Tak olej filtr a svicky snad stoji na vsechno stejne ne? 7l 0W40, petikilo filtr v toyote.. spojka je horsi, ale seriovy auta najizdeji bezne 100+tkm se seriovou. provoz je mnohem mnohem levnejsi nez GT4/ GT3..Vrooom píše:A jak je to s klasickyma vecma? Vymena oleje, filtry, svicky, vymena spojky, setrvacnik? Neni to vsechno komplikovany diky motoru uprostred, pripadne neni nutny ho vymontovat?nota píše:Vrooom píše:To hledisko muset zivit sam je dost zasadni . Protoze me bavi vzit auto na okruh, melo by to byt neco lehkeho. Asi Lotus exige V6. Ale tam se obavam, ze to bude kasicka. Hodne se mi libi i Alpine A110.
A nebo jako daily by mi myslim sedlo BMW 1M/M2. Ale tam bych mel problem s gumama (-: A vlastne i Z4M by mi bohate stacilo. Ale taky bych se bal aby nebylo vic v servise nez na silnici ...
A vlastne uplne nejvic dream by bylo aby mi nekdo dal garaz se zvedakem, par set tisic a at si za to nakoupim nejaky performance dily, ktery bych si sam i namontoval
Lotus neni zadna kasicka mam najeto cca 15tkm, brzdy predek zadek desky 8k AP Racing.. Cup2 obuti 15k, vetsina dilu je stejna na ford/opel atd.. vse funguje perfektne problem je to nabourat ale na to mame prece HAV.
Motor Toyota s 3.5V6 kompresorem stoji novej na palete 3000e, neni to vyhoneny, nezereou oleje atd..
Btw.
Zajimavy vyvoj cen GT porsche. Jsem na to kdysi narazil, nevim z jakyho roku je inzerat. Ale GT2 prosche 2.300 000, 27k najeto.
http://www.klubsportovnichaut.cz/auta-na-prodej/
GT2 dnes (ok asi o chlup lepsi specifikace ...)
https://www.sportovnivozy.cz/127479-por ... lubsport-u
Ale i tak to dneska chce aspon tak 3 mega + na GT2
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... =ASCENDING
Realisticky dream car
Re: Realisticky dream car
Re: Realisticky dream car
Však "dríím kháár" mám vlastne doma.
Re: Realisticky dream car
Neslo mi o cenu dilu, ale o moznou komplikovanost servisnich zasahu diky motoru uprostred. Nekde jsem treba cetl ze u starych ferrari bylo potreba vymontovat kvuli ledascemu motor, ale u tech novejsich uz to potreba neni a diky tomu jsou servisne vyrazne levnejsi. Tak me zajimalo jak je na tom lotus.nota píše:
Tak olej filtr a svicky snad stoji na vsechno stejne ne? 7l 0W40, petikilo filtr v toyote.. spojka je horsi, ale seriovy auta najizdeji bezne 100+tkm se seriovou. provoz je mnohem mnohem levnejsi nez GT4/ GT3..
Re: Realisticky dream car
O Ferrari jsem se ted několik posledních měsíců zajímal, protože jsem si ho chtěl koupit. Jedno jsem málem koupil, ale bylo mi prodaný těsně pod rukama. Takže o Ferrari ti asi můžu říci dost zajímavých informací co se týče vhodnosti typu a servisní náročnosti. Záleží po čem by jsi eventuálně koukal a jakou máš představu o rozpočtu jak na pořízení tak i na údržbu.
Jinak nakonec jsem koupil Mercedes.... čím více jsem toho o Ferrari věděl, tím více jsem se toho bál. Trochu mě to mrzí, k aktuální situaci jsem asi rád, protože Mergl byl 3x levnější. Tak třeba někdy jindy v lepších časech no..
Jinak nakonec jsem koupil Mercedes.... čím více jsem toho o Ferrari věděl, tím více jsem se toho bál. Trochu mě to mrzí, k aktuální situaci jsem asi rád, protože Mergl byl 3x levnější. Tak třeba někdy jindy v lepších časech no..
Re: Realisticky dream car
Sem tu sice psal o poršeti, ale neska při cestě z práce (pěšky polemleseloukou3) se mi v hlavě rozsfítilo po víkendových projížďkách - m4Zlik
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Realisticky dream car
Jsem také měl nabídku na Lambo a radši jsem vzal za stejný love novou 911
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Realisticky dream car
Jak že se ti rozsvítilo ?pavproch píše:Sem tu sice psal o poršeti, ale neska při cestě z práce (pěšky polemleseloukou3) se mi v hlavě rozsfítilo po víkendových projížďkách - m4Zlik
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Realisticky dream car
Že sem na m4Zlika zapomjéééél, je to moje dreams come true....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Realisticky dream car
F poho, vim ze to chce kupovat F360 nebo novejsi, ta 355 je prave jeste s motorem venace2 píše:O Ferrari jsem se ted několik posledních měsíců zajímal, protože jsem si ho chtěl koupit. Jedno jsem málem koupil, ale bylo mi prodaný těsně pod rukama. Takže o Ferrari ti asi můžu říci dost zajímavých informací co se týče vhodnosti typu a servisní náročnosti. Záleží po čem by jsi eventuálně koukal a jakou máš představu o rozpočtu jak na pořízení tak i na údržbu.
Jinak nakonec jsem koupil Mercedes.... čím více jsem toho o Ferrari věděl, tím více jsem se toho bál. Trochu mě to mrzí, k aktuální situaci jsem asi rád, protože Mergl byl 3x levnější. Tak třeba někdy jindy v lepších časech no..
Re: Realisticky dream car
No ne nutně. Rozvody se dají u 355 vyměnit tak že sundáš nádrž a pak to není o nic horší než 360 přes servisní kryt motoru za sedačkama. Nicméně jako u všeho musíš mít někoho kdo to umí. Autorizák mění rozvody na 360 taky vyndáním motoru, je to jednodušší a ve finále je větší šance že najdeš nález který se dá pak relativně snadno vyřešit. Z pohledu investice je 355 ovšem perspektivní auto, 360 okay, vypadá to moderněji ale na trhu to nemá moc velkou hodnotu. Lidi spíš přeskakují 360 rovnou do 430, která není o mnoho dražší a už nabízí relativně moderní výbavu typu xenony a stabilizaci. Bonusem jsou rozvody řetězem a poslední generace jednospojkové převodovky. Já měl vyhlídnutou hezkou 456 v manuálu a někdo mi jí vyfouknul před nosem. To je myslím auto, které ještě na ocenění čeká a ted jsou ještě rozumně. Až si někdo vzpomene že chce Ferrari s V12 v manualu a Maranella už budou drahý, tak by to mohla být volba 2. Nebo se taky pletu, těžko říci. Nicméně 355 mi přijde z dostupných Ferrari jako nejlepší volba, níž už nepůjdou a historie je ocení jako Ferrari s nejlepším zvukem V8 ever made. Ceny za rozumný se štěstím začínají někde na 1.5, standardní ceny jsou kolem 1.8 a vyňunaný kousky s vyřešenýma problemama (katy, svody, plasty, tlumiče, vodíka ventilů) s nízkým nájezdem a manuálem jsou tak za 2.3 mKč.