Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litrů :D
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
na tohle sem narazil nahodou na bazosi, nic o tom netusim. jen mi to za ty prachy prislo docela pekny
https://auto.bazos.cz/inzerat/91860633/ ... rviska.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/91860633/ ... rviska.php
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
jj co nejstarsi vrazdu od BMW.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
...a hned na první fotce se vyjímají dobastlená světla -:(
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
Ta Astra pěkná. Většinou mají u řidiče tu koženku rozervanou na hadry. Pokud to tady ještě drží, buď to znamená nějaké extra hezké chování k autu, nebo kilometry najeté na delších trasách. Navíc z GTC se hodně blbě leze, takže to trpí tím víc.
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
ten chlapik predava snad 50aut, a pri vsetkych 1. majtel, servisna knizka, malo najazdene, len autorizak...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
Třeba se na to specializuje
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
aha rikam sem na to nekoukal. ale tech aster tam bude vic za tyhle penize pac si to vubec nedrzi cenu. a ty Hcka sou snad docela ok auta.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
Hoj,tp005 píše:Nazdar,
Podívej se po Fordech Focusech II hla vně motor 1,6i 74KW to podle mně nejlepší motor od fordu
u nás Focus MK1 z 99roku za 16 let v rodině nájezd kolem 400 tkm a dělalo se jen nutný servis olej,filtry, svíčky rozvody, jednou lambda a taky nějaký senzor. já ho měl 5let jedině co jsem řešil byl spotřební materiál jako brzdy , tyčky stabilizátoru a ložiska - jinak auto skoro bez údržbové.
Jen si dávej pozor na rez to byl nejvetší kámen úrazu.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list jen pro orientaci , Hlavně se podívej na podvozek ta rez vychází draho hlavně na zadní nápravě je to nejhorší a nejdraží pak už jen prahy a lemy blatníků.
po Focusu sem už koukal, stejně tak plus mínus na všechny vypsaný auta. Nejsem moc fandou interiéru, ale zase slyšim u focusu jenom chválu na podvozky, který měli snad i nejlepší ve svý třídě nebo tak něco.. a celkově jízdní vlastnosti sou, jak sem pochopil, bájo
Jelikož máš osobní zkušenost, jak je na tom prosim tě s pedálama a řazením? Protože u Citroenu de všechno tak nějak ztuha a to mi neni moc příjemný..
Díky moc za rady
Re: Banánovej krém...... né, švanda.. výběr auta do sto litr
co hovoris na toho mojho saaba 9-3 coupe?
Je to 2.0Turbo, 113kw, kod motora B204E, jazdi to zhruba za 10-12l LPG, rv. 2000, najazdene ma 356 000km, povodne bol v nemecku, potom ho vlastnil nejaky saab manik v brne, potom ho rok mal typek tu v KE, od neho som to kupil pred 3tyzdnami ja
predaval to pretoze velmi vyhodne kupil 5dver verziu, kvoli dietatu... Za posledny rok ma vymeneny zadny+stredny vyfuk, Komplet brzdy(kotuce+platnicky+brzdne hadice a trubky+oblozenie rucnej), silentbloky na prednej naprave, precalunena koza na volante a vodicovom sedadle(presuchana), simering na poloose, rameno na prednej naprave, tesnenie veka ventilov... Tlmice su OK, nove kvalitne alu disky + nove letne pneu, opravena netesnost na klime + nova napln, vymenena hadica od topenia(extremne stvrdnuta)
Nedostatky: Predny naraznik obuchany od kamienkov, zislo by sa prestriekat, na spolujazdcovych dverach asi 1cm dierka v celuneni, ukazovatel LPG ukazuje stale 25%(dojazd ma 400km, cize pri tankovani nulujem palubny PC...), sem-tam pri prudkej akceleracii a vytocenych kolesach nieco vrzne napravo v prednej naprave, zrejme uvolnena sruba pomocneho ramena, ale este som sa nedostal k tomu aby som to poriesil, ale opravim to...
V aute su vsetky faktury za servis od ceskeho majtela(od cca 200 000km), LPG bolo montovane v Brne v 2014
budem ho predavat lebo som ho kupoval tajne, viac menej z trucu, teraz ked sa nan prislo tak sa ho najskor budem musie zbavit vid. viewtopic.php?f=12&t=5789&start=10
Momentalne na nom treba urobit prehliadku LPG(filtre), v jeseni bude treba menit olej(KM malo, ale uz to bude rok od poslednej vymeny...)
neni to ziadne auto na blbnutie, je to tazke(1550kg podla technicaku), podvozok je skor na pohodlie, dlhe prevody, dnu je ticho aj pri dialnich rychlostiach... proste skor hltac kilometrov na styl passata ako nejake auto na blaznenie
zatial som nedaval nikde inzerat, ak ta hoc-co o nom zaujima tak sa kludne pytaj
Je to 2.0Turbo, 113kw, kod motora B204E, jazdi to zhruba za 10-12l LPG, rv. 2000, najazdene ma 356 000km, povodne bol v nemecku, potom ho vlastnil nejaky saab manik v brne, potom ho rok mal typek tu v KE, od neho som to kupil pred 3tyzdnami ja
predaval to pretoze velmi vyhodne kupil 5dver verziu, kvoli dietatu... Za posledny rok ma vymeneny zadny+stredny vyfuk, Komplet brzdy(kotuce+platnicky+brzdne hadice a trubky+oblozenie rucnej), silentbloky na prednej naprave, precalunena koza na volante a vodicovom sedadle(presuchana), simering na poloose, rameno na prednej naprave, tesnenie veka ventilov... Tlmice su OK, nove kvalitne alu disky + nove letne pneu, opravena netesnost na klime + nova napln, vymenena hadica od topenia(extremne stvrdnuta)
Nedostatky: Predny naraznik obuchany od kamienkov, zislo by sa prestriekat, na spolujazdcovych dverach asi 1cm dierka v celuneni, ukazovatel LPG ukazuje stale 25%(dojazd ma 400km, cize pri tankovani nulujem palubny PC...), sem-tam pri prudkej akceleracii a vytocenych kolesach nieco vrzne napravo v prednej naprave, zrejme uvolnena sruba pomocneho ramena, ale este som sa nedostal k tomu aby som to poriesil, ale opravim to...
V aute su vsetky faktury za servis od ceskeho majtela(od cca 200 000km), LPG bolo montovane v Brne v 2014
budem ho predavat lebo som ho kupoval tajne, viac menej z trucu, teraz ked sa nan prislo tak sa ho najskor budem musie zbavit vid. viewtopic.php?f=12&t=5789&start=10
Momentalne na nom treba urobit prehliadku LPG(filtre), v jeseni bude treba menit olej(KM malo, ale uz to bude rok od poslednej vymeny...)
neni to ziadne auto na blbnutie, je to tazke(1550kg podla technicaku), podvozok je skor na pohodlie, dlhe prevody, dnu je ticho aj pri dialnich rychlostiach... proste skor hltac kilometrov na styl passata ako nejake auto na blaznenie
zatial som nedaval nikde inzerat, ak ta hoc-co o nom zaujima tak sa kludne pytaj