Jak koresponduje podvyživenej dvoulitr s témamtem kruto-sport.
Cenově přijatelný kruto-sport
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
RWD
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
protože když s tím přijedeš před diskotéku, jsi bůh!
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
Mně se líbí, jak to ten hlavotrup dává obvykle přes dvě místa, aby mu to někdo nepoškrábal...Brus píše:a viděl jsi toho hlavotrupa co s tím jezdí? přijde mi jako naprosto typický majitel S8pavproch píše:neska sem jednu takovou V10 S8 očumoval v rožnově před rosavou.... auto se mi moc nelíbilo, bo příliš málo ostrých hran a moc oblin, ale ty "double-spoke" kola (20" nebo kolik to bylo) sou husto-kruto-přísný....
Ain´t nobody got time for that
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
co teraz? koniec sveta ci cod1.8t píše:Jak koresponduje podvyživenej dvoulitr s témamtem kruto-sport.
a MX5 co je tu na zaciatku temy, ta ma nepodvyziveny dvojliter
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
Zdravím diskutující.
Jak moc je vlastně BMW e36 zábavné auto, dejme tomu kupé 325,328i (výkonově se prakticky neliší tuším)? Čas od času se dívám po trošku silnějším sportovněji orientované autě a tahle se dají koupit od nějakých 70kkč (solidně se tvářící kusy). Takže i s prvotním servisem, by se do 100kkč dalo vejít. Další můj, asi trošku hovězí, nápad je sehnat co nejméně otuzenou Hondu CRX (ta se mi líbíla už jako klukovi a měl jsem možnost s ní i jet) a trošku ji doupravit i když to bych asi provedl i s tím BMW (trošku odlehčit, sportovní sedačky, samosvor, ...). Ale sehnat slušný kus je problém a navíc to byla už před lety vcelku rakev na kolech.
Jak moc je vlastně BMW e36 zábavné auto, dejme tomu kupé 325,328i (výkonově se prakticky neliší tuším)? Čas od času se dívám po trošku silnějším sportovněji orientované autě a tahle se dají koupit od nějakých 70kkč (solidně se tvářící kusy). Takže i s prvotním servisem, by se do 100kkč dalo vejít. Další můj, asi trošku hovězí, nápad je sehnat co nejméně otuzenou Hondu CRX (ta se mi líbíla už jako klukovi a měl jsem možnost s ní i jet) a trošku ji doupravit i když to bych asi provedl i s tím BMW (trošku odlehčit, sportovní sedačky, samosvor, ...). Ale sehnat slušný kus je problém a navíc to byla už před lety vcelku rakev na kolech.
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
crx asi radeji nebrat, tedy pokud se mluvi jeste o verzi kupe. nad tou jsme ve sve dobe asi slintali vsichni, ale pak jsem ji videl po lehkem placnuti na predobok a kluk, co ji ridil, to malem neprezil.
na e36 je tu jeden specialista , treba poradi
na e36 je tu jeden specialista , treba poradi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
Teda rozhodně radši tu E36 než CRX.. Mě i E36 víc bavila
Ain´t nobody got time for that
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
Hlavně sehnat jakékoliv "normální" CRX je už nemožné..
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
Jak moc je zábavná e36? Mě baví velice, ale už jí používám téměř výhradně jako zimní auto na hory. Z dnešního úhlu pohledu je to relativně jednoduchý auto s nízkou váhou, nízkým výkonem a ne zrovna oslnivýma parametrama v přímce.
Mě tedy neuspokojila v sériové podobě a mám provedeno pár změn, který jí ale posunuly docela velký kus dopředu.
Řešit auto v podobný relaci, šel bych do ní znovu, ale trochu líp bych si vybral. S čím vedu marný boj je koroze. Už vím, že ho prohraju a auto přežije jen pár let, ale než k tomu dojde, ještě si jí pár zim užiju.
Nevím co lze dneska koupit za sedmdesát tisíc, ale osobně bych hledal auto bez koroze (někdy ke konci výroby byl celopozink), se sportovníma sedačkama, samosvorem, motorem co nežere víc jak půl litru oleje na 1000km, na 15-kách, maximálně 16-kách. Rozhodoval, by stav auta, na tachu by mohlo být cokoli.
Motory na výběr jsou tři:
-325i M50B25- litina, nejostřejší vačka, dole moc nejede, nahoře nejlepší, nejvyšší spotřeba
-325i M50B25TU- solo vanos, lepší spodek, horší vršek, nižší spotřeba.
-328i M52B28 - solo vanos, nejlíp na spodku, ale ne navrchu, opět solidní spotřeba. Možný problémy s nikasilem, ale tvrdí se, že motory co přežily dodnes,tak už vydrží všechno.
Ad crx: Když přijedeš s e36 na sraz kde hondisti závodí ve zrychlení, tak tě crx-a roznesou na kopytech, ale jsou to jen rychlý předokolky.
Ad bezpečnost: V týhle cenový kategorii netřeba řešit. Všechno to jsou pixly.[youtube][/youtube]
Video už tu proběhlo, ale ať je vidět jaká může být s 36-kou zábava.
Mě tedy neuspokojila v sériové podobě a mám provedeno pár změn, který jí ale posunuly docela velký kus dopředu.
Řešit auto v podobný relaci, šel bych do ní znovu, ale trochu líp bych si vybral. S čím vedu marný boj je koroze. Už vím, že ho prohraju a auto přežije jen pár let, ale než k tomu dojde, ještě si jí pár zim užiju.
Nevím co lze dneska koupit za sedmdesát tisíc, ale osobně bych hledal auto bez koroze (někdy ke konci výroby byl celopozink), se sportovníma sedačkama, samosvorem, motorem co nežere víc jak půl litru oleje na 1000km, na 15-kách, maximálně 16-kách. Rozhodoval, by stav auta, na tachu by mohlo být cokoli.
Motory na výběr jsou tři:
-325i M50B25- litina, nejostřejší vačka, dole moc nejede, nahoře nejlepší, nejvyšší spotřeba
-325i M50B25TU- solo vanos, lepší spodek, horší vršek, nižší spotřeba.
-328i M52B28 - solo vanos, nejlíp na spodku, ale ne navrchu, opět solidní spotřeba. Možný problémy s nikasilem, ale tvrdí se, že motory co přežily dodnes,tak už vydrží všechno.
Ad crx: Když přijedeš s e36 na sraz kde hondisti závodí ve zrychlení, tak tě crx-a roznesou na kopytech, ale jsou to jen rychlý předokolky.
Ad bezpečnost: V týhle cenový kategorii netřeba řešit. Všechno to jsou pixly.[youtube][/youtube]
Video už tu proběhlo, ale ať je vidět jaká může být s 36-kou zábava.
RWD
Re: Cenově přijatelný kruto-sport
OT: se tu ten rožnov nějak rozlézácharger píše:Mně se líbí, jak to ten hlavotrup dává obvykle přes dvě místa, aby mu to někdo nepoškrábal...Brus píše:a viděl jsi toho hlavotrupa co s tím jezdí? přijde mi jako naprosto typický majitel S8pavproch píše:neska sem jednu takovou V10 S8 očumoval v rožnově před rosavou.... auto se mi moc nelíbilo, bo příliš málo ostrých hran a moc oblin, ale ty "double-spoke" kola (20" nebo kolik to bylo) sou husto-kruto-přísný....
Pravda vyděsí