaci s akčním paketem Media II
- elektrické nastavení podélně, na výšku, sklonu sedáku a opěradla vč. bederní opěrky
- sedadlo řidiče s pamětí a masážní funkcí
- vnější zpětná zrcátka el. sklopná s pamětí, u řidiče s aut. clonou
- přední sedadla s aktivní klimatizací
- Easy Entry funkce
- zrcátka v tomto paketu nahrazují zrcátka obsažená v paketu Media II
...a nezdají se mi špatná. Na rozdíl od těch, co jsem měl v allroadu, mne zde nebolí záda ani při dlouhých cestách.
BTW: myslím, že do Passatu lze objednat vcelku hodně výbavy
Cena vozidla a výbavy včetně 21% DPH: 1 651 499,--
Potahy sedadel v kůži Vienna / WL1 60 600,--
- komfortně sportovní sedadla vpředu
- výplň dveří a boční obložení ve vzhledu kůže
- vyhřívaná přední sedadla
- loketní opěrka v kůži Vienna
- vyhřívané trysky ostřikovačů předního skla
Přední sedadla elektricky nastavitelná / PH4 $29 33 100,--
ve 12 směrech s aktivní klimatizací
- v kombinaci s akčním paketem Media II
- elektrické nastavení podélně, na výšku, sklonu sedáku a opěradla vč. bederní opěrky
- sedadlo řidiče s pamětí a masážní funkcí
- vnější zpětná zrcátka el. sklopná s pamětí, u řidiče s aut. clonou
- přední sedadla s aktivní klimatizací
- Easy Entry funkce
- zrcátka v tomto paketu nahrazují zrcátka obsažená v paketu Media II
...a nezdají se mi špatná. Na rozdíl od těch, co jsem měl v allroadu, mne zde nebolí záda ani při dlouhých cestách.
BTW: myslím, že do Passatu lze objednat vcelku hodně výbavy
Cena vozidla a výbavy včetně 21% DPH: 1 651 499,--
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Jo, jde, ale Passat za 1.65 mil? Za ty peníze je to naprostá hloupost, když Insignie v "plné polní" stojí s běžně poskytovanou 25% slevou cca 1.1 mil Kč max, bez DPH cca 800 tisíc. Roční či dvouletá pak 600t + DPH.
Za 1.7 mil Kč dává smysl Audi A6 / A7
Za 1.7 mil Kč dává smysl Audi A6 / A7
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Když mícháš jabka a hrušky, tak ano...pak to smysl dává. Ale jenom tobě.
Chtěl bych vidět A6/A7 s výbavou, co má ten Passat, za 1,7 mio. Měl jsem A6 a ani ne v takové výbavě, byla o 700t výš.
Nevím, jestli ti to ještě nedošlo, ale ani já a ani HM, jsme se nenarodili včera
Chtěl bych vidět A6/A7 s výbavou, co má ten Passat, za 1,7 mio. Měl jsem A6 a ani ne v takové výbavě, byla o 700t výš.
Nevím, jestli ti to ještě nedošlo, ale ani já a ani HM, jsme se nenarodili včera
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Chlapi, klidně pokračujte v diskusi, jsem rád, jen pár reakcí na poslední komenty.
Jak jsem psal snad někde na konci druhé strany, že to fakt vypadá, že prostě počkám, abych dosáhl na to, co doopravdy chci, tak tak to nakonec opravdu bude, takže jo, bude se čekat někdy do jara, zároveň mě to ale sere - proč? Není to jenom proto, že bych měl Mondea "plný zuby", jak jsem psal v prvním postu. Uvedu to na správnou míru, protože těch impulsů pro výměnu bylo víc. První byl, že je zima, dlouho tma a to mondeo s halogenama svítí fakt hrozně (skla jsou čirý, čistý, po renovaci asi rok)
No a druhý byl, tedy je, výrazně horší, manželka vzala dvě auta na parkovišti společně s nějakým žulovým sloupkem, nebudeme probírat její neschopnost, v autě ji řvala dcera a dělal bordel pes, do toho mě telefonovala a celkově už jsme toto vyřešili, už se to nestane . Na těch autech je škoda asi padesát korun, protože prvnímu vzala kouli a jak se to snažila zachránit, tak vzala kouli druhýmu. To bylo štěstí v neštěstí. Škoda odhadem borce v servise 40 tisíc.
No a co teda po přečtení všeho hledám? Ne nebude to Insignia GSi, ačkoliv je moc pěkná. Já budu nakonec hledat fakt ten Passat, protože se mě líbí zvenčí, vevnitř, líbí se mě moc TSI 2.0 162kW a hlavně nebudu "šetřit" 34k€ ale za nějakých 22k€ se dá z Němec dostat už pěkný kousek s dobrým nájezdem.
Tož zatím asi tak
Jak jsem psal snad někde na konci druhé strany, že to fakt vypadá, že prostě počkám, abych dosáhl na to, co doopravdy chci, tak tak to nakonec opravdu bude, takže jo, bude se čekat někdy do jara, zároveň mě to ale sere - proč? Není to jenom proto, že bych měl Mondea "plný zuby", jak jsem psal v prvním postu. Uvedu to na správnou míru, protože těch impulsů pro výměnu bylo víc. První byl, že je zima, dlouho tma a to mondeo s halogenama svítí fakt hrozně (skla jsou čirý, čistý, po renovaci asi rok)
No a druhý byl, tedy je, výrazně horší, manželka vzala dvě auta na parkovišti společně s nějakým žulovým sloupkem, nebudeme probírat její neschopnost, v autě ji řvala dcera a dělal bordel pes, do toho mě telefonovala a celkově už jsme toto vyřešili, už se to nestane . Na těch autech je škoda asi padesát korun, protože prvnímu vzala kouli a jak se to snažila zachránit, tak vzala kouli druhýmu. To bylo štěstí v neštěstí. Škoda odhadem borce v servise 40 tisíc.
No a co teda po přečtení všeho hledám? Ne nebude to Insignia GSi, ačkoliv je moc pěkná. Já budu nakonec hledat fakt ten Passat, protože se mě líbí zvenčí, vevnitř, líbí se mě moc TSI 2.0 162kW a hlavně nebudu "šetřit" 34k€ ale za nějakých 22k€ se dá z Němec dostat už pěkný kousek s dobrým nájezdem.
Tož zatím asi tak
Naposledy upravil(a) Ksanda dne ned 10 led 00:03, celkem upraveno 1 x.
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
@řidičBOB - Ukaž mi roční Passat s plnou výbavou a nájezdem 20 tisíc km za cenu srovnatelnou s tímto
740 tisíc + DPH
https://www.opel-ihned.cz/Opel/Insignia/jjg3km6y/
A i kdyby ta cena srovnatelná byla, ta Insignia fakt má lepší podvozek, tlumiče, čtyřkolku, sedadla, je větší, atd. A i ta spolehlivost asi nebude úplně špatně: https://www.autojournal.cz/opel-insigni ... onkurenci/ (já vím, zde na fóru jsou případy jiné, ale TUV má větší vzorek)
Já Passat řídil a fakt jej za ty peníze nechci. Chtít utratit 1.7 mil Kč za auto, pak rozhodně Audi.
740 tisíc + DPH
https://www.opel-ihned.cz/Opel/Insignia/jjg3km6y/
A i kdyby ta cena srovnatelná byla, ta Insignia fakt má lepší podvozek, tlumiče, čtyřkolku, sedadla, je větší, atd. A i ta spolehlivost asi nebude úplně špatně: https://www.autojournal.cz/opel-insigni ... onkurenci/ (já vím, zde na fóru jsou případy jiné, ale TUV má větší vzorek)
Já Passat řídil a fakt jej za ty peníze nechci. Chtít utratit 1.7 mil Kč za auto, pak rozhodně Audi.