Výběr (hlavně) víkendového auta

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od honziss »

Silna FWD jedine se svorem a poradnejma gumama. Ale ani to neni samospasny, Cupra hrabala klidne pri 100+ kdyz byla dostatecne hrbata silnice nebo blba spara.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od jarka »

honziss píše:Silna FWD jedine se svorem a poradnejma gumama.
Jsem si tohle taky říkal, ale jak jsem dal svor do sporta, tak se to kupodivu hodně projevuje i v relativně slabý předokole. Prostě jak to má být fwd pro zábavu, tak svor.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od pavproch »

Dovolím si dovětek - samozřejmě i RWD (nejen) pro zábavu musí (vzadu) svorovat. :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
kjub
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: stř 18 led 22:37

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od kjub »

Tak dnes mě vezl kamarád s BRZ (aktuální model, tuším Spec S). Respektovali jsme podmínky půjčené testovačky s tím, že jsem byl pouze jako spolujezdec a auto neřídil. Na jednu stranu jsem z toho auta fakt nadšený, jak neskutečně hravé a raw svezení to je. Seating pozice perfektní, interiér teda hodně oldschool, to je pravda. Na okreskové tahačky asi úplný ideál i co se týče výkonu.

Ale už je to teda musím říct na můj vkus trošku kostitřas, zvlášť po městě (logicky, to jsem i čekal) a nejsem si jistý, jestli by to pro mě nebylo až "moc". Jasně, že člověk nemůže být super sportovní auto a zároveň pohodlný GT, vždycky to je o nějakým kompromisu využití. Jenom nevím, jestli bych s tímhle třeba vůbec v létě do práce chtěl jezdit :D .. Zase nechci auto jen a pouze na to okreskové sportování, v tom je trošku problém.
08' Corsa GSI 1.6 150PS
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od Snowman000 »

M135i to the rescue :D
Pohodlnejsie auto snejakymi sportovymi ambiciami som zatial nezazil ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od M.Z. »

To můžu potvrdit, 1er je skvělý kompromis.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
kjub
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: stř 18 led 22:37

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od kjub »

Snowman000 píše:M135i to the rescue :D
Pohodlnejsie auto snejakymi sportovymi ambiciami som zatial nezazil ;)
M.Z. píše:To můžu potvrdit, 1er je skvělý kompromis.
Je mi to jasné, že je, jenže cenově je to pro mě dost "stretch" :( Doufal jsem, že najdu kandidáta přibližně za polovic nebo trošku víc (když pěkná M135i je 600-650K CZK) :D Přehled o možnostech co a za kolik už asi mám, teď se tím jen nějak prokousat, vyzkoušet a tak dál. :-?
08' Corsa GSI 1.6 150PS
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od Snowman000 »

Ale taky ta MX-5 NC bola prekvapivo pohodlna. Ja skusal ale pred facelift, tak neviem ci to plati aj pre po faceliftovu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od pavproch »

Můj názor (na základě mé jediné zkušenosti - náš Leguán): pokud to má být zároveň (podvozkově) pohodlné (daily) a zároveň i na víkendové vyblbnutí, tak to musí mít DCC (comfort+sport režimy). Ale nemám patent na rozum.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta

Příspěvek od jarka »

Tak oem nastavení u miaty je vyloženě komfort, tam opravdu není nějaký problém ohledně tvrdosti. Jediný, že je to nízký a blbě se do toho leze - to by třeba pro mě bylo zásadní pro daily použití, ta neustálá gymnastika.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět