Výběr (hlavně) víkendového auta
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Silna FWD jedine se svorem a poradnejma gumama. Ale ani to neni samospasny, Cupra hrabala klidne pri 100+ kdyz byla dostatecne hrbata silnice nebo blba spara.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Jsem si tohle taky říkal, ale jak jsem dal svor do sporta, tak se to kupodivu hodně projevuje i v relativně slabý předokole. Prostě jak to má být fwd pro zábavu, tak svor.honziss píše:Silna FWD jedine se svorem a poradnejma gumama.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Dovolím si dovětek - samozřejmě i RWD (nejen) pro zábavu musí (vzadu) svorovat.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Tak dnes mě vezl kamarád s BRZ (aktuální model, tuším Spec S). Respektovali jsme podmínky půjčené testovačky s tím, že jsem byl pouze jako spolujezdec a auto neřídil. Na jednu stranu jsem z toho auta fakt nadšený, jak neskutečně hravé a raw svezení to je. Seating pozice perfektní, interiér teda hodně oldschool, to je pravda. Na okreskové tahačky asi úplný ideál i co se týče výkonu.
Ale už je to teda musím říct na můj vkus trošku kostitřas, zvlášť po městě (logicky, to jsem i čekal) a nejsem si jistý, jestli by to pro mě nebylo až "moc". Jasně, že člověk nemůže být super sportovní auto a zároveň pohodlný GT, vždycky to je o nějakým kompromisu využití. Jenom nevím, jestli bych s tímhle třeba vůbec v létě do práce chtěl jezdit .. Zase nechci auto jen a pouze na to okreskové sportování, v tom je trošku problém.
Ale už je to teda musím říct na můj vkus trošku kostitřas, zvlášť po městě (logicky, to jsem i čekal) a nejsem si jistý, jestli by to pro mě nebylo až "moc". Jasně, že člověk nemůže být super sportovní auto a zároveň pohodlný GT, vždycky to je o nějakým kompromisu využití. Jenom nevím, jestli bych s tímhle třeba vůbec v létě do práce chtěl jezdit .. Zase nechci auto jen a pouze na to okreskové sportování, v tom je trošku problém.
08' Corsa GSI 1.6 150PS
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
M135i to the rescue
Pohodlnejsie auto snejakymi sportovymi ambiciami som zatial nezazil
Pohodlnejsie auto snejakymi sportovymi ambiciami som zatial nezazil
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
To můžu potvrdit, 1er je skvělý kompromis.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Snowman000 píše:M135i to the rescue
Pohodlnejsie auto snejakymi sportovymi ambiciami som zatial nezazil
Je mi to jasné, že je, jenže cenově je to pro mě dost "stretch" Doufal jsem, že najdu kandidáta přibližně za polovic nebo trošku víc (když pěkná M135i je 600-650K CZK) Přehled o možnostech co a za kolik už asi mám, teď se tím jen nějak prokousat, vyzkoušet a tak dál.M.Z. píše:To můžu potvrdit, 1er je skvělý kompromis.
08' Corsa GSI 1.6 150PS
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Ale taky ta MX-5 NC bola prekvapivo pohodlna. Ja skusal ale pred facelift, tak neviem ci to plati aj pre po faceliftovu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Můj názor (na základě mé jediné zkušenosti - náš Leguán): pokud to má být zároveň (podvozkově) pohodlné (daily) a zároveň i na víkendové vyblbnutí, tak to musí mít DCC (comfort+sport režimy). Ale nemám patent na rozum.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Tak oem nastavení u miaty je vyloženě komfort, tam opravdu není nějaký problém ohledně tvrdosti. Jediný, že je to nízký a blbě se do toho leze - to by třeba pro mě bylo zásadní pro daily použití, ta neustálá gymnastika.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).